.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 12:37:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4]spryskiwacze reflektorów mini how-to...
PostNapisane: 15.sty.2004 22:57:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dotyczy wątku:

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=2312

co mi sie udało ustalić:

1. instalacja jest identyczna w RS2 i np. w moim B4 93 z dizlem
2. Zbiornik tez jest ten sam: numer 8A0 955 453 C
2. potrzebne dodatkowe czesci:

a. Pompka: 3B7 955 681 (196pln)
b. Zawór spietrzający 811 955 187 (42pln x2)
c. przekaznik 443 955 535 (268pln) (montowany w podszybiu z bezpiecznikami w gniezdzie 4ym)
d. dysza: 8A0 955 101 (47 pln x2)
e. kilometry przewodów elastycznych i setki opasek...

Jak to wyglada na rysunku 955-50 w ETCE

Z opisu wynika iż wiązka elektryczna (przynajmniej w 1Z) zawiera
wszystkie potrzebne przewody....

do rezania w dwuszeregu wystąp :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 23:11:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
jak się zrobi cieplej - popstrykam fotostory. no i musze przezwyciezyc niesmialosc zwiazana z dziuraiwniem mojego slicznego zderzaczka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2008 23:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Nasz kolega toms001 bedzie sie zabieral za rezanie takiego zestawu ale do A6/C4 , no a zasada dzialania jest tam taka sama jak w B4.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 18:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 21:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin
Auto: S2 Coupe
Tez wlasnie kompletuje sprzecik do takiego zestawu , wlasciwie brakuje mi tylko paru gratow ...

Teraz moje pytanko czy trzeba kupowac zbiorniczek na 2 pompki ? Moze mozna zrobic jakas prowizoryczna dziurke na pompke w starym zbiorniku ?

Drugie pytanko tyczy okablowania ... Jak puscic kabelki od pompki i dokad je doprowadzic ?

Pozdrawiam

_________________
I wish U only green lights....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 18:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
KORU napisał(a):
Nasz kolega toms001 bedzie sie zabieral za rezanie takiego zestawu ale do A6/C4 , no a zasada dzialania jest tam taka sama jak w B4.

ciekawe co mu wyjdzie ja odpuscilem jak zobaczylem ze trzeba pociąć
wzmocnienie zderzaka

eJaY napisał(a):
Teraz moje pytanko czy trzeba kupowac zbiorniczek na 2 pompki ? Moze mozna zrobic jakas prowizoryczna dziurke na pompke w starym zbiorniku ?

Drugie pytanko tyczy okablowania ... Jak puscic kabelki od pompki i dokad je doprowadzic ?


mozesz poprowadzic plyn nawet rurka ale tyle jest gratow na allegro ze
nie powinno byc problemu

instalacja elektr od glownego panela elektr. pod kierownica (w nim siedzi
przekaźnik od sprysku) do pompki albo zrobić casłkowicie swoją
parę kabelków nic wielkeigo

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 19:41:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bardzo ladnie, ja mam już kompletne okablowanie oprócz przekaźnika... i też jestem ciekaw czy instalację mam czy nie mam... powinienem mieć, ale nigdzie w okolicy zbiorniczka spryskiwaczy nie widziałem luźnych kabli do podpięcia drugiego silniczka pompki...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 21:39:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 21:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin
Auto: S2 Coupe
>> Maciu

Wlasnie tego na 2 pompki jak ze swieca szukac ...

Tez elektryka mnie przeraza ale jak sie zabiore to zrobie ;) , w zasadzie brakuje mi tylko pompki do spryskow a reszta juz kupiona w ASO ...

>> Leo

W ktore miejsce wpiac przekaznik ?

_________________
I wish U only green lights....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 21:56:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak zdejmiesz polke pod kierownica bedziesz mial naklejke z rozpiską
przekaźników

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2008 22:25:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
yes, jest tam :)

myślałem, nad tym jak zrobić osobną instalację załączaną przekaźnikiem sterowanym z napięcia pompki sprysków szyb i też nie jest to żadna filozofia....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 00:19:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
wlasnie tez sie przymierzam, nawet kupielm takie wyswuane, myslac ze je ejakos upchne (zamiast skardzionych halogenow), ale sa za dlugie i brzydko wygladac chyba beda. Kupie pewnie od rs2, pytanie tylko ctzy ten zawor spietrzajacy jest konieczny? w tych wysuwanych cisnienie robi sie przy wysuwaniau, a tu nie ma co sie wysuwac wiec czy bedzie wlasciwe cisnienie? Robil ktos cos takiego bez tego zawroka?

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 06:30:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dobrze jest jak jest ten zawór. bez niego też będzie chodzić, ale będzie dłużej ładował ciśnienie i może nie myć lamp tak mocno.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 08:02:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 21:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin
Auto: S2 Coupe
Zaworki przeciez kosztuja 40 zl ... Mozna sie wykosztowac ... jak robic to porzadnie

_________________
I wish U only green lights....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 10:25:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
maciu napisał(a):
KORU napisał(a):
Nasz kolega toms001 bedzie sie zabieral za rezanie takiego zestawu ale do A6/C4 , no a zasada dzialania jest tam taka sama jak w B4.

ciekawe co mu wyjdzie ja odpuscilem jak zobaczylem ze trzeba pociąć
wzmocnienie zderzaka.


Nom będziem w najbliższym czasie działac w tym temacie. Cały zestawik podarowała mi moja kobita :peace: . Wiem, że ADAŚ12 maczał paluchy w tym `spisku` :piwo: .

Rezanie będzie i jeśli jest zapotrzebowanie na fotostory z prac, to je zapodam.
Maciu jesteś pewny, że modyfikacja wzmocnienia zderzaka jest niezbędna :?:

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.kwi.2008 10:51:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
toms001 napisał(a):
Maciu jesteś pewny, że modyfikacja wzmocnienia zderzaka jest niezbędna :?:


sam zderzaka nie ogladałem ale osoba która miała mi to robić
w ramach większych prac stwierdziła że trzeba tam wyciąć
we wzmocnieniu dziurę sporą na te dysze i odpuściłem

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4]spryskiwacze reflektorów mini how-to...
PostNapisane: 26.kwi.2008 19:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
maciu napisał(a):
dotyczy wątku:

a. Pompka: 3B7 955 681 (196pln)
b. Zawór spietrzający 811 955 187 (42pln x2)
c. przekaznik 443 955 535 (268pln) (montowany w podszybiu z bezpiecznikami w gniezdzie 4ym)
d. dysza: 8A0 955 101 (47 pln x2)
e. kilometry przewodów elastycznych i setki opasek...


No i zrezalem. Zdjecia tylko z poczatku rezanka bo padla mi bateria w aparacie :(

http://gallery.frogs.pl/main.php?g2_itemId=810

Niestety w Polsce byl tylko jeden zawor spietrzajacy, drugi idzie z niemiec, bedzie za tydzien :( Ale efekt z jednym tez jest bardzo dobry. Co do zbiornika to totalna klapa, kolesie w serwisie nie byli w stanie ustalic jaki powinien byc, a ten z etki (czyli normalny) nie nadaje sie. Zrobilem w nim otwor i wklilem wezyk 10mm o dlugoci okolo 10cm, i do niego podlaczylem pompke. Na raize dziala. Co do elektryki to narazie lipa, podlaczylem pompke do zlacza po skradzionych halogenach i wlaczam ja przyciskiem halogoenow. Zamierzam wyklmbinowac jakis uklad, bo podlaczanie tak jak w oryginale nie zbyt mi pasuje (zbyt duze zuzycie plynu).

Efekt jest kosmiczny, postaram sie zrobic zecia koncowe niedlugo

:peace:

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.kwi.2008 19:57:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dolozysz drugi zawor spietrzajacy i zuzycie powinno spasc ale pamiętaj
że spryski swoje muszą wypić :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4]spryskiwacze reflektorów mini how-to...
PostNapisane: 26.kwi.2008 21:46:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
wiking1 napisał(a):
No i zrezalem. Zdjecia tylko z poczatku rezanka bo padla mi bateria w aparacie :(

http://gallery.frogs.pl/main.php?g2_itemId=810

Niestety w Polsce byl tylko jeden zawor spietrzajacy, drugi idzie z niemiec, bedzie za tydzien :( Ale efekt z jednym tez jest bardzo dobry. Co do zbiornika to totalna klapa, kolesie w serwisie nie byli w stanie ustalic jaki powinien byc, a ten z etki (czyli normalny) nie nadaje sie. Zrobilem w nim otwor i wklilem wezyk 10mm o dlugoci okolo 10cm, i do niego podlaczylem pompke. Na raize dziala. Co do elektryki to narazie lipa, podlaczylem pompke do zlacza po skradzionych halogenach i wlaczam ja przyciskiem halogoenow. Zamierzam wyklmbinowac jakis uklad, bo podlaczanie tak jak w oryginale nie zbyt mi pasuje (zbyt duze zuzycie plynu).

Efekt jest kosmiczny, postaram sie zrobic zecia koncowe niedlugo

:peace:


Jeśli podłączyłeś pompkę typową od sprysków - to szybciutko ci rozerwie te wężyki z castoramy ;-)
W oryginale są zbrojone - tam naprawdę jest spore ciśnienie (w B2 miałem węzyki dwuwarstwowe, między nimi taka jakby siatka ze sznurka :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4]spryskiwacze reflektorów mini how-to...
PostNapisane: 26.kwi.2008 23:08:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
scob napisał(a):
Jeśli podłączyłeś pompkę typową od sprysków - to szybciutko ci rozerwie te wężyki z castoramy ;-)
W oryginale są zbrojone - tam naprawdę jest spore ciśnienie (w B2 miałem węzyki dwuwarstwowe, między nimi taka jakby siatka ze sznurka :D


nie patrzylem na zdjecia ale polecam węże spawalnicze
tanie jak barszcz, kupujesz na metry i na pewno wytrzymają ciśnienie
średnicę wewnętrzną mają akurat - przynajmniej czerwone

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 08:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
heh, tak przypuszczalem, pompa fktycznie jest oryginalna i cisnienie spore, ale cala isntalacja jest bez opasek - na wcisk - i nie puszcza nigdzie wiec chyba i wezyki wytrzymaja - wkoncu sa to wezyki od beznyny wiec chyba te 4 bary powinny wytrzymac (a tu jest mniej)

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2008 21:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 21:18:46
Posty: 36
Lokalizacja: Szczecin
Auto: S2 Coupe
>> wiking1

Czyli ominales w elektryce ten przekaznik 275 ? Wczepiles sie w wiazke halogenow ? I teraz jak zalaczasz przycisk od halogenow to pryska Ci na lampy ?

_________________
I wish U only green lights....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: