.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 07:52:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 8E] Pomocy!!! Dziwne stukanie w zbiorniku paliwa
PostNapisane: 18.sty.2006 11:59:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
Tak jak w temacie. Od pewnego czasu słychać dziwne stukanie w zbiorniku paliwa. Stuki słychać również na postoju. Stukanie dobiega z prawej strony zbiornika w okolicach filtra paliwa. Słychać również dziwne odgłosy z pompy paliwa, tak jakby cały czas podpompowywała. Nie czuć żadnej różnicy w pracy silnika, z zasialaniem paliwa też nie ma kłopotu. Auto jeździ normalnie jednak stuki mnie nie pokoją. Samochód to A4 '02 1.8T fwd. Z góry dziękuję za informacje.


Ostatnio edytowano 18.sty.2006 18:15:35 przez WojtekA48E, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
skąd pewność ze to ze zbiornika??
moze gdzies wydech dotyka i stad stuki?

dziwna sprawa. pompa jak zdycha to zaczyna szumiec, wyc itp. krysztalkow lodu tez raczej nie zmieli, bo jest filterek.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:15:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
Stuki dochodzą ze zbiorniika na 100%, wydech i cała reszta możliwych rzeczy które mogłyby stukać jest sprawdzona. Stuki ewidentnie pochodzą ze zbiornika. Czy może się tam coś oderwać. A propos pompy to ona czały czas podpompowuje tak jak podczas procedury rozruchowej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 05:59:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
pompa po rozruchu powinna tloczyc caly czas. nadmiar paliwa wraca do baku rurka powrotna. stukac moze na przyklad gumowy waz miedzy deklem zbiornika a pompa jezeli przy pompie bylo cos grzebane i zle zlozone. pukac moze plywak jezeli zostal zle zalozony ale wtedy pokazywalby bzdury na wskazniku. w koncu pukac moze oberwane gniazdo pompy . to jest kilka z najbardziej mozliwych wariantow. tak czy inaczej trzeba zajzec do baku jezeli jestes przekonany ze to z tamtad dobiegaja te odglosy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 11:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2005 14:45:22
Posty: 38
Lokalizacja: Kraków Nowa-Huta
witam,mi tak już stuka 2 lata i podobno to jest kwestia złego wyciszenia zbiornika paliwa(przynajmniej w avancie)zatankuj kiedyś pełny zbiornik i sprawdż,powinna być cisza.pozdro.

_________________
A4 Avant 1.9 TDI 138ps/308nm Powered By TTC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 12:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
Tak się składa, że akurat jeżdże zawsze na zatankowanym do pełna zbiorniku dlatego stuki mnie dziwią :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 15:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
Już wiem, że to pada pompa paliwa, dziś zaczeła wydawać piski i skrzypieć. Jestem ciekaw ile mam szykować kasy na nową.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 15:52:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2005 21:04:59
Posty: 356
Lokalizacja: Warszawa/Ryki
Na allegro maja po ~120zł i drozej, ale do czego sie te pompy nadaja to nie sprawdzałem. Zeby sie nie okazało ze przy maksymalnym otwarciu przepustnicy, paliwa jest za mało i sie dławi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2006 15:59:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
No właśnie tego się obawiam, dlatego też myślałem o cenie orginału...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2006 21:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 11:42:30
Posty: 43
Lokalizacja: Kołobrzeg-Oslo
Witam. Problem rozwiązany. Stukała rurka od powrotu paliwa do zbiornika. Powodem jej stukania było blokowanie się pompy paliwa z powodu dziwnych okruchów między łopatkami pompy. Byłem w ASO w Koszalinie, tam od razu przekreślili pompę, bo sądzili że się zaciera... nie wiem co chcieli tym osiągnąć ale mogę się domyślać (nowa pompa 1200PLN). Na moje szczęście nie było u nich na miejscu i jak mówili w innych serwisach w całej Polce też miało nie być. Jak powiedziało mi już kilka osób tu na forum nie koniecznie to była prawda. Jednak ja się nie poddałem i spróbowałem na własną rękę to zobaczyć. W między czasie pożyczyłem pompę od B5. Miałem nadzieje że są choć troche podobne, jednak tak nie jest. Po wielu trudach i bojach wyjąlem swoją pompę ze zbiornika i rozebrałem ją w drobny mak, no i okazało się to co pisałem wyżej. Złożyłem i znów jest wszystko oki... no i oczywiście uniknąłem wydatków... Dzięki dla wszystkich którzy się wypowiedzieli w temacie.....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: