.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 04:07:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Robert_ napisał(a):
Jak szukałem coupejki to nie raz ją oglądałem na allegro bo i dośc długo tam była, może przez cene :P Na początku wystawiali ją chyba bez gazu. Z wyglądu na zdjęciach igiełka :D jak to wygląda w rzeczywistości, była gdzieś uderzona ? I jak to jest z tym silnikiemi, ja co prawda szukałem tylko i wyłącznie 2.3 bo na temat 2.6 wiadomo jakie krążą opinie. Testowałeś może jakie to ma osiągi na tym gazie (0-100, v-max) i jak go pali ?



Jeszcze nie - odbieram ja we wtorek:) N arazie wiem ze nie rewelacyyjnie sie zbiera:) Sprawdzilem go w serwisie i stwierdzili ze autko jest warte uwagi:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:05:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
yooo25 napisał(a):
Ale żeście sie gościa przyczepili :/ Kupił takie auto jakie chciał i wydał tyle ile chciał :) AUtko bardzo ładne a to ile ktoś zapłacił to jego osobista sprawa i czy ma klime i czy nie ma to też uzytkownika sprawa. To że gośc chciał sprawdzić kompresje to chyba nic złego że się o swoje auto martwi. Od razu podteksty że nie możliwe że auto ma taki przebieg to też takie ssobie gadanie... Moje auto od 94 roku zrobiło 193 000 i jak ktoś nie wierzy wyśle dokumenty sprawdzajace a po 2 widać po pracy silnika i jego obsłudze.


"mrówa" a skąd wiesz że obsługa razy 2 :?: mam V i jakoś nic mnie podwójnie nie kosztuje :|

"GrzesB" co ty kolego piszesz :) uważam Cię za idealnego znawce "V" i wiadomo że mechanicy którzy rozkładają reće co to za mechanicy :diabel:

KOlego bardzo ładne auto warte uwagi słuszny silnik. Auto bardzo ładnie sie na fotosach prezentuje :) środek śliczny :)

p.s.
za dobre auto niestety ale dalej trzeba zapłacic. Oferty typu okazja auto za pół ceny jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.

Pozdrawiam


:) Dzieki za slowa otuchy - tez mysle ze przebieg jest oryginalny - autko ma nawet resztki oryginalej tasmy foli zabezbieczjacej w szczelinach miedzy blachami - i ten przebieg przy kupecie wydaje sie realny:) A gdzie serwisujesz swoja V-ke?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:07:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
wowo napisał(a):
Autko ładne, a że się słabo zbiera to wina gazu. Na tej instalce pośmigasz do pierwszego strzału, jak cie nie wypeird... kolektora ssącego, który jest plastikowy :/
Poza tym 2.6 to nie rewelacja. Zbiera sie podobnie do 2.3 tyle że jest bardziej elastyczny.

Aha i czytając inne twoje temety radzę byś sprawdził tę kompresję. Będziesz wedział na czym stoisz, bo teraz widać że auto od ideału odbiega znacząco.



Jedyny problem z ta instalka , auto ma metalowy kolektor, plastikowy wywlili i tu moze byc problem - osigi przez to slabsze itp. takze byl grzebniety w tym temacie:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:32:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Wsadzili CI kolektor od 2.8...mege rzezba...lepiej wywal gaz i zaloz taki jaki powinien byc. Ten od 2.8 nie zostanie rozerwany od strzala, ale za to ma klapki w srodku ktore przy eksplozji moga sie odczepic z nitow....a nity moga wyladowac nawet w cylindrach, jesli bedziesz mial pecha hehehehe Nie mowiac juz o osiagach autka w takiej konfiguracji...to smiga pewnie jak 1.8 na jednopunkcie :( Co za bzdursko....
Jak nie zrobisz z tym porzadku to lepiej sie nie przyznawaj ze masz V6 bo wstyd na kilometr jak Cie polonezy beda gonily :)

Miales racje Wowo...lapska juz tam czeslawy wsadzily eeeh szkoda gadac :/ W kazdym razie pomiar kompresji sobie odpusc bo to Twoj najmniejszy problem :P

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
stefek napisał(a):
yooo25 napisał(a):
Ale żeście sie gościa przyczepili :/ Kupił takie auto jakie chciał i wydał tyle ile chciał :) AUtko bardzo ładne a to ile ktoś zapłacił to jego osobista sprawa i czy ma klime i czy nie ma to też uzytkownika sprawa. To że gośc chciał sprawdzić kompresje to chyba nic złego że się o swoje auto martwi. Od razu podteksty że nie możliwe że auto ma taki przebieg to też takie ssobie gadanie... Moje auto od 94 roku zrobiło 193 000 i jak ktoś nie wierzy wyśle dokumenty sprawdzajace a po 2 widać po pracy silnika i jego obsłudze.


"mrówa" a skąd wiesz że obsługa razy 2 :?: mam V i jakoś nic mnie podwójnie nie kosztuje :|

"GrzesB" co ty kolego piszesz :) uważam Cię za idealnego znawce "V" i wiadomo że mechanicy którzy rozkładają reće co to za mechanicy :diabel:

KOlego bardzo ładne auto warte uwagi słuszny silnik. Auto bardzo ładnie sie na fotosach prezentuje :) środek śliczny :)

p.s.
za dobre auto niestety ale dalej trzeba zapłacic. Oferty typu okazja auto za pół ceny jeszcze nikomu nie wyszło na dobre.

Pozdrawiam


:) Dzieki za slowa otuchy - tez mysle ze przebieg jest oryginalny - autko ma nawet resztki oryginalej tasmy foli zabezbieczjacej w szczelinach miedzy blachami - i ten przebieg przy kupecie wydaje sie realny:) A gdzie serwisujesz swoja V-ke?
jak coś mocniejszego to w swoich okolicach mam mechanika który 2.8 zna idealnie ale jest strasznie drogi :zly: ale coś za coś :) ale naprawy typu wymiana wachaczy. kolcki tarcze, wymiana pompy wody :diabel: nagrzewnicy to samemu :diabel: (forum jest bardzo przy tym pomocne :diabel: )

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
zuru napisał(a):
Wsadzili CI kolektor od 2.8...mege rzezba...lepiej wywal gaz i zaloz taki jaki powinien byc. Ten od 2.8 nie zostanie rozerwany od strzala, ale za to ma klapki w srodku ktore przy eksplozji moga sie odczepic z nitow....a nity moga wyladowac nawet w cylindrach, jesli bedziesz mial pecha hehehehe Nie mowiac juz o osiagach autka w takiej konfiguracji...to smiga pewnie jak 1.8 na jednopunkcie :( Co za bzdursko....
Jak nie zrobisz z tym porzadku to lepiej sie nie przyznawaj ze masz V6 bo wstyd na kilometr jak Cie polonezy beda gonily :)

Miales racje Wowo...lapska juz tam czeslawy wsadzily eeeh szkoda gadac :/ W kazdym razie pomiar kompresji sobie odpusc bo to Twoj najmniejszy problem :P


I tu pojawia sie problem - kazdy mowi inaczej - moj kolega inzynier ktory robi autka twierdzi ze to nie ma wplywu a co wiecej moze byc nawet korzystnie.. I komu tu wierzyc:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:45:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Stary, kompresje możesz sprawdzić dla swojego sumienia byś wiedział, że jest ok. Możesz równie dobrze odpalić silnik, poczekać aż się rozgrzeje, otworzyć maskę i obserwować czy pracuje równo lub czy może nim rzuca na boki ( w mniejszym lub większym stopniu) Wtedy będziesz wiedział, czy rzeczywiście powinieneś regulować zawory czy nie.

Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 09:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Kordek napisał(a):
Stary, kompresje możesz sprawdzić dla swojego sumienia byś wiedział, że jest ok. Możesz równie dobrze odpalić silnik, poczekać aż się rozgrzeje, otworzyć maskę i obserwować czy pracuje równo lub czy może nim rzuca na boki ( w mniejszym lub większym stopniu) Wtedy będziesz wiedział, czy rzeczywiście powinieneś regulować zawory czy nie.

Pozdrawiam :peace:


To juz bylo robio0ne - wszystko pracuje ladnie i rowno - wiec chyba nie ma sprawy.. dzieki:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 11:36:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
stefek napisał(a):
I tu pojawia sie problem - kazdy mowi inaczej - moj kolega inzynier ktory robi autka twierdzi ze to nie ma wplywu a co wiecej moze byc nawet korzystnie.. I komu tu wierzyc:)


Kolego - nie czytałeś wątku o kolektorze od 2.8?? Przyznaj... Nie masz osprzętu który byłby wstanie pobudzić aluminiowy kolektor 2.8 do pracy... to zupełnie inna sprawa niż plastik w 2.6...

stefek napisał(a):
Kordek napisał(a):
Stary, kompresje możesz sprawdzić dla swojego sumienia byś wiedział, że jest ok. Możesz równie dobrze odpalić silnik, poczekać aż się rozgrzeje, otworzyć maskę i obserwować czy pracuje równo lub czy może nim rzuca na boki ( w mniejszym lub większym stopniu) Wtedy będziesz wiedział, czy rzeczywiście powinieneś regulować zawory czy nie.

Pozdrawiam :peace:


To juz bylo robio0ne - wszystko pracuje ladnie i rowno - wiec chyba nie ma sprawy.. dzieki:)


Regulowałeś zawory czy tylko sprawdzałeś?? Bo jak regulowałeś to chętnie dowiem się jak :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 11:41:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ja nie mowie, ze ABC z kolektorem od AAH bedzie dramatem. Mowie tylko, ze nie zaklada sie do tego gazu II generacji bo nie ma to sensu - za duzo strat w porownaniu do korzysci....No bo po co kupowaz 2.6 V6 i robic z niego 1.9D...lepiej se kupic 1.9D :) To tylko takie porownanie do wolowatego ale oszczednego auta.
A co do kolektora, to mozesz sobie dodatkowego powera dorobic buhahaha podciagnij sobie sterowanie skracaniem kolektora do kabiny i jak silnik prekroczy 4200 rpm to wciskaj guzik i skracaj kolektor zeby lepiej ciagnal :) To jest dopiero wypas panie :):

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 11:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
I tu pojawia sie problem - kazdy mowi inaczej - moj kolega inzynier ktory robi autka twierdzi ze to nie ma wplywu a co wiecej moze byc nawet korzystnie.. I komu tu wierzyc:)


Kolego - nie czytałeś wątku o kolektorze od 2.8?? Przyznaj... Nie masz osprzętu który byłby wstanie pobudzić aluminiowy kolektor 2.8 do pracy... to zupełnie inna sprawa niż plastik w 2.6...

stefek napisał(a):
Kordek napisał(a):
Stary, kompresje możesz sprawdzić dla swojego sumienia byś wiedział, że jest ok. Możesz równie dobrze odpalić silnik, poczekać aż się rozgrzeje, otworzyć maskę i obserwować czy pracuje równo lub czy może nim rzuca na boki ( w mniejszym lub większym stopniu) Wtedy będziesz wiedział, czy rzeczywiście powinieneś regulować zawory czy nie.

Pozdrawiam :peace:


To juz bylo robio0ne - wszystko pracuje ladnie i rowno - wiec chyba nie ma sprawy.. dzieki:)


Regulowałeś zawory czy tylko sprawdzałeś?? Bo jak regulowałeś to chętnie dowiem się jak :diabel:


Nie regulowalem - sprawdzalismy prace silnika tak jak sugerowal kolega wczesniej, i wszystko bylo ok. Mowisz o watku na tym forum?? Musze znalezc

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 17:20:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
mrówa napisał(a):
ona byla tyle czasu wystawiona ze juz nie pamietam chyba 8 mieisecy za ta kase to klima powinna byc sam chcialem cos takiego ale koszty urzymania prawie wszystko x2 powodzenia


Wyobraź sobie, że są jeszcze Ludzie, którzy kupują samochody takie jakie im się podobają, jakimi chcieliby jeździć, a nie z wierzchu super fura, najlepiej czerwona, jak to w Polsce, a w środku Lotos i na łysych oponach. Audi zobowiązuje, tym bardziej V.
Ps: Stefek, nie przejmuj się, masz świetną OOOO i jak doprowadzisz Ją do porządku, też będzie Cię przechodził dreszcz jak będziesz brał kluczyki do reki.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 20:00:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
Jak czytam niektóre posty to wydaje mi się, że piszą je małolaty, które tylko patrzą co ma jakiego kopa i czy sa najszybsi na drodze - jeżeli należysz do tej grupy to faktycznie masz problem i uwagi tych kolegów są "bardzo" cenne.
Generlnie jeżeli masz instalkę gazową II gen. i sam ją zakładałeś po kupnie samochodu to faktycznie dałeś ciała (trzeba było przed założeniem poczytać forum) bo miksery strasznie pomniejszają dolot powietrza.
Jak rozkręcałem swoją instalkę bo waliło gazem i musiałem ją uszczelnić to stwierdziłem, że załadając II gen. dałem ..py, dolotu po mikserze na oko pozostało 2/5 - i na pewno ma to wpływ na osiągi, a że nie muszę być najszybszy na światłach to na razie zostawię jak jest - może kiedyś to zmienię.
Jak nikt ciebie nie naciągał na zakup to ciesz się chłopie z samochodu a nie szukaj dziury w całym.

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 20:54:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.paź.2005 21:43:35
Posty: 35
Lokalizacja: Wrocław
Jarmi jeżeli ktoś kupuje sobie "sportowe" coupe z silnikiem ponad 2.0 to raczej oczekuje od niego czegoś więcej i nie zamierza jeździć nim jak ty swoją 1.6... Jakbyś czytał troche bardziej uwaznie to zauwazyłbyś, że kolega kupił to auto już na gazie z którego radze całkowicie zrezygnować :) Ja bynajmniej stwierdziłem, że nie chce mieć benzyny na gazie a póki mnie na to nie stać jeżdzę dieslem :D Także wywal całkiem tą instalke i wtedy pewnie nareszcie poczujesz radość z jazdy i 150 koni ;-)

_________________
A4 TDI 110 PS :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 21:28:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2005 21:25:55
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
yooo25 napisał(a):
"mrówa" a skąd wiesz że obsługa razy 2 :?: mam V i jakoś nic mnie podwójnie nie kosztuje :|

Robiłeś głowice? Robiłeś coś głębiej w motorku? Wszystko razy 2! Nawet jak ostatnio wspawywałeś tłumiczki - też były dwa :diabel:

yooo25 napisał(a):
"GrzesB" co ty kolego piszesz :) uważam Cię za idealnego znawce "V" i wiadomo że mechanicy którzy rozkładają reće co to za mechanicy :diabel:

"Kowal" od polonezów tutaj nic nie zrobi! Musi być ktoś, kto już wcześniej rozebrał taki motor lub nawet wie o czym mówi. Ja mechanikiem nie jestem a V-ka jest mi już dobrze znana... wiem co i jak... ale taki pan Zenek co ma zakład na mojej ulicy nic mi nie zrobi przy aucie - chyba, że olej zmieni...
no wrescie ktos wie o co chodzi my wlasnie robimy V-ke w warsztacie dwie glowice prowadnice zawory wszystkie bo sie spotkaly z tlokami robimy remont głowic z pełną obróbką z wszystkimi czachami rozrzadem pompa napinaczem rolkami paskiem nowymi zaworami po najniszch kosztach to i tak wychodzi 2.500 tys z robocizna panowie dbajcie o rozrzad

_________________
Audi Coupe 2.0 ABK Tak jak wyjechała z fabryki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 21:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
dzieki chlopaki wszystkim za dobre slowa:) Autko rzeczywiscie jest faje i ciesze sie z niego - chodzi to najwazniejsze - mialem tylko kilka watpliwosci - ale najwazniejsze to cieszyc sie jazda:)
Rajdowcem rzeczywiscie nie jestem - ale z druiej strony to majac v6 czlowiek chcialby terz troche przyspieszenia i elstycznosci - to takze wazne bo auto jest bezpieczniejsze:) Ale jezdzi i zobaczymy pozniej co dale - moze wpadne z nim na jakis spot czy cos to sie poznamy... Jezeli wpuszcza sie nowych z gazem;)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kompresja...sprawdzac czy nie?
PostNapisane: 31.sty.2006 08:55:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
stefek napisał(a):
Norbi napisał(a):
stefek napisał(a):
Witam ponownei znow pisze tkniety niepokojem - kupilem coupete 2.6 z 94 r. z 160 tys przebiegu - no i nie sprawdzilem kompresji:( zupelnie o tym zapomnialem - czy myslicie ze przy takim przebiegu cos moze byc nie tak? Mi wydaje sie ze takie usterki sa raczej przy wiekszych przebiegach...Co o tum myslicie?
A jakim cudem on ma taki przebieg, to byl eksponat muzealny,czy samochod urzytkowy? Pewnie,ze sprawdz, to sa male pieniadze, a bedziesz wiedzial wszystko. W tym wieku Audiczka z taki silnikiem powinna miec okolo 250-300 tysiecy, wiec napewno byla krecona. Oczywiscie taki nawet przebieg nie robi wrazenia na tej jednostce, ale sprawdzic nie zawadzi.


Nie sadze - jest ze Szwajcari i ma udokumetowany przebieg 120 tys w ksizce serwisowej do 2003 r. wiec 40 tys w dwa lata to realna sprawa..


http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=82887094 :diabel: ,co nie oznacza że wszystkie muszą być kręcone

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 10:31:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:11:48
Posty: 88
Lokalizacja: opolskie
Robert_ napisał(a):
Jarmi jeżeli ktoś kupuje sobie "sportowe" coupe z silnikiem ponad 2.0 to raczej oczekuje od niego czegoś więcej i nie zamierza jeździć nim jak ty swoją 1.6... Jakbyś czytał troche bardziej uwaznie to zauwazyłbyś, że kolega kupił to auto już na gazie z którego radze całkowicie zrezygnować :) Ja bynajmniej stwierdziłem, że nie chce mieć benzyny na gazie a póki mnie na to nie stać jeżdzę dieslem :D Także wywal całkiem tą instalke i wtedy pewnie nareszcie poczujesz radość z jazdy i 150 koni ;-)

Dobrze że słowo sportowe wziąłeś w " ", mówiąc szczerze moją wypowiedzią chciałem podsumować wypowiedzi nie tylko z tego wątku w których przywiązuje się wagę do "kopa" w kupowanym kilkunastoletnim samochodzie.
Jeżeli moja wypowiedź dotknęła ciebie osobiście to PRZEPRASZAM!.
A tak na marginesie z 1.6 ze 100 koniami (wprawdzie część na pewno "zdechła" przez gaz) jeździ się całkiem przyzwoicie, a wszystkim którzy lubią się ścigać na publicznych drogach zwłaszcza naszych krajowych szczerze życzę powodzenia i dużo zdrowia.
Z drugiej strony jest tyle nieszczęścia na świecie, że każdy dawca organów jest ważny.

_________________
93' B4 1.6 ADA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 10:55:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.cze.2005 16:02:52
Posty: 201
Lokalizacja: Lublin
większ moc to też większe bezpieczeństwo, tylko wszystko zależy jak się jej używa ;-)

_________________
Audi A4 B6 1.8T AVJ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 11:02:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Robo napisał(a):
większ moc to też większe bezpieczeństwo, tylko wszystko zależy jak się jej używa ;-)


Rozsadnie - przede wszystkim rozsadnie!:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: