.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lut.2025 10:26:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gdzie tuning S4 2.2 turbo
PostNapisane: 30.sty.2006 14:11:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2005 18:06:50
Posty: 7
witam .
Słyszałem że można podkręcić silnik 2.2 turbo poprzez komp. czy ktoś wie gdzie to mozna zrobic, jakie są tego EFEKTY i koszty :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 14:31:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
http://www.vtg.pl/
http://www.koraszewski.com/
http://www.apmotorsport.pl/tuning/

dzisiaj z Lukasikiem bedziemy wgrywac program do mojej mam nadzieje ze tloki nie splyna :D

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 14:37:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2005 18:06:50
Posty: 7
TO ŻYCZE POWODZENIA.....

ja bym chcial w swoim zwiększyć moment do ok 400 Nm i moc do 270 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 14:44:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
to tak gdzies wychodzi po chipie 270 280km,wazne tez jest w jakim stanie masz silnik, a ceny 1500-2000pln

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 15:29:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
ostatnio orjetowałem sie w tym temacie w Ap do 290 km a momet w zalezności od kondycji auta 370-420 Nm i to samo u p.Koraszewskiego ceny różne 1200-2000zł

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 20:13:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:D wlasnie wrocilem z crash testow stjuningowanej S4 wariataquattro :)

chipsowanie jak najbardziej powiodło się, chociaż mały stresik był ;)

Co do wrazen niech sie wypowie kierownik. Ja tylko od siebie dodam, ze rzadko mi sie zdaza zebym na 4tym czy 5tym biegu musial trzymac głowe bo mi sie odchyla za mocno do tyłu :D

Doładowanie praktycznie w całym zakresie obrotów 1.1-1.2 bara az do konca obrotow 1.0. porownywalismy mapy z oryginalami i rzeczywiscie jest róznica szczegolniue powyzej sredniego zakresu obrotow.

Na jutro jeszcze jedna niespodzianka z rękawa ;)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 20:56:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
:D :D :D :D :D
roznica w porownaniu do serii jest ogromna,samochod tak sie zbiera na kazdym biegu ze szok w kazdym zakresie obrotow,jest zmieniona tylko mapa turbiny eprom silnika jest orginal,nikt nie ma w bstoku sady szerokopasmowej i ciezko sprawdzic afr,z vagiem na kolanach lukasika smigalismy testy i wszystkie parametry byly ok,jutro wykrece swiece i zobacze jak ze spalaniem czy nie za ubogo ale po wskazniku paliwa widac ze dolewa adekwatnie do powietrza :diabel:,jutro dolewamy paliwa i przyspieszamy zaplon :peace: ,zdamy relacje jak smiga,mam dwutloczkowy BOV zapne go i zrobie testy czy seryiny DV(kupa) nie otwiera sie kiedy nie trzeba :)

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 22:42:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Podziwiam Was, że nie robicie tego korzystając z sondy AFR :/ :/ :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2006 22:58:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
Z tym afr to masz 100% racji ale objezdzilem wszystkich gazownikow i warsztaty niestety nikt nie ma na tym zadupiu nie ma szerokopasmowki :( a do wawy mam 200km

_________________
A8


Ostatnio edytowano 31.sty.2006 15:51:19 przez wariatquattro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 06:24:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika
Online

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ruszanie mapy doładowania bez ruszania mapy zapłonu to igranie z ogniem. Lejcie najwięcej oktanów ile się da.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2006 08:29:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
hardcore'u nie ma. max doladowanie wzroslo tylko moze o 0.1bar, jednak utrzymuje sie w wiekszym zakresie, mapa jest bardziej "pełna". nie zauwazylismy zeby temperatura silnika/oleju jakos nadmiernie wzrosła.

nie wiecie czy vagiem mozna kontrolowac na bieząco, czy ktorys z czujnikow stuku sie odzywa? to mogloby wiele powiedziec. ale tak czy inaczej dobrze byoloby sprawdzic spaliny pod obciazeniem.

dzisiaj dostawimy program z dolaniem paliwka, zawsze to bezpieczniej.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: