ra-v napisał Cytuj:
Witam Wczoraj mialem okazje przejechac sie jako pasazer opelkiem jak w tytule Wiem ze to nic specjalnego ale ta przejazdzka zrobila na mnie DUUUUUZE wrazenie Ładnie wciskalo człowieka w fotel, 3ci bieg zapinal przy 120km\h Przy pomyslnych wiatrach za kilka miechow zmienie auto i wiadomo pozazdroscilem mu tych150KM, nie wspomne juz o trakcji i przyczepnosci (opelek doslownie byl przyklejony do mokrej pokrytej resztkami blota posniegowego drogi) Czy odczucia z jazdy A4 1.8T sa podobne? W gre wejdzie prawdopodobnie takze B4 Przed koncowym wyborem stane dopiero okolo listopada ale juz teraz sie zastanawiam Dodam ze raczej nie interesują mnie silniki 5 i 6cylindrowe bo wiadomo spalanie i koszty exploatacji wysokie Co by tu wybrac zeby znalezc kompromis pomiedzy osiagami a wydatkami na utrzymanie auta bo satysfakcja z mocy pod pedalem ogromna
DeS napisaŁCytuj:
C20XE - 150PS - grubo poniżej 8 sekund do stu
Z całym szacunkiem do piszącego 8sec to tak jak Honda Vti 160PS 7,3
a w praktyce jest 8,6 8,8 praw fizyki się nie oszuka no chyba że G-tech'iem wejdźcie na forum Hondy dla nich każda Vti ma 7,5(silnik 1.6
) albo i lepiej bez dłubania zresztą co mnie to, moje Audi ma 7,2 i co mierzone budzikiem wodoodpornym do kąpieli
Jeśli chodzi o najlepszą 2 litrówke to przejedź się Alfą 2.0 TS kreci się swobodnie do 7000rpm 155PS albo 2.0 V6 TB 204PS taką Gsi robisz o dwie długości samochodu nie mówie już o trakcji bo wejście w zakret Opelkiem przy 170km/h to raczej nie możliwe chyba ze jest bardzo zglebiony.
Czasem użytkuje Alfe GTV 2.0 TS i idzie równo z Audi 2.8V6 Quattro od 0-100 i od 120km/h do 210km/h fakt że świece kable i rozrzad był w opłakanym stanie w Audiku moze teraz po tej wymianie będzie lepiej a to się nie długo sprawdzi. moim zdaniem najlepsze 2.0 ma Alfa Romeo nawet 2.0 R6 BMW w compacie nie daje rady. "Italienische pferdestarke RuleZ"