.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 12:56:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Komunikacja z komputerem
PostNapisane: 11.lut.2006 01:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 14:59:50
Posty: 4
Panowie mam problema.
Jestem szczęśliwym właścicielem B4 1.9 TDI 92r. ale od jego kupna czyli pół roku coś dziwnie "twardo" pracuje, dodam że przy mrozach -10 pali ładnie, przy -17 musiał już troszeczkę zakręcić, ale myślę że to w miarę dobrze, tylko dlaczego taka twarda praca silnika, dodam jeszcze że wymieniałem rozrząd i mechanior powiedział że zapłon nie był wcale za wczesny, ale jeszcze troszeczkę go opóźnił.
Co z nim może być, acha jeszcze pytanko bo oczywiście nie dawało mi to spokoju i pojechałem do mechanika żeby przez komputer sprawdził silnik i BRAK KOMUNIKACJI pomóżcie co jest. Mechanior próbował różnymi programami i nic zero.
Na koniec dodam że mam ponoć to wejście diagnostyczne starego typu i gostek nie miał orginalnego wtyku tylko wkładał dwa druty do białego gniazda.
Prosze o porady co zrobić może ktoś miał ten problem.
POZDRAWIAM!!! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 08:03:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
starsze nie znaczy ze niemozliwe aczkolwiek 1Zy należą do bardzo
kaprysnych pod tym wzgledem...

a z ABSem sie łączył?

dwa druty to na dobry poczatek pozniej nalezy sprobowac zmostkowac
obie linie K i L - nie wiesz czy to zrobił?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 15:01:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 14:59:50
Posty: 4
maciu napisał(a):
starsze nie znaczy ze niemozliwe aczkolwiek 1Zy należą do bardzo
kaprysnych pod tym wzgledem...

a z ABSem sie łączył?

dwa druty to na dobry poczatek pozniej nalezy sprobowac zmostkowac
obie linie K i L - nie wiesz czy to zrobił?



Wkładał te druty tylko do białego gniazda do niczego innego nie próbował wkładać ani nic nie mostkował, z tym że te druty zamieniał miejscami naprzemian z programami i NIC !! :<
Doradź proszę jak wiesz jak to zmajstrować żeby zagrało, bo jednak wolał bym zdiagnozować go przez kompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 17:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
po wpieciu w te biala wtyczke warto jest zmostkowac linie K i L
czyli połączyć je razem, czesto takie rozwiązanie pomaga

ale moze być tak ze jego interfejs nie będzie się łączył

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2006 18:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 14:59:50
Posty: 4
maciu napisał(a):
po wpieciu w te biala wtyczke warto jest zmostkowac linie K i L
czyli połączyć je razem, czesto takie rozwiązanie pomaga

ale moze być tak ze jego interfejs nie będzie się łączył


Jak możesz to proszę trochę łopatologiczniej jak co i gdzie.
Czy ma zmostkować te dwa przewody które wkłada do białej wtyki, jeśli tak to na chwilę czy dłużej, i jeszcze jedno co to za linie K i L.
Sorki ale jestem cieńki w tym temacie.
Dzięki za wyrozumiałość.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 12:23:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Dwa druty. OK. A podłączał zasilanie. Trzeba jeszcze + i - czyli razem 4 druty. Ewentualnie 3 bo czasem wystarczy podpiąć tylko linię K. Jeszcze zależy jaki ma interfejs na max 232 czy na transoptorach? Próbował programu delta 1Z ze strony deltatech.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2006 16:03:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 14:59:50
Posty: 4
szogun0 napisał(a):
Dwa druty. OK. A podłączał zasilanie. Trzeba jeszcze + i - czyli razem 4 druty. Ewentualnie 3 bo czasem wystarczy podpiąć tylko linię K. Jeszcze zależy jaki ma interfejs na max 232 czy na transoptorach? Próbował programu delta 1Z ze strony deltatech.

Tego programu o którym piszesz to wydaje mi się że nie próbował, a interfejs ma ponoć taki który pasuje do audic ale z tym szerszym wejsciem diagnostycznym.
Co do zasilania to podłączył do zapalniczki w samochodzie, i oprócz tego wejscia do zapalniczki to tylko te dwa druty do białego gniazda.
Radźcie coś panowie bo blado to widzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lut.2006 12:20:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
piotrek72 napisał(a):
szogun0 napisał(a):
Dwa druty. OK. A podłączał zasilanie. Trzeba jeszcze + i - czyli razem 4 druty. Ewentualnie 3 bo czasem wystarczy podpiąć tylko linię K. Jeszcze zależy jaki ma interfejs na max 232 czy na transoptorach? Próbował programu delta 1Z ze strony deltatech.

Tego programu o którym piszesz to wydaje mi się że nie próbował, a interfejs ma ponoć taki który pasuje do audic ale z tym szerszym wejsciem diagnostycznym.
Co do zasilania to podłączył do zapalniczki w samochodzie, i oprócz tego wejscia do zapalniczki to tylko te dwa druty do białego gniazda.
Radźcie coś panowie bo blado to widzę.


jak ma własne zasilanie to nie musi się tam podłączać
jedx wreszcie do niego i niech podłączy się jak poprzednio i dodatkowo
zmostkuje (połaczy razem oba przewody gniazda)

i daj znać czy sie udało

acha przy komunikacji lub jej próbie - miga lampka w zegarach
chyba świeczki żarowe albo silnik

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: