Warm napisał(a):
kubus napisał(a):
Kordek napisał(a):
Mnie co prawda na spocie nie było ale miałem i mam bardzo dobrą wymówkę
Wieczorkiem wymieniłem starą tarczę hamulcową (prawą) oraz jeden kompletnie starty klocek - zewnętrzny bo wewnętrzny był w bardzo dobrym stanie
Dzisiaj wymieniam lewą tarcze i klocki. W przyszłym tygodniu pewnie łapie sie za wymianę czujnika temperatury chłodziwa oraz termicznego regulatora zapłonu. Innymi słowy nie wiem czy będę na spocie w przyszłym tygodniu
... klocki sie wymienia parami!!! nie rób maniany Kordek
wymieniając tylko po klocku bo ktorys jest w bdb stanie. Zawsze wymieniaj PARAMI!!!!
oszczedności które sie zemszcza przy pierwszym mocniejszym hamowaniu , oj Kordek ja wiem ze predkosci to masz znikome ale taka maniana to juz przesada !!!!!!!!
Łe tam przesada
Klocek, który zostawiłem ma jeszcze z 7 mm okładziny
Obejżałem go sobie dokładnie i nie było powodu by go wymieniać. Najwyraźniej on był zawieszony bo na nim zużycia prawie nie było. Tarcze też mogłem zostawić ale wolałem mieć gładkie od takich co mają od cholery koncentrycznych wgłębień. Teraz znacznie lepiej hamuje z prawej strony. Dzisiaj na warsztat idzie lewa strona i pewnie oba klocki wymienie.
Panowie, ja ich nie zamieniałem miejscami
A jedynie wywaliłem zużyty element i wstawiłem na jego miejsce inny - "nowy" bo rocznikowo to pewnie jest z tego samego okresu co sam samochód
Nie ma jak 99% oryginalności
Dam znać jak cos sie rozleci i wtedy w razie czego przyznam się do błędu, postawię browca itp
;)