.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 22:16:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 06:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
a ja jestem przeciwny wyrzucaniu kata zwałaszcza przy beznyniakach z sondą

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 07:27:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Mi po pozbyciu kata zaczeła turbina mocniej świstać...Ale to raczej zaden minus ;)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 09:08:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2004 21:02:38
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów
Timo napisał(a):
Mi po pozbyciu kata zaczeła turbina mocniej świstać...Ale to raczej zaden minus ;)

jak świszcze to chyba nie za dobry objaw

_________________
A4 1995 1Z, a4 1999 AVG, A4 2004 AVB.... lipa ale nie ma jak audi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 10:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Ja też na wakacje wycinam katalizator, zamiast niego kwasowa rura o średnicy reszty układu wydechowego, a w rurę wkręcam sondę lambda, bo mam ją obecnie w katalizatorze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 11:09:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Tak, tak wystukać z niego wszystko i zostawić tak jak jest, tyle ze to zdaje egzamin w silnika diesla i uwazam ze żadne auto w którym przebieg jest powyżej 200tys nie powinno mieć kata albo trzeba załozyć nowy gdyż taki kat jest juz poprostu zużyty. W silnikach benzynowych jak wydłubiesz kata to albo rureczka w środek albo wstawic nowy gdyz raz że powoduje to nie miły rezonans dla uszu ,dwa w nie których autach nie zdaje egzaminu, a juz napewno nie pchac w to miejsce strumiennicy bo to moze predzej spowodować uszkodzenie silnika a nizeli poprawić osiagi (w archiwum jest cos na ten temat). pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 13:49:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ja z konieczności wybiłem środek w ABT, katalizator zapchał się po kilku miesiącach postoju.
Wsadziłem pustą puche, nie widze problemu podczas jazdy.
Już w drugim wątku czytam o tym, że pucha nie może być pusta, ale nie wiem.
Może rzeczywiście kwestia zawirowań spalin. Czy może ktoś miał jakieś problemy z postą pucha, czy to tylko teoria i domysły.

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 13:56:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Timo napisał(a):
Mi po pozbyciu kata zaczeła turbina mocniej świstać...Ale to raczej zaden minus ;)

Spalinom jest łatwiej to i turbina nabiera wiekszych obrotów, zauważyłem to również u siebie ... doładowanie też jakies fajniejsze ... :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 14:03:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:59:34
Posty: 2370
Lokalizacja: Pomorskie
baskecior napisał(a):
Timo napisał(a):
Mi po pozbyciu kata zaczeła turbina mocniej świstać...Ale to raczej zaden minus ;)

Spalinom jest łatwiej to i turbina nabiera wiekszych obrotów, zauważyłem to również u siebie ... doładowanie też jakies fajniejsze ... :diabel:


Tylko jak śwista to chyba znaaczy ze pada?? :P:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 14:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Atal-star napisał(a):
baskecior napisał(a):
Timo napisał(a):
Mi po pozbyciu kata zaczeła turbina mocniej świstać...Ale to raczej zaden minus ;)

Spalinom jest łatwiej to i turbina nabiera wiekszych obrotów, zauważyłem to również u siebie ... doładowanie też jakies fajniejsze ... :diabel:


Tylko jak śwista to chyba znaaczy ze pada?? :P:D

Jesli swista to znaczy ze lapie górny pułap czyli ok 200 tys rpm, gdyby padala to doladowanie byloby slabsze ... :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: