.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 16:19:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2004 12:07:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bebny z tylu sa w wersji 90KM w mocniejszych sa tarcze ...a hamulce powinny chodzic lekko ... bardzo lekko

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2004 13:56:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 12:29:34
Posty: 272
Lokalizacja: Kolno,Ryga
regulator sily hamowania mozna jakos regulowac? jak to jest w B3?

_________________
Competition 2.0 16V Ke-Motronic
I was made for lovin`you baby, you were made for lovin` me...
...:::audi touch:::...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2004 14:43:53 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
pewnie podobnie jak w B4. Przykręcony jest do belki i działa pod wpływem unoszenia tyłu auta przy hamowaniu. Urządzenie można regulować jedną śrubką.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2004 16:43:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 12:29:34
Posty: 272
Lokalizacja: Kolno,Ryga
mi sie wydaje,ze im wiecej osob siedzi w furce,tym wieksza sila hamowania musi byc. ale jak sprawdzic czy to dziala???mam wrazenie,ze tyl za slabo mi hamuje. ta sprezyna do czegos sluzy? napinalem ja,luzowalem i to samo.poszukam sruby jak mowisz ze takowa musi byc.Ale narazie jest za ZIMNO! :682:

_________________
Competition 2.0 16V Ke-Motronic
I was made for lovin`you baby, you were made for lovin` me...
...:::audi touch:::...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2004 16:50:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
mich napisał(a):
mi sie wydaje,ze im wiecej osob siedzi w furce,tym wieksza sila hamowania musi byc. ale jak sprawdzic czy to dziala???mam wrazenie,ze tyl za slabo mi hamuje. ta sprezyna do czegos sluzy? napinalem ja,luzowalem i to samo.poszukam sruby jak mowisz ze takowa musi byc.Ale narazie jest za ZIMNO! :682:

hamowanie zawsze musi byc z duza sila tylko kwestia rozkladu tej sily ktora zalezna jest wlasnie od obciazenia.
reguluje sie to wlasnie naciagiem sprezyny ktora powinna przy pustym autku nie byc ani luzna ani napieta - tak w sam raz :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sty.2004 13:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
jaszczur napisał(a):
Witam. Koledzy mam taki kłopocik z moimi hamulcami. Jak naprzykład jadę ok. 100-120 km/h i wcinę w podłogę peadł, to robi sie twardy i nie blokuje kół. Docsikanie powoduje co najwyżej ból nogi :) , a siła hamowania wcale sie nie zwiększa. Jak np. nacisne kilka razy pedał to sie podnosi wysoko i nie ma prawie wcale hamowania. Jak powli wcisne to te hamulce jako takie są. Ale tak nie powino być. Jak przydzie potrzeba gwałtownego hamowania to kicha i bummm. Nie mam pojecia co to może być. Na serwo nie stawiam, ale pompa to prawdopodobne. Wolę sie zapytać, bo to znaczny wydatek wymiana serwa i pompy.
Pozdrawiam

miałem to samo okazał się padnienty akumulator ciśnienia

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 10:03:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
juzio i co tam z hebelkami twoimi nie pochwaliles sie co bylo przyczyna wadliwego ich dzialania hmm a moze dalej jest przyczyna ????? a i przy okazij o jakiej sprezynce byla mowa powyzej ???? bo nie bardzo zrozumialem o co chodzi ???

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 20:07:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
Mistrzu HANS ja mam B4 ABT 90KM i mam z tyłu tarcze, także nie bardzo się z Tobą zgodzę. ;) :D

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: