.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 13:45:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z cisnieniem oleju ?
PostNapisane: 13.mar.2006 12:35:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
No i kolejna heca po odebraniu samochodu z warsztatu. Na poczatku chodzil okej, po przejechaniu paru km zaswiecila sie kontrolka oleju i zegar wychylil sie powyzej 5 bar.
W momencie dodania troche wiecej gazu cisnienie spowrotem spada na 3 bary i kontrolka gasnie. Swieci sie tylko na nizszych obrotach. Zatrzymalem samochod bagnet w dlon... poziom ponizej minimum .. okej podbieglem na stacje kupilem dwa litry oleju. wlalem poltora litra syntetyka Castrol RS Formula. Poczekalem az splynal bagnet w dlon no i poziom okej, ale... kontrolka swieci sie nadal, jesli wejdzie na wyzsze obroty kontrolka gasnie i zegar zaczyna pokazywac normalnie.
Dzisiaj o dziwo schodze na parking, probuje odpalic i slysze ze pompa paliwa jakos tak dziwnie pojeczala, ale aku pokazuje dobrze. Przekrecilem kluczyk, napiecie spadlo na 8 volt a silnik ani drgnal. Hmmm zlapalem jedynego czlowieka jaki przejezdzal nowa Panda, kable w lape, zegar pokzuje 14 z hakiem Volt, przekrecam dalej kluczyk ale nadal dupa, nawet nie drgnie:/

Jeszcze samochodu od rana nie ogladalem - robota czekala. Boje sie najgorszego ze cos mogli spaprac bo zdejmowali miske. Temp silnika byla okej, nie przegrzewal sie.

Jakies sugestie, co zbadac oprocz wkrecenia jakiegos czujnika cisnienia?
Jaka jest szansa zatarcia silnika?
Mam nadzieje ze aku od pandy byl za slaby i dlatego nie ruszyl walem nawet o milimetr, ale z drugiej strony kiedys juz mala corsa uzyczala mi napiecia i chociaz krecil walem a tu nic.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 13:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Może wyładował Ci się aku. Był tak słaby ze spadła jego masa czynna i dupa. Wtedy nawet z kabli nie odpalisz. Motałem sie z czymś takim w ubiegłe lato.
Naładuj porządnie aku, sprawdź czy jest dobre masowanie i spróbuj zakręcić.
Jesli miałbyś zatrzeć silnik, to wczesniej strasznie by hałasował i dawał znaki ze coś nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 13:12:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Naładuj aku, moze kontrolki wariują z tego powodu, albo ci szczotki w alternatorze sie zjechaly :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 13:37:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
tak szczotki sa zjechane, aj nou. Wlasnie dlatego obstawiam ze to aku bo silnik chodzil cichutko i rowniutko wczoraj. Mimo to potrafil stac pare dni i odpalal. Szczoty wymienie bo czas najwyzszy. Z kabli odpalalem pare razy nawet jak aku byl padniety i jeszcze takiej historii to nie mialem.

Dziw mnie tylko bierze ze jak aku nie mial sily zakrecic to w momencie startu zalaczal sie rozrusznik i z powodu braku pradu wlaczala sie syrena alarmu. Teraz juz tego nie zrobila. Dzisiaj wrzuce z A200 aku zobacze i dam znac.


P.S. > Jmm stales sie szczesliwym posiadaczem 7A ?:) Jak Ci sie silniczek podoba?:)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 14:02:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
para napisał(a):
tak szczotki sa zjechane, aj nou. Wlasnie dlatego obstawiam ze to aku bo silnik chodzil cichutko i rowniutko wczoraj. Mimo to potrafil stac pare dni i odpalal. Szczoty wymienie bo czas najwyzszy. Z kabli odpalalem pare razy nawet jak aku byl padniety i jeszcze takiej historii to nie mialem.

Dziw mnie tylko bierze ze jak aku nie mial sily zakrecic to w momencie startu zalaczal sie rozrusznik i z powodu braku pradu wlaczala sie syrena alarmu. Teraz juz tego nie zrobila. Dzisiaj wrzuce z A200 aku zobacze i dam znac.


P.S. > Jmm stales sie szczesliwym posiadaczem 7A ?:) Jak Ci sie silniczek podoba?:)


Pewnie juz ci aku nie ładuje, miałem to samo w swoim odebralem z warsztatu dojezdzam pod dom i koniec zgasł i wogole nie chcial odpalic :)


Co do silniczka do bardzo mi sie podoba ale musze jeszcze troche popracowac nad spalaniem i obrotami :)

No może mógłby byc troche zywszy od dołu :), ale przy 4000rpn jest poprostu :peace: :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 15:35:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
witam
ja miałem podobny przypadek w oplu . silniczek opalił bez jekniecia, jezdził cały dzien i został odsatwiony na parking z rana proba odpalenia a silnik nawet sie nie obrucił o milimetr co sie okazało : bendix nie odbił i rozrusznik cały czas sie krecił z silnikiem i sie poprostu cały stopił :D:D dodam ze nie było czyc zadnego zapachu spalenizny czy czegos takiego :)
pozrawiam

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 18:00:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
szewek byl najblizej... rpzrusznik winowajca... bo meczeniu samochodu jakies 30 razy.. zaskoczyl automat wreszcie (chyba sie konczy powoli) ... samochod stal 5 miesiecy i teraz wychodza dodatkowe kwiatki (jak wlasnie ta kontorlka oleju, rozrusznik itp)

Wlasnie, czy gdy bby cos nie tak bylo z cisnieniem to kontrolka nie swiecilaby sie caly czas? Bo u mnie sie lekko tli, za chwile przygasa w ogole, po chwili rozpala na maxa znowu chwile tli i taka bujanka jest z tym, wyglada jakby rzeczywiscie cos lekko gdzies zwieralo.

Rydzyk-Fizyk, w piatek nim jade do Gdyni. :)

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:18:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Zapalałaby się w momentach niskiego ciśnienia. Potem mogłaby gasnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:27:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
wowo napisał(a):
Zapalałaby się w momentach niskiego ciśnienia. Potem mogłaby gasnąć.



tak to wiem, tylko pytanie ona sie tli leciutko ledo ja widac za chwile rozblyska wyglada jak strooboskop na imprezie;) Tak samo wtedy w jej rytm wariuje wskazowka cisnienia oleju --> leci powyzej 5 bar. Rozumiem jakos kontrolowanie, ale tuta jedziesz z ta sama predkoscia i obrotami nie swieci sie w ogole aza chwile zaczyna blyska tli sie gasnie i zabawa.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 21:01:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Jeśli manometr ciśnienia wychyla Ci się na max chwilami to proponuję sprawdzić przewód dochodzący do czujnika, prawdopodobnie coś nie łaczy. Jeśli przewód od manometru nie jest podłaczony do niczego to w chwili podania napięcia wychyla się na max a jak zewrzeć do masy to spada do zera. :peace:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: