.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.gru.2024 19:37:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: prosze o pomoc b4 tdi
PostNapisane: 13.mar.2006 20:14:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 21:30:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kielce
jestem nowy i witam wszytkich:) mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec dlaczego moje audi kopci z rana na niebieko gryzacym dymem, czym moze to byc spowodowane? oleju duzo nie bieze spalanie i osiagi w normie:) jak sie rozgrzeje nie pusci nawet dymka:)z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: prosze o pomoc b4 tdi
PostNapisane: 13.mar.2006 20:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lukasz tdi napisał(a):
jestem nowy i witam wszytkich:) mam pytanie czy ktos moze mi powiedziec dlaczego moje audi kopci z rana na niebieko gryzacym dymem, czym moze to byc spowodowane? oleju duzo nie bieze spalanie i osiagi w normie:) jak sie rozgrzeje nie pusci nawet dymka:)z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam

Silnik nie pierwszej nowości , uszzelniacze lekko popuszczają a łożysko turbiny zanim zacznie być smarowane musi troszkę oleju popuścić. W starym turbognoju to zjawisko nie powinno dziwić.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 21:15:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 21:30:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kielce
stary jest ale mnie to strasznie drazni :(: dzieki za odpowiedz pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: prosze o pomoc b4 tdi
PostNapisane: 13.mar.2006 21:27:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2005 21:42:51
Posty: 529
Lokalizacja: Wrocław/Syców/Chrząstawa Wlk
baskecior napisał(a):
Silnik nie pierwszej nowości , uszzelniacze lekko popuszczają a łożysko turbiny zanim zacznie być smarowane musi troszkę oleju popuścić. W starym turbognoju to zjawisko nie powinno dziwić.

A czy coś da się z tym zrobić? Oczywiście bez szalenstw cenowych - np regereracja turbiny?

_________________
Audi 80 b4 Avant 1.9TDi '93
VW Passat B5 FL Variant 1.9TDI (AVF) 4 motion


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 13.mar.2006 22:19:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
nic :D

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 07:01:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Można zrzucić głowicę i zrobić całą górę (wszelkie uszczelniacze a przy okazji mini-remont głowicy).
Przy okazji wyjąć tłoki i oberzec a w razie potrzeby wymienić pierścienie.
Można dać turbawkę do sprawdzenia. Remoncik głowicy powinien zamknąć się w 1000 zł a co doturbawki to okazuje się po testach , zazwyczaje lepiej kupic używkę (ok 500-1000 zł).

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 12:29:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 21:30:14
Posty: 14
Lokalizacja: Kielce
to ja dziekuje niech kopci, normalnie prawie kapitalka:) wymiana lozys i uszczelniaczy w turbawce 700 zl (bez ukladu wirujacego) pzdr:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: