.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 04:15:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 18:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ja mam parownik lovato 100kw ,i na początku miał zmułe tak jak ty i palił 14liter ale teraz mam blosa skreconego na minimum i pali 11,50 na jałowym mam ustawioną mieszanke bogatą ,a przy 3000rpn optymalną puzniej wchodzi w ubogą

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 18:52:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
podobno ustawiałes miesznke na ten komputerek zboku i diody ja mam taki sam moze cos bys poradził?

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 19:42:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
komputer od gazu lov-eco2 wstepnie ustawiałem na niego i jeszcze miernikiem z sondy na jaławym ustaw optymalną pomaranczowa dioda i żeby wpadało w bogaą czerwona dioda ma przeskakiwac na wolnych obrotach z pomaranczowej na czerwoną i przy 3000tys -3500 obrotów tez tak samo pomaranczowa i zeby przeskakiwalo w czerwoną ja sie wybieram na analizator spalin ale tak możesz też ustawic

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2006 20:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Ja mam kompa BRC ale taka sama zasada. Własnie wróciłem z wstepnego ustawienia ale jeszcze to nie to, juz jest duzo lepiej ale musze posiedziec na dtym wkreciłem śróbe w parowniku do konca ale nie wiem czy mam ja wkrecic czy odkrecic a poza tym sa tam w sumie trzy śróby ale jedna była do wolnych obrotów dróga jest nad nia a trzecia obok tej drugiej. Ta trzecia nie kreciłem tą od wolnych obrotów dałem na pół obrotu a ta jedna wkreciłem no teraz sie kreci po całym zakresie obrotów ale ma jeszcze dalikatne dziury miejscami. Moze ktos wie dokładnie która trzeba śróbe wkrecic czy odkrecic na maksa. Parownik BRC 100kw do drugiej generacji. Swoja droga musze jeszcze przełozyc przewód od wolnych obrotów miedzy blosa a przepustnice bo mam go na starym miejscu czyli miedzy blosem a przepływką. Dodam tylko ze zamontowałem blosa bez wiekszych przeróbek i jakich kolwiek czajników i tym podobnych tylko zacisnełem go dobrze na koncu gumy tej co wychodzi z przepływki dorzuciłem kawałek gumy z drugiej strony (guma od seata) i troszke wygiełem przewody paliwowe, poza tym wszystko weszło na swoje miejsce jak nalezy przy uzyciu delikatnej siły i nic nie jest pogiete.pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 08:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w tych brcach z tego co pamietam , jest pokretlo ktore mozna krecic ręką, to jest ono od ustawiania ilosci gazu ktory ma leciec dodatkową "dyszą" niezaleznie od wychylenia membrany, czesto wykorzystuje sie do ustawienia wolnych obrotów w zwyklej instalce. Do ustawiania "czułości" (napięcia membrany) słuzy imbus ktorym napina sie sprezynke i jednoczesnie membrane w srodku. Jest tam jeszcze jeden imbus, ale to tylko zaślepka. Wykrecając imbusa zwiekszasz ilosc lecącego gazu w całym zakresie, bo zwiekszasz czułość reduktora.

Wszystko pieknie ładnie, ale wydaje mi sie, ze np tak jak u kuki'ego , ktory tez ma reduktor "na styk" w prawie calym zakresie ilosc gazu jest odpowiednia, a pod koniec obrotow robi sie ubogo, bo juz reduktor przestaje wyrabić, a niestety blos nie jest w stanie tego skompensować. Reduktor powinien być z zapasem.

Z ubogą mieszanką trzeba uwazac, szczegolnie pod duzym obciązeniem, bo to dla silnika jest niezdrowo, spaliny sa kilkaset stopni bardziej gorące i mogą co nieco przygrzać, np gniazda zaworowe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 08:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
lukasik zgadzam sie z tobą tylko ja nie krece mojej bryczki po obrotach max 4000tys nie ma gdzie jezdzic ,u mnie same dziury w drodze a mam zawieche całą gaz ,ale i tak sie wybieram do czakramu na analize spalin tylko, mi tak schodzi

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 08:18:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
a jeszcze jedno jak miałem parownik rozkrecony to jebało gazem na zewnącz auta i w srodku tak mi sie wydaje że nie spalał wszystkieg

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 09:03:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
kuki23 napisał(a):
a jeszcze jedno jak miałem parownik rozkrecony to jebało gazem na zewnącz auta i w srodku tak mi sie wydaje że nie spalał wszystkieg


mozliwe ze dostawał za duzo gazu. albo gdzies gaz sie ulatniał przez uszczeleczki, jak regulacje były wykrecone do oporu ;)

w sumie nie regulowalem jeszcze reduktora pod blosa, takze nie mam doswiadczenia. trzeba doswiadczalnie, zaczynając od np srodkowego ustawienia. I bedzei tak jak kuki napisales , jak sie skreci reduktor to trzeba blosa rozkrecic, i odwrotnie jak sie rozkreci reduktor to blosa trzeba skrecić.

Znajomy w golfie tak regulowal, zeby uzyskać jak najlepsze osiągi, nawet nie sprawdzal spalin.

P.S. kuki. jak chcesz cos dopisać do swoich istniejących postow, to mozna zrobić edit ;) temat bedzie bardziej zwarty i czytelny dla zabłąkanych dusz ktore jeszcze nie mają blosa :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 11:54:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
.

P.S. kuki. jak chcesz cos dopisać do swoich istniejących postow, to mozna zrobić edit ;) temat bedzie bardziej zwarty i czytelny dla zabłąkanych dusz ktore jeszcze nie mają blosa :D[/quote]


ok lukasik

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 17:53:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
a czy da sie zamontowac BLOSa do silnika ACE 2.0 16v. Moze ktos juz ma jakies doswiadczenie :?:
bo ja niestety jestem laikiem w tym temacie :(

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:21:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[pewnie że sie da do kazdego tylko trzeba chcies ta sama zasada kumpel bedzie zakładał do pasata 2.0 16v tylko w lecie bo teraz nie ma ksy.Lukasik mam taką propozycje żeby otworzyć nowego posta z galerią\iami blosa ,czyli jak jest montowany w audikach żeby na przyszłość wszyscy wiedzieli jak zamontować i każdy inaczej przecież ma zamontowanego ,to by niekturym bardzo pomogło :?:

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:23:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[pewnie że sie da do kazdego tylko trzeba chcies ta sama zasada kumpel bedzie zakładał do pasata 2.0 16v tylko w lecie bo teraz nie ma ksy.Lukasik mam taką propozycje żeby otworzyć nowego posta z galerią\iami blosa ,czyli jak jest montowany w audikach żeby na przyszłość wszyscy wiedzieli jak zamontować i każdy inaczej przecież ma zamontowanego ,to by niekturym bardzo pomogło :?:

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 19:34:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
to by napewno bylo pomocne. :D czekam na galerie.
a masz jakies fotosy jak jest zamontowane to w 2.0 16v w tym pasku.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 20:53:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
kurcze krece w jedna druga tymi sróbkami no i duzo lepiej ale nie moge wyczajic tych 4200 obrotów. Jest tam tak dziura i potym dalej ciagnie. Rozkreciłem parownik na max blosa przeregulaowałem na te diody w kompie no i niby dobrze ale czasami ta dziura. Ustawiłem tak ze pali sie naprzykład zielona przy 3000 obrotów i jak wcisne gaz to na chwile przeskoczy na pomaranczowa i pozniej na czerwona a pozniej znowu spada na zielona. Czyli dostaje dobra mieszanke jak mu nagle sie wcisnie gaz, to tak jakby wtrysneło tego gazu i wzbogaca. Miałem te dziure w obrotach tez na mikserze wiec szukam cały cza przy parowniku bo to predzej to. Trzeba tez zaznaczyc, że na benzynie nie ma zadnych dziur i zamyka na czterech biegach do konca obrotomierz bez zastanowienia. moze bawił sie ktos w piłowanie tego blosa, bo słuchy mnie doszły ze mozna. Powiedcie gdzie trzeba piłowac bo sądze ze przy tych 4200 mam zbyt uboga mieszanke i to to jest przyczyna. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 20:55:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
A i jeszcze jedno podziekowania dla gazowników za tego kompa z boku przynajmniej na to sie zdał ze mozna na niego regulować mieszanke mniej wiecej. hihi :peace:

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 22:20:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
nie piłuj blosa jest on konstrukcyjnie wykonany by dawał skład linearny więć tu tej dziury nie znajdziesz .podmień parownik i sprawdz . a możę ktoś bawił się kiedyś zespołem przepustnic .lub klapą spiętrzającą lub coś z dolotem nie tak

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2006 22:31:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
Nie raczej co do przepustnic to jest ok, ponieważ na benzynie jest wszystko w porzadku. Myśle ze to cos z parownikiem bedzie nie hallo bo poza tym nie widze innej przyczyny. Spróbuje jeszcze sie pobawić jak coś znajde to dam znać, ale i tak czekam na podpowiedzi jesli ktos ma pomysła. Ogólnie to jest super, słychac przynajmniej motor i ten piekny jego dzwiek a o osiagach to nie wspomne bo szkoda mówić i nery tracić na przerabianie tego jak to było kiedys, jak nie było blosa w autku, a jak jest teraz. Aż sie w człowieku gotuje ze jezdził do tej pory takim czymś co sie nazywa AUDI z silnikiem 2,3 i nie wiedział co ten silnik ma za potencjał nie wykorzystany. Teraz to tylko trzeba zmenić laczki na szersze bo z miejsa cieżko ruszyć bez zerwania przyczepości. hihi ;-)

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 15:50:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
sebo wiesz już cos ,o spalaniu ,ja byłem dzisiaj na analizatorze , i chyb a mam dobrze ,ale musze jechać do czakramu żeby sie ,upewnic czy napewno godzina robocza w czakramie 80zł złodzieje ,bo byłem w warsztacie ktury robi przeglądy

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 17:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
O spalaniu to moge powiedziec tyle ze mam zbiornik 38litrowy i wczesniej w miescie pełen zbiornik wypalała mi po 230-270kilometrach a poza miastem po 320kilometach czyli wychodzi jakies 12 litrów poza miastem moze 13 a w miescie około 15-16 dodam tylko ze to jest srednia i jazda tez raz do oporu a raz spokojnie ale to taka średnia, a jeszcze zaznacze, ze tej spokojnej jazdy jest bardzo mało, tylko wtedy kiedy sytuacja na drodze zmusza do tego.Teraz od załozenia blosa zatankowałem jednoczesnie zbiornik i zrobiłem juz 170kilometrów miesznaego i po kontrolce widze ze zostało na jakies 100 kilometrów gazu. Dodac trzeba, ze te 170 kilometrów to 70 procent jest jazdzy probnej i testow na autostradzie z pedałem w podloge do pracy i spowrotem mam jakieś 35kilometrów autostrada i własnie tam testuje autko na przyspieszenie. Myśle ze bedzie paliła mniej nie wiem dołałdnie ile ale sadzę, ze jak sie wszystko przereguluje to bedzie super. pozdro

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 20:40:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
no to jak bedziesz wiedział cos o tym spalani to daj znać ,a jescze czekamy na jakies ,fotostory musowo ,mam pytanie czy byłes na analizatorze spalin cz ustawiałes sam tak jak ja na tym kompie od gazu nawet sie przydał hi hi :D

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: