.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.sty.2025 09:18:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: polerowanie czarnego lakieru perła/metalic- czym najlepiej
PostNapisane: 14.mar.2006 13:53:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 07:33:11
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk
witam
w jaki sposób oprócz używania papieru wodnego wykonac polerkę lakieru jak w temacie, aby wygladał naprawdę świeżo. Jakie pasty zastosować
dzięki za odp.
art :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 15:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Ja używam pasty Farekla G6 oczywiście polerką na mokro.Potem Mleczko farekla G10. G3 zostawia większe smugi które widać w słońcu.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: polerowanie czarnego lakieru perła/metalic- czym najlepi
PostNapisane: 14.mar.2006 16:40:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2005 19:21:20
Posty: 20
Lokalizacja: Przasnysz
art/a4 napisał(a):
witam
w jaki sposób oprócz używania papieru wodnego wykonac polerkę lakieru jak w temacie, aby wygladał naprawdę świeżo. Jakie pasty zastosować
dzięki za odp.
art :?:
Ja proponuję ci pastę tepo. Efekt murowany. ( jeżeli będziesz tarł mocno w jednym miejscu zobaczysz czym masz zapodkładowaną brykę) Usuwa smołę i inne typowe zabrudzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: polerowanie czarnego lakieru perła/metalic- czym najlepi
PostNapisane: 14.mar.2006 16:43:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
sebastian napisał(a):
Ja proponuję ci pastę tepo. Efekt murowany. ( jeżeli będziesz tarł mocno w jednym miejscu zobaczysz czym masz zapodkładowaną brykę) Usuwa smołę i inne typowe zabrudzenia.


A ja nie proponuje tej pasty chyba ze lakier jest juz stary i wyblakły...

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: polerowanie czarnego lakieru perła/metalic- czym najlepi
PostNapisane: 14.mar.2006 17:05:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
sebastian napisał(a):
art/a4 napisał(a):
witam
w jaki sposób oprócz używania papieru wodnego wykonac polerkę lakieru jak w temacie, aby wygladał naprawdę świeżo. Jakie pasty zastosować
dzięki za odp.
art :?:
Ja proponuję ci pastę tepo. Efekt murowany. ( jeżeli będziesz tarł mocno w jednym miejscu zobaczysz czym masz zapodkładowaną brykę) Usuwa smołę i inne typowe zabrudzenia.


Pasta Tempo nie nadaje się do polerowania :!:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 18:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Najlepiej to kup czarny wosk koloryzujacy z dodatkiem teflonu i napastuj auto ręcznie szmatka raz koło razu, bo to co koledzy wyzej oferuja to wielka bzdura i porażka , tempo nadaje sie do czyszczenia przypalonych garków, a farecla i tak wymaga wybłyszczenia techniką 3M . Jak masz problem jedz do dobrego lakiernika daj 100pln i wyjedz z uśmiechem na twarzy, bo wtedy bedziesz miał miał naprawde dobrze zrobiona polerke.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 18:49:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 12:23:17
Posty: 932
Lokalizacja: mrągowo
Ja używam Czarnego wosku AutoPractic Multi kolor i jestem zadowolony.Pół godzinki roboty ale jaki efekt.

_________________
A6 2.5 TDI Avant Quattro podobno 205 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 18:53:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2006 10:19:29
Posty: 74
Lokalizacja: gorlice
ja tez zapodalem wosk koloryzujacy i polerka z supermarketu i autko jak nowe

________________________

80 b4 ABT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 18:58:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
lenoks napisał(a):
Ja używam Czarnego wosku AutoPractic Multi kolor i jestem zadowolony.Pół godzinki roboty ale jaki efekt.
I o tym właśnie mówie, pozatym farecla włazi we wszystkie porowate elementy i zamula je na biało na kilka miesiecy, a wygłaskanie auta woskiem koloryzujacym raz na dwa miesiace w zupełności wystarczy nawet dla bardzo wybrednych, pozatym czyszcząc auto pastą ścierną licz sie z tym że za kazdym razem zmniejsza się grubość powłoki lakierniczej :576:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 20:24:13 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> polerka tylko u lakiernikow - sam tylko koope zrobisz z lakieru i zalamany bedziesz

-> Naprawde tylko politury delikatne po polerce profi i widac efekt.

-> Osobiscie czyszcze calkiem inaczej z ladnym efektem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 21:09:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
mały v8 napisał(a):
Najlepiej to kup czarny wosk koloryzujacy z dodatkiem teflonu i napastuj auto ręcznie szmatka raz koło razu, bo to co koledzy wyzej oferuja to wielka bzdura i porażka , tempo nadaje sie do czyszczenia przypalonych garków, a farecla i tak wymaga wybłyszczenia techniką 3M . Jak masz problem jedz do dobrego lakiernika daj 100pln i wyjedz z uśmiechem na twarzy, bo wtedy bedziesz miał miał naprawde dobrze zrobiona polerke.


Nie wiedziałem ,ze polerowanie fareklą G6 i mleczkiem G10 to bzdura i porażka :( Zapomniałem tylko dodać, zeby sam tego nie robił bo łatwo można przypalić lakier.Po polerce lakier jest mniej wytrzymały na zarysowania to fakt ale nie zawsze wosk pomoże.Polerki dobry lakiernik nie zrobi za 100pln.Za 100pln może zrobić jak klient przyniesie swoją pastę polerską.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2006 22:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 13:21:09
Posty: 338
Lokalizacja: LEGNICA
racja za dobra polerke trzeba dac z 250zł a polerke w własnym zakresie najlepiej robic mleczkami z woskiem( proponował bym wosk kanabułe formuła1 lup mleczko ''turtle wax''sam takiego uzywam i jestem zadowolony jak ktos chce to moge mu wysłac fotki po polerce takim własnie mleczkiem) raz na miesiac wystarczy tylko lakier musi miec temp powyzej 15C :D

_________________
A6 TDI AVANT AEL 6 GANG KLIMATRONIK SKORA NIVO VOLL WYPAS
2001-2006 VW GOLF GTI WOLFSBURG EDITIONE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 06:41:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 07:33:11
Posty: 12
Lokalizacja: Gdańsk
no to odpowiedzi aż nadto aczkolwiek każda cenna,z takej wymiany doswiadczeń zawsze mozna wyciagnąć wnioski , tak myslałem że jednak prawdziwa polerka to u lakiernika który sie na tym zna i bierze odpowiedzialność, a jak człowiek sam to robi to rzeczywiście nawłazi tej pasty wszędzie gdzie nie trzeba, ale jak już b edzie ciepło to przed domkiem sie pobawie czymś delikatnym i zobaczę bo po myjni to on narazie tak sobie wygląda
dzięki i pozdrawiam
art


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 09:39:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
UFOtm napisał(a):
-> polerka tylko u lakiernikow - sam tylko koope zrobisz z lakieru i zalamany bedziesz

-> Naprawde tylko politury delikatne po polerce profi i widac efekt.

-> Osobiscie czyszcze calkiem inaczej z ladnym efektem


SWIETA RACJA!!!

Polerka to wielka sztuka.

Sam dorabialem sobie kiedys w zakladzie lakierniczym, wiec troche tego tematu "polizalem".

Najlepsze produkty byly od firmy "3M", ale to jest profesjonalny "sprzet".
Podzielone byly na gruboziarniste i drobnoziarniste. Przyczym pamietaj,ze gruboziarnistym mozesz szybko zniszczyc lakier. Tak samo drobnoziarnistym -tyle ze nie tak szybko. ( efekt wyblaklego lakieru np. Rózowy czyli wyblakly czerony
:D )

Wogole polerowac powinno sie max. 2 razy w roku.

Aha, i nie nalezy uzywac fleksy do polerowania!!! Ta maszyna do polerowania, to nie jest fleksa!! (Fleksa nie kostuje 2500zl!!) A te platikowe ze stacji benzynowej tez mozecie zapomniec.
Ogolnie nie polecam uzywania maszyn do polerowania przez amatorskich polerowaczy samochodowych - ja sam sie do tego nie dotykam.

Polecam natomiast serie Xtreme od firmy SONAX.
Tylko patrz na numer, bo jest od 1 do 3 przyczym 1 -ka to nowy lakier a 3-ka to zniszczony lakier
Produkt ten dostal wiele nagrod m.in. od Auto Swiat, tak wiec zly nie jest.

Pozdrawiam wszystkich i przepraszam za nastepny dlugi wyklad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 10:35:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> w moim przypadku nawet nie uzywano narzedzi elektrycznych tylko cisnieniowe do polerki, oprocz tego kilka chyba 3 kroki past polerskich, odpowiednie gabki do rozprowadzania pasty i pozniej dopiero na koniec futrzaka. To moja pierwsza i ostatnia polerka bo niestety cienka warstwa klaru juz zostala na aucie wiec kolejny krok to malowanie calosci... nawiasem mowiac za pomalowanie maski, zderzaka i blotnika oraz polerke calego samochodu zaplacilem (nie liczac lakieru) 800pln - ale warto bylo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 15:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
:D :D :D :D :D :D :D

>>> UFO
No to zes sobie narobil.

U nas nie robili narzedziami cisnieniowymi, bo za malo mialy mocy.
Kiedys maszyna sie spiep... i rozpadla w kawalki, wiec trzeba bylo improwizowac.

Cisnieniowki siadaly (pomimo wielkiego kompresora), wiertarka i fleksa sie przepalily :peace:

Ale byla jazda- a szef to az czerwony chodzil ze zlosci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 16:53:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Krzysio napisał(a):
:D :D :D :D :D :D :D

>>> UFO
No to zes sobie narobil.

U nas nie robili narzedziami cisnieniowymi, bo za malo mialy mocy.
Kiedys maszyna sie spiep... i rozpadla w kawalki, wiec trzeba bylo improwizowac.

Cisnieniowki siadaly (pomimo wielkiego kompresora), wiertarka i fleksa sie przepalily :peace:

Ale byla jazda- a szef to az czerwony chodzil ze zlosci.
No to kolego marny zakład, profesjonalne maszyny sa właśnie pneumatyczne, mają to do siebie że jak sie mocno dociśnie to staja i nie ma mozliwości przetarcia lakieru, wyślij szefa na jakieś szkolenie bo w tym przypasku UFO ma racje.Elektryczna polerka mozesz ostatnią pieszczote na kożuchu zrobić.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 19:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2005 07:57:30
Posty: 353
mały v8 napisał(a):
Krzysio napisał(a):
:D :D :D :D :D :D :D

>>> UFO
No to zes sobie narobil.

U nas nie robili narzedziami cisnieniowymi, bo za malo mialy mocy.
Kiedys maszyna sie spiep... i rozpadla w kawalki, wiec trzeba bylo improwizowac.

Cisnieniowki siadaly (pomimo wielkiego kompresora), wiertarka i fleksa sie przepalily :peace:

Ale byla jazda- a szef to az czerwony chodzil ze zlosci.
No to kolego marny zakład, profesjonalne maszyny sa właśnie pneumatyczne, mają to do siebie że jak sie mocno dociśnie to staja i nie ma mozliwości przetarcia lakieru, wyślij szefa na jakieś szkolenie bo w tym przypasku UFO ma racje.Elektryczna polerka mozesz ostatnią pieszczote na kożuchu zrobić.


Bardzo malo profesjonalny! Szefa wysle na szkolenie i mu to powiem.

PS: To byl autoryzowany service lakierniczy porsche: Napewno mniej wiedzieli od Ciebie KOLEGO :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 19:31:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Krzysio napisał(a):

Bardzo malo profesjonalny! Szefa wysle na szkolenie i mu to powiem.

PS: To byl autoryzowany service lakierniczy porsche: Napewno mniej wiedzieli od Ciebie KOLEGO :D
Tak tak i nie mieli kompresora który by pociagnoł trzy polerki pneumatyczne, tylko ciagneli auto kontówkami elektrycznymi przestań pleśc głupoty i ucz sie dalej u lepszych mistrzów, bo nie słyszałem zeby ktoś polerował wiertarką???

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 20:13:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Krzysio napisał(a):
mały v8 napisał(a):
Krzysio napisał(a):
:D :D :D :D :D :D :D

>>> UFO
No to zes sobie narobil.

U nas nie robili narzedziami cisnieniowymi, bo za malo mialy mocy.
Kiedys maszyna sie spiep... i rozpadla w kawalki, wiec trzeba bylo improwizowac.

Cisnieniowki siadaly (pomimo wielkiego kompresora), wiertarka i fleksa sie przepalily :peace:

Ale byla jazda- a szef to az czerwony chodzil ze zlosci.
No to kolego marny zakład, profesjonalne maszyny sa właśnie pneumatyczne, mają to do siebie że jak sie mocno dociśnie to staja i nie ma mozliwości przetarcia lakieru, wyślij szefa na jakieś szkolenie bo w tym przypasku UFO ma racje.Elektryczna polerka mozesz ostatnią pieszczote na kożuchu zrobić.


Bardzo malo profesjonalny! Szefa wysle na szkolenie i mu to powiem.

PS: To byl autoryzowany service lakierniczy porsche: Napewno mniej wiedzieli od Ciebie KOLEGO :D


Ha,ha polerowanie porsche wiertarką :diabel: :diabel: :diabel:
Fajny service jest już nie polecanych :?:

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: