.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 00:00:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: przy dodaniu gazu szarpie
PostNapisane: 15.mar.2006 08:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
mam silnik 2.0 na pełnym wtrysku pali super na wolnych obrotach chodzi super lecz problem zaczyna się gdy wbije bieg i próbuje lekko przyspieszyć przez chwilkę przyspiesza a pochwili szarpie skacze jak żaba jeśli dodam gwałtownie cały gaz to idzie dobrze ale nie mogę jeżdzić na całym gazie więc jeśli możecie pomóżcie pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 08:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
wymieniales filtr paliwa?

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 08:22:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
nie nie wymieniałem filtru paliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 08:23:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
ANTEKMARCIN napisał(a):
nie nie wymieniałem filtru paliwa


to zacznij od tego i zobacz jaki bedzie efekt

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 08:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
jeszcze dodam że od czasu do czasu pali mi się kontrolka wody nieraz się zaświeci i jak odpale zgaśnie a nie raz mryga cały czas


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 08:27:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
czy może czyjnik wody sprawiać takie kłopoty???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 09:46:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
Hmm u mnie zawsze przy odpalaniu sie swieci kontrolka temperatury i po odpaleniu gasnie i to chyba normalne. Jesli Ci swieci po odpaleniu to:

Walniety czujnik w zbiorniku od poziomu wody (moze jest zakamieniony i sie plywak wiesza)

Masz czasem malo plynu;)

innych pomyslow nie mam...

Ale moim zdaniem to nie ma zadnego wplywu na prace silnika. Ja mam teraz zapchany filtr paliwa i to dosc niezle (stal 5 miesiecy nie odpalany) pochodzi chwile okej po czym zaczyna nim rzucac na boki i dusi sie, dopiero wcisniecie gazu do oporu odtyka go po jakis 2 sekundach.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 10:00:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
wymienie filter i odpisze czy pomogło z góry dzęki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 14:10:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 22:32:56
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice
mam podobny problem, tzn. przy lekkim dodaniu gazu auto dosłownie "skacze jak żaba" (silnik ADR)
filtr paliwa to nie jest napewno bo wymieniłem razem z cała resztą filtrów miesiąc temu i nie ma żadnej różnicy
czy może to być spowodowane zanieczyszczoną przepustnicą?

_________________
A4 '95 ADR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 17:43:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
ja tak miałem przy walniętej lambdzie, ona działała, ale bardzo wolno, powodowało to, że komp otrzymywał błędne informacje co do składu mieszanki.
Wymiana lambdu zmieniła wszystko.
Mam lpg, ale takie objawy były tylko na PB.

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 17:52:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2006 21:57:53
Posty: 336
Lokalizacja: Elbląg
Buli g-ce - a wymieniales swiece?? Mam w b3 silnik 1.8 jednopunkt i mialem podobny problem. Jezeli gaz deptalem w asfalt to nic sie nie dzialo. Ale jak ruszalem delikatnie spod swiatel to auto cyrki wyprawialo. Na szczescie poszukiwania usterki zaczalem i skonczylem na wymianie swiec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2006 22:14:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 22:32:56
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice
spróbuję ze świecami, ale obawiam sie, że to będzie coś poważniejszego - znając moje szczęście :) zresztą, nie ma co spekulować tylko trza się pod VAGa podpiąć i tyle
a co do tej sondy lambda (w sumie to może być to, bo autko cos za dużo pali), ile orientacyjnie kosztuje nowa?

edit:
jeszcze jedno pytanie
czy uszkodzona sonda lambda może powodować spalanie stukowe?

_________________
A4 '95 ADR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 12:47:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Spalanie stukowe spowodowane jest niewłaściwą mieszanką lub liczbą oktanową zbyt małą, czyli sonda może powodować spalanie stukowe.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 14:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2006 10:39:02
Posty: 214
Lokalizacja: Chorzów
A na czym polega spalanie stukowe?! Czym sie to objawia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 17:20:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Jest to spalanie detonacyjne benzyny. Robi się zbyt wysoka temperatura w cylindrach przez to. W ekstremalnych przypadkach po prostu to słychać.
Na dłuższą metę prowadzi to do zniszczenia silnika.
Jeśli ktoś ma sprawny silnik i nie jeździ z maksymalnymi obrotami i obciążeniem silnika to może się tego nie obawiać.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2006 23:43:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 22:32:56
Posty: 16
Lokalizacja: Gliwice
szogun0 napisał(a):
Jeśli ktoś ma sprawny silnik i nie jeździ z maksymalnymi obrotami i obciążeniem silnika to może się tego nie obawiać.


czyli mam rozumiec, że przy butowaniu spalanie stukowe w seryjnym, sprawnym silniku jest normalne? tzn czy wysokie kręcenie silnika (sprawnego) powoduje stuki (jezdze na Pb98)? sorry za lamerskie pytanie ale się na tym nie znam :P

_________________
A4 '95 ADR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2006 16:49:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2005 14:15:30
Posty: 27
Lokalizacja: połczyn zdrój
zaczeło się od skaczącego auta z którym mam problem a tu piszecie o spalaniu stukowym dzięki!!!!!!!!! od razu mówię że w moim problemie nie chodzi o sondę ani o filtry wszystko sprawdzone wymienione i to samo dalej jest dodam jeszcze że moje auto jest po tuningu i ma na chamowni 167 KM przy poj 2.0 więc mam dalej problem z tym skakaniem auta jak żaba więc jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać bym był wdzięczny, (świece i kable też wymieniłem ,filtry i nawet olej sonda jest dobra jeżdze tylko na Pb98 i k**** nie mam pojęcia co jest grane z tym autem) pozdrawiam antekmarcin


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: