.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 12:51:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Duzy(4pin czujnik temp cieczy chlodzącej w 2.3NG? Kto wie ??
PostNapisane: 11.sty.2006 18:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Witam.Mam taki problem.W moim audi nie dziala wskaznik tem cieczy chlodzacej.Z tego co przeczytalem na forum za ten stan rzeczy odpowiada duzy czujnik tem cieczy chlodzacej.Dowiedzialem sie jeszcze ze ma on wplywa na propporcje mieszanki.Czyli teraz logicznie myslac jak czujnik nie dziala to jego stan logiczny wynosi zero.Wiec z tego wynika ze komputer mysli ze silinik jest caly czas zimny i daje za duza dawke paliwa.Czyi caly czas jade na ssaniu.Poprawcie mnie jezeli sie myle.No to pomyslałem ze pojde i kupie czujnik.Poszedlem a gosc mi mowi ze ten 4pinowy sie zamienia na 3pinowy.Nie chcialem mu za bardzo wierzyc i go nie kupilem(kosztowal 180zl).Co o tym myslicie??Czy sa nowe 4pinowe??czy faktycznie tzreba kupic 3pinowy.Jeszcze hedno jak sie sprawdza sonde lambde miernikem?Czy sie mierzy na podlaczonej sondzie do silnika.Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje.Pozdrawiam

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 19:14:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tak, nie ma już 4pinowych, w serwisie są 3pinowe i można je z powodzeniem stosować. w sumie na allegro chodzą takie po 30 zł. , ale jak już kupiłeś...

aha, ten czujnik prawdopodobnie nie ma wpływu na skład mieszanki.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 21:01:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 19:20:30
Posty: 1314
Lokalizacja: Zabrze
Leo napisał(a):
tak, nie ma już 4pinowych, w serwisie są 3pinowe i można je z powodzeniem stosować. w sumie na allegro chodzą takie po 30 zł. , ale jak już kupiłeś...

aha, ten czujnik prawdopodobnie nie ma wpływu na skład mieszanki.
Dokladnie tak jak LEO napisał . Tez mialem ten czujnik uszkodzony w NG jest na 100% od temperatury . Tylko jak ja go szukalem to byl cztero stykowy w serwisie za 360 zlotych.

_________________
Audi 100 C4 2.8
Audi 80 1.6 rok
Audi 90 Quattro 2.3
Audi V8 3.6 { Full wypas ]
Audi 90 Quattro 2.3
VW Passat B5FL HIGHLINE 2.5 V6 TDI AKN 4MOTION.

"Dopóki nie użyłem Internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 21:07:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jakos bylem zawsze przekonany, ze za sklad mieszanki odpowiada czujnik 2-pinowy. Powinien miec rezystancje ok. 18kOm-zimny, 250 Om rozgrzany

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Ok to poukładajmy.
PostNapisane: 11.sty.2006 21:51:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Ok no to teraz mi powiedzcie czy ten czujnik wogule ma wpływ na prace silnika, bo jeśli jest on tylko do odczytywania tempertury cieczy chlłodzącej i wyświetlanai jej na desce to wogule go nie kupie.Czy napewno jest on tylko do tego?.Generalnie to chodzi mi o to ze autko nie zbiera sie tak jak tzreba.Przy 4tys jakby sie zawieszalo.Nie chce przyspieszyc.Poprostu myślałem ze to przez to.Generalnie musze sprawdzic jeszcze sonde lambde bo ona tez moze byc przyczyną.Reszta cześci które sie zuzywaja wymieniłem na nowe oryginalne,zadnych tam badziewi.Ok bardzo mi zalezy zeby ktos to powiedzial na 100%.Dziex

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 22:01:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
ja mam to samo cos szwankuje mi z tym czujnikiem ale nie ma on wplywu na prace silnika jako tako tylko chyba chodzi tu glownie o temperature, u mnie czasami tak jakby sie zawiesil ale po pewnym czasie pokazuje temperature. Chcesz to moge ci wyslac taki czujnik " dla spokojnosci". Tylko ciekawi mnie jedna rzecz przymula ci sie po 4tysiacach i mi tak samo to jest zastanawiajace ale to chyba sada lambda bo teraz to i wolne obroty mi padly.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: a widzisz
PostNapisane: 11.sty.2006 22:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
No widzisz.Mamy ten sam problem.Ja wolne obroty mam wporządku.Chdzi normalnie ale nie ma pełenj mocy bo czuje.Jeżlei ktoś potwierdzi ze ten czujnik nie ma absolutnego wpływu na prace silnika to pojde i kupie lambde.Prosze tylko o potwierdzenie.Kolega Sebo za ile chcesz ten czujnik(ale dobry na 100 jest)?[/img]

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 22:28:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
opperator napisał(a):
Jakos bylem zawsze przekonany, ze za sklad mieszanki odpowiada czujnik 2-pinowy. Powinien miec rezystancje ok. 18kOm-zimny, 250 Om rozgrzany


oczywiście że tak

on ma 3 wyjścia: auto check, wskaxnik w desce, klima

dla klimy i autochecka to dziala jako switch czyli informuje przegrzaniu itp

dwupinowy ma połączenie do ecu

nowsze trzypinowe obywają się bez czwartego pinu na którym było
kiedyś zasilanie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2006 22:32:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2005 22:10:53
Posty: 192
Lokalizacja: bxl
dobry jest nie chce go sprzedac tylko chce zebys go zmienil to zobacze czy cos ci pomoze z tymi 4 tysiacami obrotow. U mnie najpierw wolne obroty byly oki wymienialem juz dwa razy silniczek krokowy (mam latwy dostep do czesci) raz czujnik najpierw cztero pinowy ten z dolu a pozniej dwu pinowy tn z gory. Wiec mam pewnosc ze nie zaden z czujnikow ani silniczek nie wlaniety. Tak jak mowie na poczatku mialem wolne obroty no i teraz raz mam raz nie mam raz faluja, co by bylo oznaka ze sonda zle reguluje mieszanke no i te magiczne 4 tysiace obrotow to cos nie tak. A poza tym to tak jakby troche podupadla ta moja niunia. Ja stawiam na sade tylko sady nie mam do sprawdzenia ewentualnie moze jeszcze by przeplywomierz powietrza walniety.ps podaj swoj numwer gadu albo cos takiego to pogadamy a czujnik w tygodniu ci moge wyslac zaplacisz tyle co za przsylke.

_________________
Audi coupe 2,3 "NG"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Acha
PostNapisane: 11.sty.2006 22:42:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.mar.2005 16:33:18
Posty: 56
Lokalizacja: Kurów
Ok dzieki za potwierdzenie.Czyli juz wiadomo ze to nie ten czujnik.Autochecka i klimy nie mam.Ale swoja drog planuje zrobic (autochecka).No to zostaała sonda lambda.Jutro polece kupie drugą.Myśle ze kupie używaną oryginalną bo chociaz w tej samej cenie jest nowa 4kablowa to wole orginał jednak.A ten drugi czujnik 2pinowy to na 100 ma wplyw na czujnik bo jaik kiedys kupilem inny(najpierw myslałem ze to ten)to jak go włozylem(a byl inny) to kiepsko starsznie paliła(instalacji gazowej nie mam) i stzrelala z rury na niskich obrotach no i bylo cos takiego jakby sam sie gaz dodawal(tak troche mnije niz o,5tys)Dodaje ujmuje i tak w kolko.W
    ozlem starz cyujnik i wsyzstko bzlo ok.Jutro lece po lambde.Poydrawiam i dizex.

_________________
Audi B4 limo 2.3NG - czarna perełka.Czy ktoś ma w niej 200ps??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 07:22:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Leo napisał(a):
tak, nie ma już 4pinowych, w serwisie są 3pinowe i można je z powodzeniem stosować. w sumie na allegro chodzą takie po 30 zł. , ale jak już kupiłeś...

aha, ten czujnik prawdopodobnie nie ma wpływu na skład mieszanki.
kolego podaj linki :) nie ma takich czujników za 30 zł, bynajmniej ja nie znalazłem na allegro :(

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 08:26:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
u kumpla w silniku NG za wskazanie temp na desce nie odpowiada ten 4ro stykowy. W glowicy gdzies kolo 4-5 cyl jest taki jeden na boczną wsuwke i on daje do wskazania.

za prace silnika odpowiada dwupinowy czujnik wkrecony od góry w krociec.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 20:24:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czy te czujniki 3-4 pinowe są takie same w rzędowej 5 jak v-6 ????

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 21:54:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
enduro7777 napisał(a):
czy te czujniki 3-4 pinowe są takie same w rzędowej 5 jak v-6 ????
tak

link do czujnika jaki znalazłem :) http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81405823

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 14:36:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Sluchajcie :!!: ja dzis kupilem ten czujnik temp 3 pinowy (ale to jest to samo bo czytalem na forum, 4 pinowy w orginale) do 2.3 za 130 zlotych w sklepie, w detalu mial po 150 a mi sprzedal jak wyzej. Orientowalem sie gdzies indziej i kosztowal od 160-200zeta! Jesli ktos potrzebuje to z mila checia zalatwie! Nie dzialala mi wskazowka temp teraz jest ok! :peace:

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: