.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.gru.2024 00:38:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 80 B4 oczywiscie quattro
PostNapisane: 18.mar.2006 17:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2006 17:39:07
Posty: 13
Lokalizacja: Przemyśl
Witam

jestem tu nowy i w zwiazku z tym prosze o wyrozumialosc

nosze sie z zamiarem zakupu audi 80 b4 oczywiscie w wersji quattro, interesuja mnie modele z silnikiem 2.0, chociaz nie tylko, ale sadze ze to taki kompromis pomiedzy osiagami a kosztami eksploatacji

nie biore pod uwage silnikow wysokopreznych a i chyba nie bylo w b4 takiej oferty z 4x4

auto potrzebuje tylko z takim napedem gdyz mam dosc trudny dojazd do miasta (pracy), i czesto w zimie mam powazne klopoty na nieodsniezonych drogach

Byc moze ktos ma takie autko na sprzedaz najchetniej swiezo sprowadzone?

prosilbym Was uzytkownikow o opinie na temat tego modelu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 19:01:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 26.sty.2004 15:12:14
Posty: 1133
Lokalizacja: top floor
to najbardziej zainteresuje Cie zapewne b4 80 Quattro Competition. Wbij to w "szukaj" bedziej mial jasniej - co, jak i czym. Powodzenia.

_________________
2xEVO|3xSTI|4xM3|S6avant dailybioch
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 19:06:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli 2.0 quattro to TYLKO Competition... 2.0 16V bo inne to zdecydowanie za slabe a jezeli myslisz o innych silnikach to V6 ...w zasadzie to chyba Competiton to najlepsza oferta w B4 choc nienajmocniejsza

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 19:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
Competition ma piekne zderzaczki i wnetrze, autko bardzo bardzo fajne :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2006 23:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2006 17:39:07
Posty: 13
Lokalizacja: Przemyśl
dzieki dzieki

malo bywam na forach i jakos nie wpadlem na pomysl szukaj troche sobie poczytalem i dochodze do wniosku ze nie to nie dla mnie, nie lubie aut z ktorymi sa problemy z czesciami a w przypadku tej wersji sa, poztym nie mam zaufania do wtrysku mechanicznego dosc przestarzala konstrukcja i w przypadku awarii sa duze klopoty

bede mierzyl dalej i tu znowu pytanko tym razem do innej grupy urzytkownikow


C4 2,6-2,8 oczywiscie quattro prosilbym o opinie ewentualnie linki do postow
co lepiej wybrac 2,6 czy 2,8l jak z czesciami do tego modelu, czy kazdy model Q ma szpere?

z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 07:33:45 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nez roznicy czy 2.6 czy 2.8 ... to drugie troche mocniejsze . zaden nie ma szpery tylo blokade tylniego dyfra a czesciami nie ma problemow ani do Competition ani do jakiegokolwiek quattro pod warunkiem ze zakupow nie robisz w sklepie w ktorym nie wiedza co to quattro . domyslam sie ze chcesz zagazowac silnik skoro tak sceptycznie podchodzisz do wtrysku mechanicznego ? ... w V6 bedzie z tym jeszcze wiekszy problem bo tylko wtrysk gazu nie spowoduje balaganu pod maska , tak samo jak w przypadku 2.0 16V a jak juz wiesz jak korzystac z funkcji szukaj to znajdziesz o V6 jeszcze wiecej niz o Competiton.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 10:36:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
O różnicy pomiędzy 2.6 i 2.8 na tym Forum toczyły się debaty już wielokrotnie. Z tego co zdążyłem zauważyć to pozytywnie o 2.6 wypowiadają się z reguły te osoby, który takowy silnik posiadają, a reszta jest przeciw. Dlaczego, dowiesz się używając tego linku http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.mar.2006 10:48:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
pomiędzy 2.6 i 2.8 wybrałbym tę druga opcję spalanie podobne a osiagi troche lepsze
szczególnie jeśli chcesz go gazować ( zakładaj tylko sekfencję lub ciągły wtrysk gazu ) mieszalnik odpada totalnie szczególnie przy 2.6. przy strzale masz poważne problemy bo rozwala Ci mase rzeczy.
a nie myślałeś o 7A
czyli audi 80/90 B3 z silnikiem 2.3 20V tam już nie ma mechanicznego wtrysku
z reguły te asutka były już dobrze wyposażone.
Ps szukaj autka bez gazu i sam to załóż ze słuszną instalką 9chyba że kupisz juz z sekfencją) i nie oglądaj się na autka z 1 i 2 generacją gazu bo bedą kłopoty

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.mar.2006 10:37:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 17:10:38
Posty: 407
Lokalizacja: Zabrze gg:1348563
znajomy chciał chciał sprzedać `93 audi B4 Avant 2.6 quattro czerwone, ładne. jak sie z nim skontaktuje dam znać :)

_________________
<- ex B2: 1.6 SC `84 [04-05] // B2 1.8 `81 [05-06]// B3 1.8s `88 [05-11] // B5 1,9 `01 [11-12]
/// jest: A3 8L `98 1,9 [14-...]
// i w międzyczasie 10 BMW...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 19:44:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2006 17:39:07
Posty: 13
Lokalizacja: Przemyśl
Nie nie zadnego gazu w moim aucie nienawidze tego w tej chwili mam 3.0 pod maska i jakos szczegolnie nie narzekam

troche poczytalem a jest sporo lektury ale prosilbym was o pare informacji dotyczacych konkretnego modelu
http://japanauto.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C885294

silnik 2.3 prosze powiedzcie jaki to rodzaj wtrysku jaka awaryjnosc jakie ceny i dostepnosc czesci jaka to wogole moc takowego silnika

a moze juz ktos to ogladal mam spory kawalek do tego komisu a ktos kto jest na miejscu byc moze zwrocil uwage na ten model


z gory dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.mar.2006 20:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
felek napisał(a):
silnik 2.3 prosze powiedzcie jaki to rodzaj wtrysku jaka awaryjnosc jakie ceny i dostepnosc czesci jaka to wogole moc takowego silnika

Wtrysk mechaniczny KE-jetronik
Moc 133KM
186Nm
Przyśpieszenie 10s do 100, max 200km/h

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: