.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:17:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90/Coupe GT 2.0 JS]Zawartosc CO w spalinach
PostNapisane: 02.lut.2004 21:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Witajcie
Otoz mam nastepujacy problem
Bede miec dostep do analizatora spalin i chyba sam wezme sie za regulacje silnika mojej niuni /JS 2.0 K-Jetronic/. Mam dosyc tych smiesznych min niby fachowcow, ktorzy za kazdym razem sie madrza ze albo to albo tamto jest zle ... Wielcy mi znawcy - wystarczy tylko odrobine checi i znajomosci tego wtrysku. W zwiazku z tym czy wiecie jaka powinna byc wg. danych fabrycznych zawartosc CO w spalinach? Bo praktycznie jesli wszystkie elementy skladowe wtrysku sa OK ... to praktycznie tylko imbus 3mm, wkretak oraz analizator - tylko to jest potrzebne :-)

Przepraszam za dlugiego posta
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 21:27:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Zapomnialem dodac
Po primo - fabryczne ustawienie zaplonu oraz wymiana przewodow WN, po wtore - sprawdzenie tarczy spietrzajacej oraz jej polozenia spoczynkowego, po trzecie - ustawienie optymalnego skladu mieszanki i obrotow biegu jalowego, i po ostatnie - juz po przelaczeniu na gazownie ustawienie wszystkiego co zwiazane z gazem /tu oddaje paleczke jakiemus doswiadczonemu gazownikowi/
To w skrocie ... osadzcie czy moj tok postepowania jest prawidlowy

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 21:40:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
przede wszystkim to silnika JS nigdy nie bylo w Coupe a co do spalin dla silnika JS to fabryka przwidziala
bez Kata : min 0,5% max 1,5%
z Katem : min 0,0% max 1,2%
pomiary nalezy wykonywac przy temperaturze oleju 80st C
wolne obroty :min 800obr max 900obr
zaplon: bez kata na RON 98 : min 16st przed GMP max 20st przed GMP
bez kata na RON PB95 min 8 st przed GMP max 10 st przed GMP
z katem na RON PB95 min 8 st przed GMP max 10 st przed GMP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 21:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Dzieki bardzo ... jutro rano zabieram sie za regulacje
Wrew pozorom to nie jest wielka filozofia utawienie K-Jet'a ... tak mysle
Najwazniejsze to wiedziec czego sie chce i co nalezy pokrecic :-)
Dam znac jak mi poszlo ... a musi bo jutro czeka mnie daleki wyjazd ... wszystko musi byc zapiete na ostatni guzik :-)

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 23:03:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Hans ... jak mam sie odwdzieczyc? ... Z nieba mi spadles :)
A'propos ... wspominales, ze motora JS nie bylo w Coupe GT ... ale ja wlasnie mam taki ... i nie tylko ja.
Oto link dal przykladu:
http://www.acgn.nl/kannisto.html

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 23:28:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w Coupe z 86 roku byly 2.0 ale JL(81kW) i SK(83kW) ...natomiast JS(85kW) byl montowany w 80/90 sedan w latach 84-87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 00:11:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
hm ... to jak mam wytlumaczyc, ze mam u siebie taki silnik a nie inny? JS jak w morde strzelil ... poza tym w kraju nic nie bylo kombinowane, poniewaz woz zostal kupiony w 1999r w celniaku ... :)

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 00:25:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
moze za bardzo odbiegam od tematu ... ale zerknij na link:
http://www.sls.wau.nl/fstolp/audicoupe/coupegt-nl.htm
tu jest calutkie zestawienie Audi Coupe GT

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 00:45:55 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
moje zrodlo to ELSA ..sprawdze jeszcze jutro w Etce dla pewnosci


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 01:01:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Ja u siebie w katalogu znalazłem dane dotyczącze tego motoru JS (Tabela danych regulacyjnych--- kfz-betrieb, der Modelle 1985-1994) i
rok produkcji -'87
moc/kw 85/115/5400
średnica/skok/poj. cyl. 81/77,4/1994
katalizator brak
Bosch/K-Jectronic
Obroty biegu jałowego 850-\+50
Zawartość CO 1,0 -\+ 0,5
Punkt zapłonu 9 -\+1 (przy wolnych o.)

I dotyczy to Audi-80 2,0 nic o coupe?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 01:51:29 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Silnik JS był normalnie montowany w Coupe.
Looknij tu:
http://www.audicoupe.de/modules.php?op= ... d=9&page=3
Pozdrówka

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 12:23:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
no i wstepnie udalo sie wyregulowac serduszko mojej niuni :)
nowe przewody WN ... zaplon wg. fabryki ... sklad mieszanki - 1.0% CO w spalinach ... od razu jest roznica :) ... silnik pracuje spokojnie ... i jakos tak lepiej wkreca sie na obroty ... ufff
ale tyko pozostalo odpowiednie zamontowanie zaworu powietrza dodatkowego - nie jest teraz przykrecony do bloku silnika /a wlasnie od bloku odbiera cieplo dla wlasciwego ruchu bimetalu - co powoduje wlasciwe zwiekszenie lub zmiejszenie dawki powietrza/
dzis jade w dluga trase ... zobacze jak bedzie sie sprawowac
wniosek - k-jetronic to wcale nie jest wielka filozofia :)

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 12:55:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
to wytlumaczcie mi, ja u siebie mam silnik 1.6 DT...niby nie bylo takiego, ale zglebiajac sie w roznych katalogach dopatrzylem, ze bylo coupe z silnikami 1.6 tylko 900 sztuk wyprodukowanych. I oznaczenie mojego silnika to DT a jego odpoweiednik jezeli dobrze pamiatm to YN...a moje auto to nie zaden skladak itd :)

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 13:06:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Góral napisał(a):
to wytlumaczcie mi, ja u siebie mam silnik 1.6 DT...niby nie bylo takiego, ale zglebiajac sie w roznych katalogach dopatrzylem, ze bylo coupe z silnikami 1.6 tylko 900 sztuk wyprodukowanych. I oznaczenie mojego silnika to DT a jego odpoweiednik jezeli dobrze pamiatm to YN...a moje auto to nie zaden skladak itd :)

a co tu tlumaczyc?
masz "limited edition" i juz :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 14:57:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
Bilu napisał(a):
Góral napisał(a):
to wytlumaczcie mi, ja u siebie mam silnik 1.6 DT...niby nie bylo takiego, ale zglebiajac sie w roznych katalogach dopatrzylem, ze bylo coupe z silnikami 1.6 tylko 900 sztuk wyprodukowanych. I oznaczenie mojego silnika to DT a jego odpoweiednik jezeli dobrze pamiatm to YN...a moje auto to nie zaden skladak itd :)

a co tu tlumaczyc?
masz "limited edition" i juz :peace:


poprostu "Special Limited Edition" heh lol :peace: :517:

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 15:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
heheheheh admax to ja jade do ciebie ze swoja niunia heheehhe co prawda wczoraj wrocielm od hansa i jeszcze czuje w uszach dzwiek przepalonego tumika w dieselku ale dam rade co by mi ktos to ustawil hehe


hmm pominoles bardzo wazny fakt w tym wszystkim regulator nagrzewania silnika jak to jesy zpachane , blokuje sie itp to nie bedziesz mial przypsieszanie i nie da sie ustawic dobrze bez sprawengo tego regulatorka


hmm a ma ktos moze dane do silnika Wc
tzn punkt na kole zamachowym to punkt zaplonu czy moze cos innego

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 23:42:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
wow
no i niunia wraca do do swoich lat mlodosci ... rozwinela skrzydelka i chodzi jak rakieta ... autentycznie ... ja nie moge ... wystarczylo tylko odrobine cierpliwoci ... dzis w trasie doslownie nie miala sobie rownych ... :)
sorry ze tak sie moze podniecam tym wszystkim ... ale naprawde jestem szczesliwy, ze wreszcie niunia pomrukuje tak jak powinna :)

pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: