.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 20:38:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABC 2.6] chip to audi coupe, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 10:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 10:57:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Było...
Nie warto.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 12:42:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja miałem, i będę sobie chwalił mimo wszystko, choć chip najwięcej dał jeśli chodzi o moment w średnim zakresie, ale niestety odjął górę, powyżej 5000 rpm niestety ale mocno zauważalny spadek. Za to przyspieszenie spadło w porywach o pół sekundy do 100 km/h a także elastyczność w dolnym zakresie obrotów.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 13:07:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
stefek napisał(a):
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.


Najpierw sprawdź ile masz tych koni... bo 150 nie ma raczej napewno :)
Jak się zmierzysz i wyjdzie ze 120 to się nie zdziw... Masz LPG? Jak tak to jakie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 13:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
najtaniej to chyba wyjdzie ci sprzedac ten i kupic silnik 2,8l z komputerem i kilkoma innymi pierdółkami.

oczywiscie całość nie ma sensu jezeli masz instalacje gazową inną niz wtrysk gazu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: chip to audi coupe B4 2.6 l, warto?
PostNapisane: 22.mar.2006 13:34:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
stefek napisał(a):
Tak sie zastanawiam Panowie czy warto sie bawic w chiptuning w silniku bez turbiny? Czy sa takie chipy na rynku i ile moga dodac mocy. Niektorzy twierdza ze niewiele, moze z 10 KM i skorka niewarta wyprawki, inni przeciwnie ze ze 20 KM.
Jezeli nie czip to co? Chcialbym z moich 150 KM wycignac jakies 180 mozne 174 zeby bylo tyle co w coupe 2.8l.


Najpierw sprawdź ile masz tych koni... bo 150 nie ma raczej napewno :)
Jak się zmierzysz i wyjdzie ze 120 to się nie zdziw... Masz LPG? Jak tak to jakie?


:) Spadek o 30 KM w tak duzym silniku! Chyba zartujesz! Mam gaz zwykly II generacji, ale obecnie jezdze na benzynie.

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 13:41:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dooobre :diabel: Grzesiu, uświadom go ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 13:57:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stefek, jesli masz instalacje na mieszaczu, to niestety ale masz osiągi moze takie jak zdrowy silnik 2.0 16V :P . Jak dobprowadzisz swoj do serii to dopiero poczujesz moc :)

...wyszperałem w internecie wykres z hamowni, silnika 2,5l BMW seryjnie ~190KM. Zauwaz ze na gazie takim jak ty pozostaje mu tylko 135KM(na gazie) i 147KM (na beznynie) ze 190KM.

http://www.godula.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 22.mar.2006 13:59:35 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 13:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
dooobre :diabel: Grzesiu, uświadom go ;)


No wlasnie Panowie uswiadomcie mnie... Czy np w waszych autach moc spadla o 30 KM?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 13:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Lukasik napisał(a):
stefek, jesli masz instalacje na mieszaczu, to niestety ale masz osiągi moze takie jak zdrowy silnik 2.0 16V :P . Jak dobprowadzisz swoj do serii to dopiero poczujesz moc :)

...wyszperałem w internecie wykres z hamowni, silnika 2,5l BMW seryjnie 190KM. Zauwaz ze na gazie takim jak ty pozostaje mu tylko 135-140KM ze 190KM.

http://www.godula.pl/gaz/bmw/strony/gaz.htm


Tak, ale ja nie jezdze na gazie.

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:01:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
ja miałem, i będę sobie chwalił mimo wszystko, choć chip najwięcej dał jeśli chodzi o moment w średnim zakresie, ale niestety odjął górę, powyżej 5000 rpm niestety ale mocno zauważalny spadek. Za to przyspieszenie spadło w porywach o pół sekundy do 100 km/h a także elastyczność w dolnym zakresie obrotów.


Leo, a w ktorym autko miales chipa i czy mierzyles je wtedy na hamowni?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:05:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
w audi 80 2.6 V6 ośka. Nie zdążyłem zmierzyć, bo po praktycznie miesiącu mi je skradziono. Pomiary przeprowadzałem sam, z kolegą obok.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:07:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
w audi 80 2.6 V6 ośka. Nie zdążyłem zmierzyć, bo po praktycznie miesiącu mi je skradziono. Pomiary przeprowadzałem sam, z kolegą obok.


Czyli jakies pomiary miales? Jaki byl wynik?

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:08:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stefek napisał(a):
Tak, ale ja nie jezdze na gazie.


przeczytaj co napisałem. to nie istotne czy jedziesz na benzynie czy na gazie. I tak masz spadek mocy, bo masz zatkany dolot mieszaczem gazowym. Obejzyj wykresy : masz wykres z instalacją gazową przy jezdzie na benzynie (150KM) , oraz bez instalacji przy jezdzie na benzynie (190KM). Przy jezdzie na gazie 135KM.

W tej chwili masz przekrój dolotu zmniejszony w stosunku do oryginału 3-4 ro krotnie !!!.

P.S. znajomy ma C4 2.8l z taką instalką jak ty, jezdzi to jak porażka. Toyota 2.0l corolka 130konna bawi sie z tym :) a moja bryczka 165konna to juz masakruje te 2,8l.

stefek > co my bedziemy ci wciskać scieme. Wymontuj na probe mieszacz i podlacz wszystko oryginalnie i sam sie przejedz :) wtedy sam sie przekonasz! :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 22.mar.2006 14:12:55 przez Lukasik, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:10:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
stefek napisał(a):
Leo napisał(a):
w audi 80 2.6 V6 ośka. Nie zdążyłem zmierzyć, bo po praktycznie miesiącu mi je skradziono. Pomiary przeprowadzałem sam, z kolegą obok.


Czyli jakies pomiary miales? Jaki byl wynik?

przecież napisałem wszystko w jednym poście powyżej.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:11:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Lukasik napisał(a):
stefek napisał(a):
Tak, ale ja nie jezdze na gazie.


przeczytaj co napisałem. to nie istotne czy jedziesz na benzynie czy na gazie. I tak masz spadek mocy, bo masz zatkany dolot mieszaczem gazowym. Obejzyj wykresy : masz wykres z instalacją gazową przy jezdzie na benzynie (147KM) , oraz bez instalacji przy jezdzie na benzynie (191KM). Przy jezdzie na gazie 135KM.

Ok, juz przeczytalem, i kumam. Rozwiazaniem jest sekwencja. Blos podobno g..no daje.

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:13:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
stefek napisał(a):
Leo napisał(a):
w audi 80 2.6 V6 ośka. Nie zdążyłem zmierzyć, bo po praktycznie miesiącu mi je skradziono. Pomiary przeprowadzałem sam, z kolegą obok.


Czyli jakies pomiary miales? Jaki byl wynik?

przecież napisałem wszystko w jednym poście powyżej.



Sorki, zle zrozumialem - mowiles o pomiarach z kolega.. ale wydaje mi sie ze nie opdales wynikow

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:15:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2006 13:13:59
Posty: 88
Lokalizacja: Warszawa
Leo napisał(a):
stefek napisał(a):
Leo napisał(a):
w audi 80 2.6 V6 ośka. Nie zdążyłem zmierzyć, bo po praktycznie miesiącu mi je skradziono. Pomiary przeprowadzałem sam, z kolegą obok.


Czyli jakies pomiary miales? Jaki byl wynik?

przecież napisałem wszystko w jednym poście powyżej.


Ok juz znalazlem - slabo sie tu orientuje jeszcze:)

_________________
Audi Coupe 1994 r 2.6E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:15:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 19:35:05
Posty: 170
Lokalizacja: Łódź
Czy wywaliłeś zwężkę?, bo jak nie to masz 1,6-2,0 a nie 2,6, no i po co Ci więcej mocy w ośce, żeby piskiem straszyć dzieci i staruszki ? Jeśli na mokrej nawierzchni po zmianie biegu z 1 na 2-kę nie możesz wprowadzić kół w długie, uniemożliwiające przyspieszanie buksowanie to na pewno nie masz 150 kM.

_________________
b49226v6zmrozemsekwalpgzawodowofotografujęspawamkwasówkęialuminium.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 14:16:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
stefek napisał(a):
Ok, juz przeczytalem, i kumam. Rozwiazaniem jest sekwencja. Blos podobno g..no daje.


sekwencja to najmniejsze zło, ale dosc kosztowne 3000-4000tys.

blos moze i gówno daje, ale przynajmniej nie zabiera ci tak duzo jak instalka 2gen ;) Jedna osoba z tego forum wywalila z 2,8 taką instalke jak ty i wstawiła blosa, twierdzi ze nie poznaje fury, bo dostała takiego kopa :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: