.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 00:57:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 20:09:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Właśnie mam przed sobą mikser nie posiadający dysz - wygrzebałem dzisiaj w garażu :D
Działa on na podobnej zasadzie jak ten Twój patent - różni się otworami znajdującymi się u szczytu rurek - także można wnioskować, że gaz i tak po drodzę zostanie wystarczająco zmieszany z powietrzem.
Skoro takie rozwiązanie było stosowane, to ktoś musiał to obadać.
Tylko, że owy mikser pochodzi z czasów pierwszych instalacji gazowych, więc można wnioskować iż obecne "palnikowate" miksery są lepszym rozwiązaniem technicznym, które po prostu wyparło tamte.
Ja osobiście pierwszy raz widzę mieszalnik bez dysz na obwodzie otworów ...
Zaraz coś tu w paincie wymoce, żeby poniżej pokazać wam przekrój tych rurek ...
No i jest :):
Obrazek

Myślę, że taki otwór u szczytu rurki pozwoli na wsysanie większej ilości gazu, a zatem zlikwiduje ten brak mocy powyżej 4.000obr/min.
Ale to tylko moje teoretyczne rozważania.

Choć spróbować można :diabel:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 20:15:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Wszystko pieknie ładnie :D ,ale ja uważam ze te dysze co doprowadzają gaz mają za duzą średnice. A jak nie ciągnie powyżej 4 tys to bym pokombinował z powietrzem.Po prostu delikatnie przysłoń mu dopływ powietrza ,moze coś sie zmieni. Warto próbować,ja na swoim wynalazku też smigam :diabel:

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 20:30:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Bodzio gdybyś nie przysłonił wlotu powietrza, a zwiększył dawkę gazu to moim skromnym zdaniem uzyskałbyś lepsze efekty. Nie osiągnąłeś przecież większej skuteczności spalania, a tylko zmniejszyłeś ilość zużywanego gazu.
Nie można mieć wszystkiego na raz - moc albo ekonomiczność ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2004 21:16:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Tu nie masz racji gdybym nie przysłonił wlotu powietrza to samochód na moim patencie wogle by nie pojechał i dawka gazu nic by nie pomogła.

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 10:58:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Spalanie
Przedtem rezerwa na 150km max 201 km na 30 litrach gaziora

Teraz rezerwa się zapaliła na 190 km przejechałem już 215 i myśle że do 250 spokojnie dobije.
Jazda typowo stoliczna (korek, korek, korek)

Auto na gazie myka fajowo a na benzynie to odfruwa :)
Myśle że wadą mojej instalacji był zrypany mieszalnik. Choć gaziory twierdzili że jest jaknajbardziej wporządq.

Mechitro - fajny rysunek :peace: (wiadomo o co biega)
Autku brakuje mocy powyżej 4000 ale tylko na piuntce (rozpędza się ale dużo wolniej niż na Pb). Myśle że jest to spowodowane brakiem gaziora. Przy takiej prędkości powietrze napiera z dużą siłą na przód samochodu. Wpada go więcej do filtra i silnik mniej gazu wysysa przez rurki. Pogrzebałem troche przy filtrze i obróciłem wlot powietrza do tyłu. Jest troszq lepiej ale jeszcze nie miałem okazji się porozpędzać bo wszędzie gdzie można w wawie to stoją małpiszony z suszarami :)

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 16:11:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2004 22:42:35
Posty: 32
Lokalizacja: krapkowice obecnie chicago
a iwec tak robisz to na gazniku a ja jutro przechodze do realizacji tego na k- jecie tylo ze to bende robil rure fi 60 w niej 2 rurki pod katem w orginalnej gumie jak zagada to opisze i foto stroty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 16:31:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Rezaj rezaj :) I uwaga. Wszystko szczelne musi być i trwałe.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2004 18:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
mr.shadow napisał(a):
a iwec tak robisz to na gazniku a ja jutro przechodze do realizacji tego na k- jecie tylo ze to bende robil rure fi 60 w niej 2 rurki pod katem w orginalnej gumie jak zagada to opisze i foto stroty

Czekam z niecierpliwością na wyniki pracy i trzymam kciuki.
Prosze aby w miare mozliwości wszystko dokumentować fotosami i szczegółowym wypracowaniem :D

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 21:49:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 21:37:25
Posty: 1
wniosek jest tylko jeden za uboga mieszanka!!!! nie wynalazłeś nic nowego jak tylko własnej roboty mikser rurkowy!!! stosowany już od dawna np w fordach 1.1 i1.3 :) a siatka którą założyłeś ogranicza zasysanie powietrza!!! co za tym idzie pobiera mniej gazu!!! więc ją ściągnij i odkreć register Zacznie więcej palic ale bedzie miał odpowiednia mieszanke i głowica nie dostanie po dupie!!! pozatym autko jest przystosowane do zasilania gazem ztąd zweżenie gażnika mikserem!! a założenie miksera jest jednak znacznie lepszym rozwiązaniem niż mikser tzw. rurkowy ponieważ jest to alternatywa do nietypowych gaźników lub tanie rozwiazanie z czasów gdy miksery włoskiej produkcji kosztowały po ok 200zł do w.wym forda np.a rurki ok 30zł i też działały!!! miłego powrotu do normalnosci :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.mar.2006 22:11:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Ale kotlet :galy:

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 05:58:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
i w dodatku od razu pierwszy post :):

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 08:13:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
:D Wejście miesiąca? :P
Ale to dobrze bo po przeczytaniu tych wszystkich patencików narodziła się w moim umyśle diabelska inicjatywa :533: .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 16:47:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
mysle ze lepszy efekt daloby zrobienie nowego miksera, z wieksza iloscia dziurek o mniejszej srednicy, najlepiej jakby z zwenetrznej strony miksera srednica dziurek bylaby mniejsza, a po wewnetrznej wieksza(zrobic takie dziurki w ksztalcie trOMbek.) efektem wtedy byloby lepsze mieszanie gazu z powietrzem...(chiba? )

pozdr

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: