Odpowiadam na pytanie Bilo "po co Ci 2 x B4".
Otóż sytuacja zmusza mnie do tego aby moje "stare B4" zostało oddelegowane do innych zadań niż tylko wożenie moich 4 liter i od czasu zakupu drugiego autka będzie (a właściwie juz od paru miesiecy jest) stanie się wołem roboczym, którym będę jeździł rzadziej niż dotychczas (będzie jeździł kto inny).Akurat to auto ma wytrzymalosc woła roboczego i dlatego z uwagi na fakt ze polowa rzeczy w nim jest nowa i szkoda byloby komus robic prezent oddajac go za pol darmo - zostanie i nadal bedzie na mnie pracowac. Poza tym naprawde musi byc jako auto nr 2 - "firmowe".
Drugi samochód będzie potrzebny "tylko" po to aby mnie tanio, wygodnie i elegancko wozić na rozmowy z klientami, na wczasy, do kościoła, na zloty (na te na których nie będzie nic do ugrania
) etc etc ...
Będzie jeździł dużo , wiec ekonomia jest dla mnie ważna, będzie jeździł po rożnych drogach i bezawaryjność jest dla mnie ważna.
Odpowiadając na zarzuty Jacka ... drogi Bilu, dobrze wiesz ze jesli bym mogl to kupilbym AWX`a i zrobil z niego rakietę, ale niestety opisalem powody dla ktorych nie mogę - analogicznie odpadnie AEL quattro z uwagi na koszt zakupu i utrzymania , chociaz to naprawde fajne autko, tylko co do silnika mozna miec pare uwag ...
Powiem szczerze ze po lekturze waszych wypowiedzi skłaniam się coraz bardziej do C4 ... chociaż jeśli chodzi o ekonomię i nieupierdliwość jak wpomniał Spanky - tutaj B4 górą, to jednak fakt ze ceny rownorzednych roczników C4 TDI i B4 TDI są coraz bardziej zblizone zaczynam rozwazać C4 AAT lub AEL`a.
Czekam na rozwój dyskusji bo zaczyna byc coraz bardziej interesujaca i owocna (dla mnie
)