Cytuj:
Cytuj:
- ślady oleju na filtrze paliwa
miałes chyba na myśli filtr powietrza.....
NATURALNIE!
miszello napisał(a):
Zmień tak jak pisałeś uszczelkę pod pokrywą zaworów.
ok, mam już takie 'cuś', chyba dam sobie z tym radę sam.
miszello napisał(a):
Posłuchaj czy nie świszczy powietrze w okolicach wtrysku. Jeśli tak to masz do wymiany podstawę wtrysku.
Czytałem archiwum, więc to już sprawdzałem - obroty na biegu jałowym potrafią mi lekko falować, ale nie zauważyłem związku z ruszaniem filtrem. Zatem - co do tych obrotów - może silnik krokowy ale to zupełnie inna sprawa. Ot - przypadłości 15letniego autka
miszello napisał(a):
Sprawdź też czy nie masz w zbiorniczku wyrównawczym tłustych "oczek" oleju lub czy na bagnecie nie widać kropelek płynu chłodzącego.
Tak, też już sprawdzałem - płynu mi nie ubywa i nie śmierdzi on ani nie 'wygląda' oleiście.
miszello napisał(a):
- uszczelka gumowa tez jest OK ale mam nadzieje że kupiłeś pod pokrywę ZAWORÓW
Dokładnie tak, optycznie pasuje - ten rocznik jest niepewny bo w katalogu są chyba ze 3 modele uszczelek, 100% pewny będę jak rozkręcę - pytanie czy jeśli oryginalnie była KORKOWA to czy mogę tam wstawić GUMĘ którą już mam....
miszello napisał(a):
- oryginalnie pewnie było radio Beta. ale za to oryginalne radia mają identyczne podswietlenie jak całej deski i wyglądają super.
Dzięki - i właśnie tu mam zagwochę, bo np można kupić ładną Gammę za 150zł na allegro ale szkoda mi szyby i zdemolowanego panelu jeśli jakiś pacan się połaszczy, bo opinie nt. czy to kradną są podzielone.
Za to wszystkie w miarę tanie 'panelowce' wyglądają tandetnie, ale mają już CD.