.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.maja.2025 23:13:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 AEC] Szarpanie na benzynie
PostNapisane: 26.mar.2006 01:28:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
Witam wszystkichm Mam dziwny problem z autem Jest to S6 z 1996r. silnik 4,2 AEC.. Auto na gazie pracuje poproawnie, natomiast na benzynie od ~ 2500rpm, zaczyna szarpac i traci moc..... Bardzo prosze o pomoc.. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 09:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jaka instalka?
vagowałeś auto?

to nie ja zamykałem :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2006 10:40:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
maciu napisał(a):
jaka instalka?
vagowałeś auto?

to nie ja zamykałem :P


Ja zamknąłem - trzeba było poprawić temat - następnym razem będę kasował. Według mnie albo zapchany filtr paliwa albo pompa na wykończeniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:47:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
no tak... filterek wymieniony i nadal lipa.. jak silnik byl zimny to mialem problem z odpaleniem, natomiest jak sie rozgrzal to na wolnych obrotach pracuje stabilnie. Jak sie dodaje gazy to od ok. 3000rpm zaczyna sie "zatykac" i jak odpuszczam gaz to dziwnie przerywa... Bardzo prosze o pomoc.. POZDRAWIAM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:50:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
audi S6 napisał(a):
no tak... filterek wymieniony i nadal lipa.. jak silnik byl zimny to mialem problem z odpaleniem, natomiest jak sie rozgrzal to na wolnych obrotach pracuje stabilnie. Jak sie dodaje gazy to od ok. 3000rpm zaczyna sie "zatykac" i jak odpuszczam gaz to dziwnie przerywa... Bardzo prosze o pomoc.. POZDRAWIAM.


mozna sprawdzic cisnienie paliwa na listwie. Jesli pompka albo regulator cisnienia to bedzie widac od razu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 16:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
mozna to zrobic "domowym sposobem"?? jesli tak to bardzo prosz o opis...pozdraiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 20:04:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
vagowałeś?

zacznij od podstaw a nie od tyłu

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 20:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
Jeszcze nie... Jutro jade...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 08:34:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
audi S6 napisał(a):
mozna to zrobic "domowym sposobem"?? jesli tak to bardzo prosz o opis...pozdraiam.

Zdejmij wąż powrotu z listwy do zbiornika. Przy próbie odpalenia auta powinna z powrotu lecieć bęzynka mocnym strumieniem. Jeżeli tak nie jest to pompa lub filtr. Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa.

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 10:12:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
filterek zmienilem i nadal lipa... czas na sprawdzenie sondy i pomy...POZDAWIAM.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 10:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sonda lambda raczej nie ma wpływu na problemy w odpalaniu auta.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 11:09:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
no to pewnie bedzie pompa.. jakiej firmy polecacie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 11:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
audi S6 napisał(a):
no to pewnie bedzie pompa.. jakiej firmy polecacie...


nie ze pewnie bedzie, tylko trzeba sprawdzic :)

a jesli tak to pompka najlepiej bosch, albo pierburg.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 20:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
dzisiaj vagowalem auto i wykazalo blad czujnika temperatury, sonda lambda i sklad mieszanki.... zaczynac od wymiany czujnika??? POZDRAWIAM>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 21:39:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
audi S6 napisał(a):
dzisiaj vagowalem auto i wykazalo blad czujnika temperatury, sonda lambda i sklad mieszanki.... zaczynac od wymiany czujnika??? POZDRAWIAM>


moze być. sprawdz przedtem czy wtyczka nie jest zryta/ zasniedziała.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 23:45:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
wtyczka jest ok.., przeczyscilem,... jutro wymieniam na nowy.. mam nadzieje ze to bedzie TO. pozdrawiam..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 07:28:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mialem to samo co prawda w 2.2T ale po wymianie czujnika temp
wszystkie trzy bledy zniknely i sie nie pojawialy wiecej

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 21:09:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
wiec tak: czujnik wymieniony, zmieniona sonda lambda i nadal lipa.... Na pierwszym biegu jest wszystko ok, natomiast im wyzszy tym bardziej muli... Swiece czarne(wymienione jakis miesiac temu) - duz pali... bardzo prosze o pomoc...pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 21:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2005 20:14:41
Posty: 100
Lokalizacja: Koronowo
aa dodam jeszcze, ze jak krece na wysokich obrotach na kazym biegu to jest
OK.... le przy odpuszczanie gazu - szarpnie kilka razy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 06:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
czarne swiece, wyglada na to ze zalewa ci. moze warto sprawdzic cisnienie paliwa na listwie, moze masz regulator cisnienia walniety i za duze cisnienie idzie na wtryski.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron