.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 14:59:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 06:14:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
i jeszcze jedno
przejedz sie jakims quattro

zaznacze ze mozesz mies subiektywne odczucie wolniejszego startu z pierwszego biegu ale pozniej....

jedziesz sobie z ta sama predkoscia a nawet naciskajac gaz w zakretach tam gdzie inni hamuja i szukaja raczek do trzymania...

ja za swoja jezdzilem ponad rok i warto bylo

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 14:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
radek8b7a napisał:
Cytuj:
zaznacze ze mozesz mies subiektywne odczucie wolniejszego startu z pierwszego biegu ale pozniej....

jedziesz sobie z ta sama predkoscia a nawet naciskajac gaz w zakretach tam gdzie inni hamuja i szukaja raczek do trzymania...


Przy dobrym i wprawionnym kierowcy to właśnie start będzie zdecydowanie bardziej odczuwalny w quattro. Co do jazdy po zakrętach, jeśli poruszamy sie po suchym to jestem w stanie swoim bolidem połknąć każdą quattrówke o zbliżonej mocy :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 14:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
wowo napisał(a):
Co do jazdy po zakrętach, jeśli poruszamy sie po suchym to jestem w stanie swoim bolidem połknąć każdą quattrówke o zbliżonej mocy :diabel:


nie widze byś miał w podpisie tramwaj :-D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 17:36:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Witam Howard.
Ja się wyłamię i nie bedę powtarzał po innych, że quattro jest tak samo oszczędne jak ośka. Nie wierz w to!! :<
Spalanie jest od 1 do nawet 3 litrów większe i to jest podstawowa różnica w kosztach eksploatacji. Wiem bo jeździłem i jednym i drugim właśnie 2.3 10V.
Nie pisze o awaryjności, bo obydwa napędy są bezawaryjne.
Co do samochodu atamana, nie będę się wypowiadał, nie widziałem, ale jeśli chodzi o wyposażenie to rzeczywiście ubogie, nawet w porównianiu z moją staruszką :500: :wpale:
pozdr.

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2006 17:37:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
:) [/img]

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Ostatnio edytowano 28.mar.2006 18:07:50 przez myszon90, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 07:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
wowo
Cytuj:
Przy dobrym i wprawionnym kierowcy to właśnie start będzie zdecydowanie bardziej odczuwalny w quattro. Co do jazdy po zakrętach, jeśli poruszamy sie po suchym to jestem w stanie swoim bolidem połknąć każdą quattrówke o zbliżonej mocy


przy takiej mocy jak ty masz to ze startem oczywiscie, oska tylko zamieli a quattro wyrwie
ale ja mowie o serii w przedziale 136-168KM i tutej dam sobie j...ogolic ze w osce czujesz bardziej dynamike startu, mowie o normalnej jezdzie a nie wyscigach

a co do zakretow i objechania oska quattro to :D :): chcialbym to zobaczyc
na prostej owszem ta sama moc (quattro wiecej gubi w przeliczeniu na koło) ale zakręty... to byl zart? prawda

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 08:17:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
radek8b7a napisał:
Cytuj:
przy takiej mocy jak ty masz to ze startem oczywiscie, oska tylko zamieli a quattro wyrwie
ale ja mowie o serii w przedziale 136-168KM i tutej dam sobie j...ogolic ze w osce czujesz bardziej dynamike startu, mowie o normalnej jezdzie a nie wyscigach

a co do zakretow i objechania oska quattro to chcialbym to zobaczyc
na prostej owszem ta sama moc (quattro wiecej gubi w przeliczeniu na koło) ale zakręty... to byl zart? prawda


Nawet przedział 130-170PS jest dla ośki niezłym wyzwaniem przy starcie. Ciężko jest dynamicznie ruszyć spod świateł, a jeśli dodamy choćby troche wilgotną nawierzchnię to już jest porażka. Wielokrotnie stawałem na starcie z quattro własnie w tym przedziale mocy i niestety z 4 łapek o niebo lepiej sie startuje. Walisz ze sprzęgła i masz odlot.

Co do jazdy po zakrętach to mówie poważnie, ale warunkiem jest w miarę sucha jezdnia. Zapewniam Cię że na dobrej nawierzchni nie sposób mojej kupety wywalić z zakrętu. Jestem w stanie przyjąć każde wyzwanie :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 09:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
wowo
zaznaczam - normalna jazda

gdzie masz dobrą nawierzchnię w Polsce? My w SZczecinie nie mamy-to ciagla walka...

a co do trzymania sie twojej coupejki w zakretach to swiadczy dobrze o audi coupe

ja i tak juz nie chce oski, quattro wybacza o wiele wiecej bledow, nieraz juz mi zycie ratowalo (predkosc, pogoda, nawierzchnia)

co do wyzwania to jak najbardziej, tyle ze musialbym wlozyc do swojej jeszcze jeden silnik by miec moc taka jak Ty :)

ja swoją niunie juz traktuję jak zabytek i 100% orygianłu
dlatego strzaly ze sprzegla odpadaja
pzdr

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 09:59:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
radek8b7a napisał(a):
co do wyzwania to jak najbardziej, tyle ze musialbym wlozyc do swojej jeszcze jeden silnik by miec moc taka jak Ty :)


Na seryjnym setupie u wowo, bez "strzałów" moc bedzie porownywalna.
Sprawdzane empirycznie: B4 2.8 q zura vs moje Cq 7A

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 10:01:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
martab99 napisał(a):
radek8b7a napisał(a):
co do wyzwania to jak najbardziej, tyle ze musialbym wlozyc do swojej jeszcze jeden silnik by miec moc taka jak Ty :)


Na seryjnym setupie u wowo, bez "strzałów" moc bedzie porownywalna.
Sprawdzane empirycznie: B4 2.8 q zura vs moje Cq 7A


powiedziałbym że nawet lepiej :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 10:04:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Mauzer napisał(a):
powiedziałbym że nawet lepiej :P


Nie cwaniakujcie kolego :P Odbiore sobie autko po wymianach to zobaczymy :diabel:
Moze i wydech mi cos zabral, ale i tak go nie zamienie. Jak ostanio jechalem za swoim autem prowadzonym przez emte'go to mnie ciary przechodziły... :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 10:07:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
martab99 napisał(a):
Mauzer napisał(a):
powiedziałbym że nawet lepiej :P


Nie cwaniakujcie kolego :P Odbiore sobie autko po wymianach to zobaczymy :diabel:
Moze i wydech mi cos zabral, ale i tak go nie zamienie. Jak ostanio jechalem za swoim autem prowadzonym przez emte'go to mnie ciary przechodziły... :peace:


nie o tamto :P chodzi obywatelu Stanisławie :peace:

po drugie trzeba się było u mnie na Vag nie wpychać ze zdrowym silnikiem - pyk mały sabotażyk i już silniczek kuleje :-D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 10:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Myśle że 2.8 kontra 20V jest wyrównaną walką. Dużo zależy od kierowcy i stanu technicznego auta. Pare lat temu łapnąłem się z 7A na ćwiartke i została około 1 długość w tyle. Przez ten czas, do dnia dzisiejszego przybyło mi około 20-30 seryjnych kucyków :D
7A jest bardziej wysiloną jednostką mocną w górnym zakresie obrotów, a V6 to taki motorek dla emerytów, równomiernie rozwijający moc, bez spektakularnych przebłysków.
Tak czy inaczej mogę się zmierzyć na prostej, a tym bardziej na zakrętach z innym wózkiem :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 11:48:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2005 12:43:25
Posty: 150
Lokalizacja: szczecin
martab99
Cytuj:
seryjnym setupie u wowo, bez "strzałów" moc bedzie porownywalna.
Sprawdzane empirycznie: B4 2.8 q zura vs moje Cq 7A


i jak wyszlo 7a?

_________________
STARA MIŁOŚĆ NIE RDZEWIEJE BO JEST OCYNKOWANA
coupe quattro b3 2.3 10v - do 2004
coupe quattro b2 2.3 10v - do 2005
coupe gl b2 1.6 8v - do 2006
coupe gt5s b2 1.9 10v - do 2007
coupe quattro b3 2.3 20v - do 2008
s6 avant c4 4.2 dużo v - od 2014


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 11:51:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
radek8b7a napisał(a):
martab99
Cytuj:
seryjnym setupie u wowo, bez "strzałów" moc bedzie porownywalna.
Sprawdzane empirycznie: B4 2.8 q zura vs moje Cq 7A


i jak wyszlo 7a?


Na trasie w przedziale 90-200 km/h w zasadzie identycznie. Startu nie sprawdzalismy. Tak jak pisze wowo, 2.8 ciagnie rowno od dolu, w 7A jest naprawde ciekawie dopiero od jakis 4 tys obr

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 20:47:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a ja sie dziwie, ze mam czkawke :)

co do silnika 2,3 20v -7A - cudowny motorek
uwielbiam go
ba - powiem, ze nawet zarzucilem dizla po blizszym zapoznaniu sie z 7A - ten silnik daje naprawde niesamowite przyjemnosci kierowcy podczas jazdy
rozpoczety proces przyspieszania jest jak nalog - nie chcesz przestawac wciskac gazu - ograniczaja mnie wtedy jedynie :
inne samochody, skrzyzowania i żona ;-)
co do napędu quattro - napęd ten powoduje minimalnie wieksze spalanie w samochodzie - ale daje za to nieporownywalnie wieksza kontrole nad autkiem - ja juz nie kupie samochodu bez quattro ;-)

co do mojego egzeplarza - jest zlozony z 3 innych - i pewnie dlatego w briefie nie ma zadnego wpisu o przeszlosci wypadkowej. co do biednego wyposazenia - fakt - nie chce mi sie rozpisywac co w nim mam, ale nie mam w nim tylko klimy. pierwszym wlascicielem mojego autka jest firma AUDI AG Ingolstadt - tak jest w briefie. pewnie mozna je gdzies obejrzec w jakims prospekcie jak wygladalo jak bylo nowe :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 21:39:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Ataman70 napisał(a):
rozpoczety proces przyspieszania jest jak nalog - nie chcesz przestawac wciskac gazu


:diabel: :diabel:

Myślałem, że tylko ja tak mam :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pytanie
PostNapisane: 03.lis.2006 20:00:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 18:52:44
Posty: 64
Mi pali w miescie 20V okol 13 litrow. silnik niesamowity !!!!!!!!!1 pieknie brzmi , jezdzi jak szalony a do tego quattro robi cuda :-) szukaj tylko 2.3 20V nic innego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pytanie
PostNapisane: 04.lis.2006 18:02:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
rossi20 napisał(a):
Mi pali w miescie 20V okol 13 litrow. silnik niesamowity !!!!!!!!!1 pieknie brzmi , jezdzi jak szalony a do tego quattro robi cuda :-) szukaj tylko 2.3 20V nic innego


Ale żeś odgrzał kotleta ;)

A jeździłeś kiedyś 2.8 quattro? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2006 21:34:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
mysle ze po takim czassie to tamten kolegaq juz nie pamieta nawet ze je kupil :D

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: