dokładnie tak jak już mówił hans... blokując dyferencjał jedno i drugie koło porusza się z tę samą prędkością... więc ABS nie będzie działać (stąd załącza się kontrolka na cyferblacie) i to jest normalne...
a co do blokady... wymieniając ostatnio sprzęgło wymieniłem także i simering na końcu skrzyni bo ciekł delikatnie i polookałem przy okazji do środka...
więc takie moje spostrzerzenie: że zmiany (blokady dyfra) można teoretycznie dokonać przy niewielkiej prędkości...
ale bym go nie polecał!!! z tego względu że pod wpływem podciśnienia zębatki zostają przesunięte i zazębiają się na wałku, a pomiędzy nimi są takie blaszane podkładeczki które jednocześnie amortyzują przeskoki tych zębatek i eliminują luzy... (naprawdę bardzo solidnie wyglądają te blaszki - ale lata robią swoje... jak je wymieniałem to były aż powginane na obwodzie do zewnątrz...) więc musi tam działać jednak pewna siła - dlatego jeśli chcesz jeszcze pośmigać tym swoim quattroskiem bezawaryjnie to proponowałbym ci
przerzucać to na postoju...
ale oczywiście zrobisz jak uważasz...

pozdrawiam...
