.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.maja.2025 10:39:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 15:45:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Najpierw sprawdz czy woguke masz termostat - moze poprzednik go wyjal bo sie zablokowal i sie plyn gotowal i wywalal.

Jak odpalisz na zimnym to niech sie grzeje. Sprawdz czy jest roznica temperetur na rurach gumowych. Ta dolna od chlodnicy powinna byc zimna kiedy ta od wewnetrznegu obiegu jest juz ciepla- wtedy jest dobrze. Jak obydwie sa juz letnie to kolego ktos ci podpierdzielil termostat.
Dopiero przy okolo 60 - 70 stopni rura dolna od chlodnicy bedzie sie nagrzewala bo termostat zaczyna powoli przepuszczac.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 18:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
cisnienie owszem ale niewielkie niepowodujace mocnego twardnienia .
Termostat masz ale nie dziala on prawidlowo bo otwiera sie przy 90stopniach ale potem niedomyka sie . Wymien go na termostat firmy WAHLER i bedzie po sprawie

ps. odradzam marke VERNET jest to firma produkujaca termostaty czujniki itp.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 22:16:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
hmmm dziwna sprawa... :galy:

... a nie masz ty przypadkiem zapowietrzonego układu... skoro wymieniałeś czujnik to może go dobrze nie odpowietrzyłeś... a nie wypieprza ci czasami płynu na zewnątrz... przede wszystkim zobacz czy stan na zbiorniczku jest w normie...
hmmm taka tylko moja sugestia - rozkręć kurek przy zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego - odpal auto i zostaw go tak aby sobie pochodził troszkę dopuki się nie załączy parę razy wiatrak chłodnicy...

...bo jeśli wszystko inne jest ok... to tak jak koledzy wcześniej już mówili - tylko wymianka termostatu...
...a swoją drogą to znam przypadek że nowy termostat (kupiony w sklepie) był felerny i też działał dobrze parę dni po czym się skończył - więc i tak samo może być i z czujnikiem temperatury ...

pozdrówka...:peace:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:56:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
uklady chlodzenia w Audi sa samoodpowietrzajace .... te odpowietrzniki ktore sa(byly) sluza tylko do przyspieszenia procesu odpowietrzenia ukladu chlodzacego

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2004 23:58:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
jaszczur napisał(a):
Przy wymianie czujnika temp, nie wyciekła ani kropla płynu chłodzącego


sorry, ale byłem przekonany że mówisz o tym na krućcu pomiędzy blokiem silnika a wężem chłodnicy... no cóż zawsze mogę się pomylić - spox... :P :diabel:

w takim razie - rezaj termostat... i powodzonka... :peace:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:41:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
jaszczur napisał(a):
jezeli uklad jest samoodpwietrzajacy sie, to jak niby ma sie zapowietrzyc?


jak jest za malo plynu w ukladzie. ;)

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2004 00:58:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
no naprzykład... :P :diabel:

MariuszD napisał(a):
jak jest za malo plynu w ukladzie. ;)


hehehe też nie bierz tak do siebie wszystkiego... przecież nikt nie twierdzi że to akurat to jest 100 % usterka odpowiedzialna za niedomagania twojej fury... poza tym zawsze możesz odwiedzić ASO i się upewnić... ;) :P :diabel:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 08:19:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
teoretycznie powinna byc zimna, w praktyce im blizej krocca moze robic sie lekko ciepla , w koncu woda od termostatu tez moze sie nagrzac ... ale wedlug twojego opisu wskazuje na to ze termostat zaczyna przepuszczac zbyt szybko w skutek czego temepratura zanim osiagnie 90+ st C spada z powodu nieszczelnosci termostatu ... jak juz bedziesz wymienal termostat , nie kupuj uzywek , tylko nowe :!!:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 13:40:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
skoro już masz zaślepione odpowietrzniki to dam ci radę starych mechaniorów, którą też zastosowałem przy wymianie termostatu w "cygarze":
przed zamontowaniem termostatu przewierć w talerzyku grzybka (tej ruchomej części) mały otworek wiertłem 1 mm lub 0,75 mm - i nie będzie kłopotów z zapowietrzaniem
;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 18:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
hans napisał(a):
uklady chlodzenia w Audi sa samoodpowietrzajace .... te odpowietrzniki ktore sa(byly) sluza tylko do przyspieszenia procesu odpowietrzenia ukladu chlodzacego


:peace:

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lut.2004 22:25:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w oryginalnych termostatach (tych z ASO) sa takie otworki z kulka w srodku dzialajace na zasadzie zaworka kierunkwego ... wtedy taki otworek powinien znajdowac sie jak najwyzej ...wiadomo , powietrze idzie do gory

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: