.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:11:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.3 20V 7A] Skaczace wolne obroty
PostNapisane: 07.maja.2006 19:18:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 19:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
Witam.
W pierwszych slowach chcialbym powitac wszystkich klubowiczow. Milo mi iz wstapilem do waszego grona :)

Posiadam od 2 tygodni audi 90 z silnikiem A7 170KM 2.3 L 20V

silnik jest zagazowany i tutaj zaczyna sie problema mianowice zanikaja mi wolne obroty

przy dojezdzie na do krzyzowki badz tez gdy jedyem rozpedzony i wrzuce na luz oby np doturlac sie do swiatel (gdy silnik jest na wysokich obrotach po czym puszcze z gazu) obroty zaczynaja falowac zkakajac od 0 do 1300 zaczyna sie od lekkich plywan i te wachania sie zwiekszaja az silnik potrafi zgasnac
najczesciej dzieje sie tak przy hamowaniu przy dojezzdie do krzyzowek badz w korkach

po odpaleniu i przelaczeniu na gaz chodzi rowno na 900 obr przygazuje i puszcze rowniez wraca na 900 jednak gdy tylko rusze przescigam go do 3tys i puszcze znowu plywa
zdarza sie jednak ze obroty wracaja ladnie na 900 ale jest to coraz rzadsze

gzie szukac przyczyny ?

z gory dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 10:08:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
źle zrobiony dolot gazu.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 10:15:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Przeczyść silnik krokowy, wymień filtr powietrza i świece, sprawdż szczelność układu wtryskowego i ustaw gaz.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 11:19:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 19:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
zauwazylem ze mam dziwnie wpiety symulator sondy lambda we wszystkich autkoach jakie widzialem byly dwa przedowy biegnace do cewki u mnie jest 3 przewody jeden masa jeden do cewki wysokiego na pierwotne uzwojenie a drugi jest jakby nawiniety przewod wyskoiego napiecia - troche mnie to dziwi ma ktos podobie ?

co do zlego dolotu gazu to jak powinien wyglada poprawnie wykonany ?
moja instalacja to reduktor zavoli pozniej mikser bezposrednio przy przepustnicy gdzie wchodzi do niego gaz z reduktora i wyjsice powietrza na silnik krokowy z ktorego z kolei biegnie prosto w kolektor
powietrze do miksera biegnie przez przeplywomierz i kawal gumy w polowie ktorej byl wpiety kiedys silnik krokowy teraz jest zawor bezpieczenstwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 11:20:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:07:33
Posty: 905
Lokalizacja: Zakopane-->Sosnowiec
Możesz też zobaczyć filtr paliwa. U mnie po wyymianie wróciło do normy :peace:

_________________
:diabel:

Było --> A4 1.8 ADR [B5] :-)
Było --> A6 1.9 TDI AFN [C5] :-)
Było --> Audi 100 2.3E NF [C3] :-(
Jest --> Audi A6 2.4 AGA [C5] :-)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 11:30:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
2.3 20v to bardzo bardzo specyficzny silnik, większość standardowych myków które dają efekt w zwykłych silnikach tutaj nie sprawdza się.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 20:10:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2006 19:04:09
Posty: 12
Lokalizacja: Krosno / Kraków
ciekawosc mi nie dala srpobowalem podpiac pod druie wejscie cewki i efekt taki iz przelanczac zaczynalo mi sie przy obrotach 3500 a nie jak wczesniej 2000 - efekt - mam juz nawiniety ten drut z powtorem :diabel:

co dziwne to wyczyscilem wszystkie styki wtryskiwaczy fuknalem WD40, wyczyscilem srodkiem do czyszczenia gaznikow silnik krokowy po czym wsiadam do samochodu a on odpalil na dyg bez gazu po jezdzie probnej bylem wniebiowziety gdyz obroty 900 stabilne i na gazie i na benzynie
przy chamowaniu i po przygazowaniu opadaly na 900

radosc moja nie trwala dlugo gdyz po godzinie jak wsiadlem do samochodu znowu go musialem pilowac aby zapalil obroty zaczely plywac jak wczesniej dodatkowo na benzynie chodzi ladnie ale zwrocilem uwage na fakt ze przygazowaniu jak puszcze pedal obroty spadaja na 800 czasem ok 700-750 i powolutku wracaja na 900 - nie bylo tego jak mi fajnie chodzil wtedy spadalo od razu na 900 i juz tak sie trzymaly.

gdzie teraz szukac ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 21:44:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Wyczyść przepływomierz :)

Mi dzisaj wyczyscili i nie poznaję autka :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: