.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 21:00:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2004 21:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Jeszcze jakbyś podał jaki silnik to byłoby troszkę prościej .

A i wskocz do działu NEWBIE i się przedstaw bo zostaniesz zlinczowany :D

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2004 01:21:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
pewnie chodzi o silnik DS, milem taki i byl tam gaznik Pierburg 2E - najlepszy gaznik !!!!! lepszy jest tylko monowtrysk. Jak dasz gazu i puscisz to powinien cyknac zawor ktory ustala wolne obroty. Wyglada to jak duza grucha. Jest z przodu. Jest na niej sruba regulacyjna chyba na klucz 10 lub 13. Jak nie cyka kiedy puszczasz gaz to jest walniety sterownik gaznika. Tak tak sterownik...ten gaznik jest naszpikowany czujnikami i elektrozaworkami. Znam go jak wlasa kieszen, bo robilem go u siebie i u kolegi ktory ma taki sam silnik ale z 95 roku. Jak cos to pytaj.

Jezeli chodzi o sterownik to jest on umieszczony w skrzynce bezpiecznikow i wyglada jak duzy przekaznik. Najczestsza usterka to wydmuchane tranzystory darlingtona ktore steruja tymi zaworkami i ta grucha. Schemat....kurcze poszed z samochodem.

A masz ekonomizer w strzalce (strzalka na desce wskaznikow)???? powinien byc w wersji z tym gaznikiem!!!

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2004 10:21:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
Ja mam taki sam gażnik ale na benzynie ma bardzo małe obroty chyba ze 200 i nie można tego wyregulować , kręcenie tą śrubą regulacyjną , która jest w gazniku podajrzewam że od powietrza nic nie pomaga. Czy ja też mam walnięty ten sterownik ? Na gazie chodzi cacy .

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2004 19:27:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
edek napisał(a):
Ja mam taki sam gażnik ale na benzynie ma bardzo małe obroty chyba ze 200 i nie można tego wyregulować , kręcenie tą śrubą regulacyjną , która jest w gazniku podajrzewam że od powietrza nic nie pomaga. Czy ja też mam walnięty ten sterownik ? Na gazie chodzi cacy .


Jak krecisz i nic sie nie zmienia to pewnie nie jest wysterowana przez sterownik. Musi zmieniac obroty bo ona ustala pozycje przepustnicy. Zobacz czy cyka - charakterystyczne cykniecie po puszczeniu gazu. Generalnie ona sie wsuwa do srodka jak dasz gazu lub jedziesz z gorki na biegu - wtedy przepustnica jest kompletnie zamknieta. Jak dasz luz (wolne obroty) ona sie wysuwa do pozycji wyregulowanej ta sruba no i wtedy masz wolne obroty. Siwtny gaznik mowie wam, ale jak sie cos spierdzieli to mozna caly dzien siedziec.

Popatrz na prace tej gruchy!!!!!!

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2004 12:43:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.gru.2003 11:25:33
Posty: 128
Lokalizacja: Kwidzyn
zy to będzie słychać na gazie ?

_________________
cygaro 1.8 DS + LPGas
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2004 12:49:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
edek napisał(a):
zy to będzie słychać na gazie ?


pewnie ze tak. popatrz na prace gruchy!!!!!!!! Moze jest caly czas wsuniety trzpien do srodka - wtedy sterownik nie steruje - naprawa. Jezeli chodzi o sterowniki to moge calkowicie pomoc i sprawdzic :D .

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: problem z gażnikiem
PostNapisane: 06.mar.2004 16:08:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Witam Panów, u mnie też ten gaźnik (2E) nie pracuje jak powinien. Zauwarzyłem, że trzpień w tej gruszce na gażniku jest cały czas wciągnięty do środka gdy silnik pracuje. Co zrobić aby usunąć tą usterkę? Z góry dzięki za info.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: shcematy do znalezienia pierburg 2e
PostNapisane: 07.mar.2004 10:20:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2004 22:42:35
Posty: 32
Lokalizacja: krapkowice obecnie chicago
znajdziecie tam jakies porady i problemy z gaznikami www.jetta.of.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: