.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 16:57:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wzmocnienie (tuning;) silnika 2.0l kto pomoze?
PostNapisane: 23.lut.2004 07:00:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
witam ponownie;) chcialem zasiegnac informacji na temat tuningu silnika 2.0l 115KM .Bedzie on calutki rozebrany wiec moze cos da sie pozmieniac aby zwiekszyc jego moc ze 115KM tak do 140KM;)bardzo prosze o sugestie co i jak . Z gory wielkie dzieki;)pozdrawiam wszystkich klubowiczow :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2004 08:22:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
przy takim przyroscie to koszt przerobek przewyzszy koszt auta ... ale jak chcesz sie poswiecic to mozesz zaczac od splanowania glowicy , powiekszenia gniazd zaworowych , wywazenie ukladu korbowo-tlokowego , wstawienie walka sportowego , zmiana kolektorow na rownoodleglosciowe , zmiana wydechu .... wtedy jest szansa ze osiagniesz te 140 a nawet wiecej ... ale wtedy zapomnij o elastycznosci i kulturze pracy silnika ... silnik prawie nie bedzie mial wolnych obrotow a zeby bylo czuc ta moc bedziesz musial go krecic do 7000-8000 rpm ... zawsze mozesz zalozyc turbo ... wyjdzie tyle samo co te przerobki :)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2004 11:06:07 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
przerob se na competition wlasnie ono ma 140KM.
czyli nowa glowica (16V) i pare innych bajerow - np. filtr oleju chlodzony.
kaszka z mlekiem.... ;)

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2004 11:08:05 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
hans napisał(a):
wtedy jest szansa ze osiagniesz te 140 a nawet wiecej ... ale wtedy zapomnij o elastycznosci i kulturze pracy silnika ... silnik prawie nie bedzie mial wolnych obrotow a zeby bylo czuc ta moc bedziesz musial go krecic do 7000-8000 rpm

hans: gosc chce miec 140 KM a nie elestyczny silnik. pewnie startuje w rajdach i jest mu to potrzebne....

pozdro

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2004 15:33:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.lut.2004 11:28:44
Posty: 123
Lokalizacja: śląsk
;) na rajdy to jeszcze za wczesnie;)poprostu przy okazji zmiany silnika chcielibysmy troche go wzmocnic;)i tyle....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2004 15:45:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Ja mam w takim silniku(ABK) splanowana głowicę :D Dało to tyle, że auto zbiera sie lepiej z dołu a górne obroty zostały bez zmian. Do tego przyspieszony zapłon i niestety trzeba lać Pb 98 ;)

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: