.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:40:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 18:14:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
dziura w IC od tego bym zaczal

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 18:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
IC albo pod wpływem udeżenia mógł któryś przewód dolotowy powietrza się poluzować lub spaść lub wiele innych czynników - ogólnie sprawdziłbym wszystkie przewody dokładnie może się gdzieś przełamał lub jest dziura... a swoją drogą to niezły musiał być ten krawężnik z 0.5 metra... ;) :P :diabel:

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 20:58:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
furacz piękny... hmmm tylko co... nie goli??? :galy:

IC - intercooler

...może niekoniecznie musi być to przyczyną tego... może poprostu zwykły zbieg okoliczności...

proponuję abyś zapodał więcej szczegułów odnośnie pracy motorku... itp. itd. bo może nie tu szukamy co powinniśmy...

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 22:01:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Sprawdz czy pasek rozrzadu nie przeskoczyl

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 22:27:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Pablo163 napisał(a):
Ok!
Dzieki :) mi tez fura sie podoba,szkoda ze teraz nie jezdzi :(
A wiec zaczelo sie od tego ze jechalem sobie spokojnie po sliskiej drodze i nagle wpadlem w poslizg.W samochodzie samoczynie wlaczylo sie Quattro,zazucilo mnie wpadlem na chodnik.Felgi sie lekko skrzywily....tzn wbily.Cala sile uderzenia przyjal samochod na kola. Nie dosc tego na koniec uderzylem w taka donice na kwiaty i polamalem lekko zderzak.
Fura zgasla, wyszedlem zobaczyc czy wszystko ok.Procz wbitych lekko felg i lekko polamanego wlukna szklanego na zderzaku a raczej dokladce nie bylo nic.
Wsiadam odpalam samochod a on zdechl :( gasnie.Odpalam pochodzi chwilke gasnie,dodam gazu odrazu gasnie.Znajomy mowi ze to moze byc czujnik od poduszki powietrznej.Ale tam nie ma poduszek :/ Samochud sciagnalem z Niemiec z wybita tylkna szyba i lampa lekko stluczona.Teraz mam problem bo standardowa od s2 nie pasuje :( i musze jezdzic z pobita ale to nie problem. Chcial bym zeby moja pstynka jak najszybciej zaczela jezdzic.
Mam jeszcze jedna prosbe....czy to normalne ze przy 250km/h odcinalo mi paliwo spadala predkosc do ok 220km/h i znowu gas....
Pozdrawiam
Popytam na wsi czy ma ktos cyfraka i zapodam foty,ja nie mam wiec.... trzeba poczekac az sie dorobie.o i jeszcze furka teraz mi kupe kasy zje pewnie, i to paliwo co do niej leje shittttttttttt spala mi ok 20l/100km sredniej jazdy


A co znaczy ze wlaczylo sie quattro - to sie jakosc wlacza??????

Przejzyj dobrze polaczenia intercoolera.
Moze zlacze z przeplywomierza spadlo?

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 22:30:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A mi się wydaje że z S2 to trzeba doktora bo sam na czuja nie wiedząc czym jeździsz nic nie zrobisz... ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2004 23:35:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
DeS napisał(a):
A mi się wydaje że z S2 to trzeba doktora bo sam na czuja nie wiedząc czym jeździsz nic nie zrobisz... ;)


Doktor Niedźwiadek, wystąp ;) :D :D :D

A jak przeskoczy pasek o ząbek to auto z reguły będzie odpalać :) więc zawsze lepiej sprawdzić.

A z tym załączeniem quattro to wypas. u mnie się cały czas załącza ;) czyżby u kolego jakiś Haldex siedział :D

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 09:03:33 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
U mnie podczas uderzenia przeskoczył pasek rozrządu. Auto odpalało bez większego problemu ale przy próbie ruszania gasło brakowało mu mocy. Więc może coś takiego też jest u Ciebie. Sprawdź znaki na kole zamachowym i kole rozrządu. Albo podjedź gdzieś gdzie się na tym znają.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 10:59:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
załączane quatrro... hmm ciekawa teoria... a może ty kupiłeś najnowsze VOLVO a nie Audiolkę... tylko sprzedawca cię nakłamał... ;)

a poza tym oprócz paska sprawdź przepływomierz powietrza i rozdzielacz wtrysku może pod wpływem udeżenia tarcza spiętrzająca się gdzieś zawiesiła...

następna sprawa to... przy 250 km/h raczej powinien ci się rozłaczyć układ paliwowy - więc to jest jak najbardziej normalne... a do tego te 20 literków benzolu przy takiej jeździe to raczej normalne... a jak chcesz aby mniej ci palił to albo siedzenie sobie bardziej odsuń od kierownicy albo stosuj lżejsze buty... ;) :P ...a tak swoją drogą to chyba raczej nie w naszym kraju takie prędkości osiągasz - no chyba że jesteś wysoko ubezpieczony i zarejestrowany w BANKU DAWCÓW NARZĄDÓW do przeszczepu... :P :diabel: bo ja to bym się cykorał przy stanie naszych dróg z tą prędkością...

do tego - jeśli nie bardzo się na mechaniorze znasz to proponowałbym odwiedzić jakiegoś zaprzyjaźnionego fachmana - bo możesz sobie dorobić troszkę więcej kłopotów i kosztów - oczywiście...

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 11:49:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Z tym zalaczaniem quattro to az chyba sprawdze usiebie bo cos mi sie wydaje ze mam caly czas wlaczone :/
A pompa paliwa to tam u ciebie wogole pompuje ??

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 12:14:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
kristof200 napisał(a):
a poza tym oprócz paska sprawdź przepływomierz powietrza i rozdzielacz wtrysku może pod wpływem udeżenia tarcza spiętrzająca się gdzieś zawiesiła...


Tam nie ma klapy - tam jest elektroniczny wtrysk Motronik chyba 1.3 i przeplywomierz termiczny


A tak wogule jak ci pali 20l to pewnie juz sie sonda lambda sypie a teraz ci padla calkiem i samochod nie chce jechac. Jedz czlowieku do mechanika niech popatrzy i pomierzy to nie jest samochod zabawka!!!!

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 14:25:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 12:56:48
Posty: 73
Lokalizacja: Warszawa
cos z dolotem jest nie tak ;)

_________________
Audi S6 Plus Avant C4
Opel Vectra C SW 1.9 CDTI + chip
Audi S2 coupe / było
Vectra B 2.2 DTI SPORT / było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 21:31:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
kristof200 napisał(a):
A tak wogule jak ci pali 20l to pewnie juz sie sonda lambda sypie a teraz ci padla calkiem i samochod nie chce jechac. Jedz czlowieku do mechanika niech popatrzy i pomierzy to nie jest samochod zabawka!!!!


tylko jedź do dobrego mechanika... który wie co to jest 3B... bo np w zakładach Bosch to nie wiedzą.... także wybór mechaników masz mały :D (ja wiem o dwóch w PL) :D
W autoryzowanym i całkiem wypasionym Boschu sprawdzali, sprawdzali i ..... założyli mi nie takie świece i nie taką sondę lambda jak trzeba...... w innym Boschu też się nie wykazali... także oba w Łodzi są do bani... przynajmniej w temacie 2.2T 20V. W ASO w Łodzi też nie wiedzieli jak się zabrać to szybko im auto zabrałem :D

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2004 21:54:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Pablo163, z calym szacunkiem dla twojej pasji do tego auta ale widze ze twoja wiedza jest nikla na temat S2 , w takim razie proponuje odwiedzic wyspecjalizowany serwis ktory przynajmniej bedzie wiedzial jakich srubek nie ruszac ... samodziene naprawy w takim stanie rzeczy moga tylko pogorszyc aktualny stan rzekonego auta ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: