.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.lut.2025 07:48:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kto ma 100 c4 2.300, kupić czy nie,może a6
PostNapisane: 26.lut.2004 13:14:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
witam Was, mam do kupienia 100 c4 2.300 z gazem, ale zastanawiam sie jak jest z jazda tym autkiem , ile spala, jak drogie są częsci do niej, i czy warto zmienac z b4. Napiszcie pare porad. :!: :?:

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 13:35:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
właśnie szukałem C4, i kupiłem ale z 2.0 silnikiem na jednopunkcie, oglądałem też 2.3, ale slyszałem od mojego mechanika że to nieudany silnik- to raz, a po drugie w tym modelu są kłopoty z wtryskiem(wielopunkt ) jest to wtrysk mechaniczny (do dupy), tym bardziej na gazie, strzeli ci gaz i po wtrysku!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kto ma 100 c4 2.300, kupić czy nie,może a6
PostNapisane: 26.lut.2004 13:49:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
mallecek napisał(a):
witam Was, mam do kupienia 100 c4 2.300 z gazem, ale zastanawiam sie jak jest z jazda tym autkiem , ile spala, jak drogie są częsci do niej, i czy warto zmienac z b4. Napiszcie pare porad. :!: :?:

http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php? ... brac+b4+c4

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Ostatnio edytowano 26.lut.2004 13:51:28 przez BiLu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 13:50:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
mareczek13 napisał:

Cytuj:
właśnie szukałem C4, i kupiłem ale z 2.0 silnikiem na jednopunkcie, oglądałem też 2.3, ale slyszałem od mojego mechanika że to nieudany silnik- to raz, a po drugie w tym modelu są kłopoty z wtryskiem(wielopunkt ) jest to wtrysk mechaniczny (do dupy), tym bardziej na gazie, strzeli ci gaz i po wtrysku!!!!!!!!


Zmień mechanika bo takie głupoty pier.... ze sie w głowie nie mieści. Tak sie składa ze 2.3 jest chyba najbardziej udaną jednostka napędową, czego (bez urazy dla posiadaczy) nie można powiedzieć o 2.0 8V - ten silnik to jedna wielka pomyłka szczególnie w C4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 13:59:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
;)
Pewnie ze 2,3 jest nieudane, przeciez przebiegi po 600 000 to straszna lipa jak na benzynke :diabel: ;) :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 14:00:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Apropos tematu, czy w A90 rok 88 jest taki sam silnik, czy taki jak w cygaro.Chodzi tu o 2.3 10V na wtrysku mechanicznym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 14:05:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Co do silnika moze sie roznic oznaczeniem ,konstukcja jest ta sama , ale jesli 2,3 to 2309cm, chyba ze pytasz o 2,2 ?

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 14:12:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Maryan napisał:
Cytuj:
Apropos tematu, czy w A90 rok 88 jest taki sam silnik, czy taki jak w cygaro.Chodzi tu o 2.3 10V na wtrysku mechanicznym.


Zasdniczo konstrukcja ta sama. Różnice sa chyba w kolektorze dolotowym i wtryskach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 14:12:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam .
Ja mam c4 z silniczkiem 2.3 i muszzę powiedzieć że jeśli chodzi o wytrzymałość tego silniczka do remontu głównego to mało który benzyniak może poszczycić się takimi walorami. Silniczki te są nie do zajeżdżenia !!! Jeśli chodzi o częsci do silniczka to są one porównywalne bądź niewiele wyższe od tych z innych silników w C4 . Spalanie - różnie to bywa ale od 10 w trasie do nawet 14-14,5 w mieście oczywiście gaziku - mowię tu o obecnych warunkach pogodowych.
Jesli miałbyś jeszce jakieś pytania wal śmiało na gg lub na forum.

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kto ma 100 c4 2.300, kupić czy nie,może a6
PostNapisane: 26.lut.2004 14:16:51 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Bilu napisał(a):

:peace: :diabel: :peace: :D

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 20:15:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mareczek13 napisał(a):
właśnie szukałem C4, i kupiłem ale z 2.0 silnikiem na jednopunkcie, oglądałem też 2.3, ale slyszałem od mojego mechanika że to nieudany silnik- to raz, a po drugie w tym modelu są kłopoty z wtryskiem(wielopunkt ) jest to wtrysk mechaniczny (do dupy), tym bardziej na gazie, strzeli ci gaz i po wtrysku!!!!!!!!


przykro slyszec ze masz tak niekompetentnego mechanika i z tego powodu straciles ... 2.0 w C4 to stanowczo za slaby silnik ... spalanie jest na takim samym poziomie jak w 2.3 .... nie bede sie rozdrabnial ale dokladnie wszystko to co opisales jest na odwrot ... no ale tak to jest jak sie laik(mechanik)chce autorytatywnie wypowiedziec :(

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 23:01:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Popieram. 2.3 to jeden z najlepszych silników. I te 5 cylindrów... A 2.0 to zdecydowanie za mało. I chodzi jak jakiś komar :diabel: . A najlepiej to 2.2 T lub 2.5 TDi. Ewentualnie 2.8. Zaraz się Hans zdenerwuje tym 2.8 :D .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2004 23:16:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja bym stawial na 5-cio garnkowca :peace: W moim samochodzie siedzi 2,2 piec garow i do tego jest bardziej wyzylowany niz zwykle, bo na turbince. Jak na razie zwija sie dobrze :diabel: trudno powiedziec jaki ma przebieg...

cytuje wypowiedz fachowca:

"The Audi I5 turbo engines are very robust motors... " :!!:

I mysle ze nieuturbiony motor bedzie tym bardziej dlugowieczny...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2004 22:49:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
zielaki napisał(a):
wszystkie pięciocylindrówki muszą być zgaszone po skończeniu pracy wentylatora chłodnicy !!! nie wiem dlaczego, przecież te Auta gasi się normalnie

jesli zgasisz silnik na dzialajacym wiatraku (czyli jego temperatura jest dosc wysoka - o ile nie bardzo wysoka) to prawdopodobnie po wylaczeniu silnika temeratura wzroslaby do dosc wysokiej wartosci (niewskazane) i nie pomoglby tu dzialajacy wiatrak podczas postoju - wydaje mi sie ze tyczy sie to wszystkich silnikow spalinowych chlodzonych ciecza wiec wystarczy mitow nt R5 ;)
sorki za OT :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2004 10:39:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Bilu napisał(a):
zielaki napisał(a):
wszystkie pięciocylindrówki muszą być zgaszone po skończeniu pracy wentylatora chłodnicy !!! nie wiem dlaczego, przecież te Auta gasi się normalnie

jesli zgasisz silnik na dzialajacym wiatraku (czyli jego temperatura jest dosc wysoka - o ile nie bardzo wysoka) to prawdopodobnie po wylaczeniu silnika temeratura wzroslaby do dosc wysokiej wartosci (niewskazane) i nie pomoglby tu dzialajacy wiatrak podczas postoju - wydaje mi sie ze tyczy sie to wszystkich silnikow spalinowych chlodzonych ciecza wiec wystarczy mitow nt R5 ;)
sorki za OT :P


Bilu ma rację , tyczy się to do wszystkich autek spalinowych , gdyż temperaturka po zgaszeniu autka minimalnie wzrasta- przykładem tego może być wyłączenie silnika gdy wentylator chodzi a potem zapalenie go i obserwowanie wskazówki temperatury- napewno bedzie wyższa niż przed zgaszeniem.

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2004 12:38:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Zgaszenie rozgrzanego sielnika (tuz przed wlaczeniem dmuchawy) Powoduje ze plyn ktory zatrzymal sie w silniku zacznie sie gotowac (zelastwo ma troche wyzsza temp niz plyn powiedzmy np.110st), powstana bombelki, ktore przypowietrzaja uklad. Lepiej wiec jak dmuchawka skonczy chodzic na WLACZONYM silniku. W niektrorych 2,2 czy 2,3 jest zrobiony sprytny cwancyk na wypadek zgaszenia rozganego silnika > zalacza sie wiatrak na chlodnicy i jest uruchamiana dodatkowa (elekryczna) pompa plynu chlodzacego, obieg ten elegancko schlodzi silniczek do 90 st. i nie powstana zadne bombelki :peace:

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lut.2004 13:46:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
A jaki olej polecacie do tego silniczka !!!
Muszę wymienić olej , ale nie wiem jaki wcześniej lał właściciel - jest tylko naklejka MOBIL 1 oW-40 , ale nie wiem czy to prawda i chcę go zalać minerałem , aby w razie czegoś nierozszczelnić silniczka. Jaki olej polecacie??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2004 23:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 15:17:25
Posty: 410
Lokalizacja: dolnyśląsk
przyłączam się do kolegów... 2,3 benzynka to naprawdę dobry silnik więc jeśli masz okazję na takie auto to bierz śmiało - a już tym bardziej jeśli będzie w dobrym stanie to nawet specjalnie nie grymaś bo napewno nie będziesz żałował...

_________________
AUDI 200 TURBO QUATTRO
KG - POWER + junkers


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: