.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 10:17:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [V8]Alternatory czy nie?
PostNapisane: 23.sie.2003 15:59:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Wszystko stało sie w pewne "ładne słoneczne" oberwanie chmury. Zaczęło mi sie świecić 2 kontrolki naraz. Ładowanie i ABS oraz kontrolka od katalizatora która mrygała zaczęła mrygać duuużo szybciej. Na początku ABS nie działał, a alternator nie ładował. teraz nadal się świecą obie kontrolki, ale ABS już działa ( pomimo świecącej kontrolki ) a ładowania dalej nie ma no i kontrolka od Catalizatora nadal mryga baaardzo szybko. Pewien powiedznmy fachowiec powiedział, że alternator ma przebicie, ale czy napewno? Może coś komputer odłączył ??? Może mi ktoś coś doradzić? Samochód to Audi V8 HELP ME :shock: :shock:

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2003 16:38:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Co do abs to jest tak ze jezeli napiecie spada ponizej pewnego poziomu(nie pamietam ile dokładnie)komp zgłasza awarie i zapala sie lampka abs,takze sprawdz dokładnie ten alternator bo to moze byc od niego

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2003 09:07:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam!
Układ ABS ma zabezpieczenie powodujące samoczynne wyłączenie urządzenia w razie uszkodzenia (np. przerwania przewodu) lub zbyt niskiego napięcia akumulatora (poniżej 10,5V). W takim przypadku zaświeca się lamka kontrola ABS.
:wink:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2003 12:22:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
w eSce po zapaleniu czasem swiecą dwie kontrolki - ładowanie i abs.
Po przegazowaniu problem znika - wynika to więc zapewne ze zbyt niskiego napiecia.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2003 12:00:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Dzięki za dop. Wyciągnęłem alternator. Okazało sie, ze jak jeździłem w oberwanie chmury to utopiłem alternator i dostał zwarcia na stojanie. Oddałem do przewinięcia. Zobaczymy co z tego będzie. :shock:

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2003 15:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Abram napisał(a):
Dzięki za dop. Wyciągnęłem alternator. Okazało sie, ze jak jeździłem w oberwanie chmury to utopiłem alternator i dostał zwarcia na stojanie. Oddałem do przewinięcia. Zobaczymy co z tego będzie. :shock:

Czyżbyś jeździł bez oryginalnej osłony (płyty) pod silnikiem??

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2003 15:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
Tak. Niechciało mi sie jej założyć. Leży w garażu. Teraz są tego efekty :(

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 00:37:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2497
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Lenistwo nie poplaca - - dlatego zalozylem nawet do zderzaka od cabrio te oslone mimo ze trzeba bylo rzezbic, bo zderzak od cabrio 2000 ma od spodu inny ksztalt niz orginalny i brak zaczepow.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 11:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 21:49:29
Posty: 195
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Auto: Audi V8
UFOtm napisał(a):
Lenistwo nie poplaca - - dlatego zalozylem nawet do zderzaka od cabrio te oslone mimo ze trzeba bylo rzezbic, bo zderzak od cabrio 2000 ma od spodu inny ksztalt niz orginalny i brak zaczepow.



... a kieszeń chudnie. Dobra dieta :lol:

_________________
Wszystko dobre, ale nie ma jak V8 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2003 22:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2003 05:54:47
Posty: 46
Lokalizacja: wa-wa
ja mam takiego lenia, że do wymiany oleju zrobiłem sobie dziurę na mały lejek do spustu oliwki aby nie zdejmować osłony....a ilę się namotam, żeby zlać oliwę... :lol: :lol:

_________________
B-3 1.8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 10:12:08 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Nie wierzę nie wierzę rozdłubałeś osłonę żeby zmieniać olej. Kurcze wymiekam przecież to cała przyjemność wymieniać w swoim autku olej i zalewać go świeżutkim i czyściutkim olejem. Ale z Ciebie leń :wink:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 11:45:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
jacek napisał(a):
ja mam takiego lenia, że do wymiany oleju zrobiłem sobie dziurę na mały lejek do spustu oliwki aby nie zdejmować osłony....a ilę się namotam, żeby zlać oliwę... :lol: :lol:

wystarczy odkręcić 3 śruby , pociągnąć do tyłu i osłona zdjęta
:wink:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2003 19:20:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2003 05:54:47
Posty: 46
Lokalizacja: wa-wa
W sumie fakt ale niestety - nie mam dostępu do kanału albo podnośnika a bez tego walka z osłoną odbiera całą przyjemność z wymiany. Ale przez tą dziurę wielkości kapsla jest mi na prawdę łatwiej - wkładam specjalnie zrobiony lejeczek i poszło...

_________________
B-3 1.8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2003 07:30:46 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
A jak przez tą dziurę wielkości kapsla odkręcasz śrubę spustową :?: :?: :roll: :lol:

Przypomina mi się kawał jak to ginekolog rozebrał samochód przez rurę wydechową! :wink:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2003 14:47:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2003 05:54:47
Posty: 46
Lokalizacja: wa-wa
Śrubę odkręcam normalnie płaskim kluczem od strony silnika a dziura służy tylko do włożenia w nią lejka i wszystko spływa do kuwetki zrobionej z bańki po oleju.
Aż takim akrobatą to nie jestem :lol:

_________________
B-3 1.8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: