.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:00:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG] nie wiem czego tak sie dzieje pomóżcie!!!
PostNapisane: 09.mar.2004 19:44:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
zaoserwowałem pewnego ranka dziene swistanie pod maską dziś sie do tego zabrałem dokładniej i okazało sie :
od regulatora biegu jałowego idą dwa przewody
- jeden długi pod kolektorem do mixera gazu,
- drugi krótka fajka wchodzi gdzies w otwór w kolektor dolotowy pod spodem
obydwa przewody są całe nie porwane nie popekane wszystkie gumy na silniku i węze uszczelnione dobrze
a objaw mam taki ze ten drugi własnie krótka ta fajka,wytwarza jakies podcisnienie i sama zasysa sie (zaciska jakby ją scisnąc palcami) nie przepuszczajac prawie wcale powietrza co doprowadza do tego swistania ijak domniemam przez to silnik jak zchodzi z obrotów przygasa
pomózice bo nie wiem co z tym zrobić :(
z góry dzieki
a moze zna ktos ale naprawdę dobrego mechanika od k-jetronica w okolicach lublina????

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2004 20:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
wymien na inny przewod ktory sie nie bedzie zalamywal , moze ci gazownicy wymienili ci ten orginalny na jakis inny i dltego takie cosik powstalo, moze penkl w srodku i dlatego sie zasysa

a po za tym zobacz czy wgole masz drozny ten drugi przewod do mixer-a i silnik krokwy czy co ty tam masz

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2004 18:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
witam miałem u siebie tak samo, czyli ta krótak fajka zacikała sie pod wpływem podciśnienia (w miejscu przed jej załamaniem), okazało sie ze była pęknięta, niewiem czy łatwo będzie dostać ten element bo potrzebny byłby przewód odporny na ciśnienie (myłśe ze nie problem tylko czy sie nie załamie przy zakładaniu??), tylko gorzej by było go zamocować bo raczej przydały by sie opaski zaciskowe...chyba ze będzie ścisły... Element ten kosztuje ok 70zł (orginał).
Ja u siebie, wstawiłem tak jakby "szyne"(nie załamuje sie) i zakleiłem... :D jest cool, przewodu nie próbowałem stosować bo niewiem jakby sie zachował, choć powinno być dobrze...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: NG nie wiem czego tak sie dzieje pomóżcie!!!
PostNapisane: 10.mar.2004 18:30:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
gurbens napisał(a):
a moze zna ktos ale naprawdę dobrego mechanika od k-jetronica w okolicach lublina????


Electro Car - Lublin, ul. Gajowa (na Sławinku), tel 746-69-45; 0-602-633-214.

Mały, ale dobrze wyposażony warsztat. Tani i solidny.
Pozdrowienia.
M


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: