.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 09:35:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2001 17:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?n ... drubryka=1

Cena zachęcająca

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2001 21:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
autko niezle rozwalone zwracajac uwage jakie sa koszty czesci do s2 to moze sie troche nie oplacac..

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2001 09:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
yyyyyyyyyy, biały.... :)3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2001 11:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2001 00:00:00
Posty: 1613
Lokalizacja: WROCŁAW
buuu
szkoda podliczylem wszystko :smutek:
wychodzi jakies 11 000 za same czesci UZYWANE
do tego blacharka lakier :smutek:
a furka juz nienajnowsza a cena robi sie skandaliczna

_________________
AUDI RULEZZZ
[url]audiklub.kwapinski.net/chomik[/url]
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2001 11:22:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
po drugie jest to stara wersja silnika do 92 roku s2 miala silniczek starej generacji 220 km po 92 jest juz nowy silniczek 230 km i slyszalem duzo lepszy po drugie po 92 sa juz montowane 6 biegowe skrzynie.. i pare innych bajerow!!! :)2 :)2

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2001 12:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
AZ 11tys za uzywane????
No to naprawde drogo pozniej wyjdzie.Ale 300KM mhhhh.........:uśmiech:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2001 16:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
co prawda to prawda czesci do s2 sa kurewsko drogie...a wersja 300 km zuzywa takie czesci duzo szybciej niz normalna... do tego co jest rozwalone mozna doliczyc amorki,oleje,paski i kilka pierdol ktore sie wymienia przy kupnie samochodu!!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2001 13:56:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
A wiecie, właśnie dostałem maila od tego pana ! Chce sprzedać :uśmiech:

Posłałem mu linka do tego topica, ciekawe, czy odpowie :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2001 16:09:00 
Witam i dopowiadam :uśmiech:
Jezeli chodzi o podobno bardzo wysoki ceny czesci do Audi S2 to sprawa nie jest az tak tragiczna. Najdroższy z calosci jest oczywiscie intercooler bo kosztuje w okolicach 1500 zł. Nastepny jest zderzak okolo 500 zł. Reszta czesci pasuje od B4. Czyli szyba przednia 400 zł, maska 300 zł reflektory soczewkowe 1000 zł/komplet. Swiatla przeciwmgielne 200 zł/komplet, kierunkowskazy 160 zł/komplet, rura intercoolera 450 zł. Co daje sume w okolicy 4500 zł. Wiec nie uwazam zeby to byly jakies rzucajace na kolana ceny. Bo do innych aut sa one podobne. Zaplacic oczywiscie trzeba tez za malowanie 3 elementow okolo 500 zł. Nie wiem ile wezmie blacharz bo ceny sa rozne ale nie przypuszczam zeby wzial wiecej niz 1500 zł chyba ze bedzie to polaczenie blacharza ze zlotnikiem. Jezeli chodzi o silnik to jest on w idealnym stanie technicznym i nie trzeba przy nim rzezbic chyba ze ktos chce zeby przestal normalnie pracowac. Faktem jest ze silniki z 92 roku maja seryjnie 230 KM ale sa one identyczne z tymi z 91 roku a roznica mocy zostala osiagnieta przez elektronike. Poza tym jakie to ma znaczenie jak ten silnik obecnie ma 300 KM. Inna rzecza jest jego szybsze zuzywanie sie. Silnik w tym aucie jest czescia zamienna :uśmiech: ( jest nie numerowany )ale jezeli sa regularnie prowadzone przeglady i jezdzi on na dobrych olejach to roznice w przebiegu nie beda wieksze niz 15% w stosunku do wersji seryjnej. Za to auto dysponuje przyspieszeniem w okolicach 5,5 sek 0-100 km/h. Przyspieszenie moglo by byc wieksze ale nieststy sprzeglo nie jest w stanie przeniesc tej mocy na kola. Gdyby jednak komus bylo za wolno to moze wymienic sprzeglo na stalowe jednak nawet przy tym sprzegle na suchym asfalcie mozna spowodowac unoszenie sie bialego dymu z wszystkich 4 kolek. Jezeli ktos ma watpliwosci to moge przeslac fotki. Skrzynia szostka byla by fajna ale jakbym mial ja wymieniac to wolalbym zalozyc krotsza piatke. Do wymiany kwalifikuje sie tez predkosciomierz poniewaz ma za mala skale (280) i wskazowka idzie sobie dalej.
Jedynym oganiczeniem sa dla niej ( wskazowki ) obroty silnika. Na pietym biegu wykreca wszystko co moze a moze troche ponad 7000 poniewaz auto to nie posiada na skali obrotomierza czerwonego pola.
Takze uwazam ze nie mozna kupic taniej auta ze zblizonymi osiagami. A laczna cena za auto ktore jeszcze od nikogo nie dostalo na drodze chyba nie jest za wysoka. Poza tym cena ktora podalem jest cena do negocjacji :uśmiech:
Pozdrawiam
Maciek
PS. Do auta doloze paczke tabletek uspokajajacych poniewaz mniej przyzwyczajonym moga sie przydac po krotkiej przejazdzce.

PS ALF: Z tego co mi sie przypomina jak patrzylem na Twoja strone i Twoje auto to mielismy juz przyjemnosc spotkania sie na drodze z Lubina do Wroclawia. Pozniej na swiatlach pytales jakie to auto ma silnik a wtedy mialo tylko 220 KM. Chyba widziales co to auto robi na drodze i jak sie zbiera chyba ze sie myle i to nie byles TY. Jak tak to przepraszam. Jeszcze jedno - nie mam pojecia skad wziales ceny czesci chyba z kosmosu. Proponuje Ci pojechac na Opolska do "Zetow" i od nich wziasc ceny a maja prawie wszystko.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Maciek dnia 2001-12-22 18:22 ]</font>


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2001 20:10:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
z tego co pamietam to chyba cioles sie ze mna i zaczelismy gadac dopiero na placu dominikanskim... jechales wtedy z kolega ... ale moge sie mylic ... ja mam coupe zielona a Alf ma sedana tez zielonego ...
zrobilismy maly slalom na legnickiej i przy placu 1 maja tak ladnie mi dupke zarzucilo...
to ten wyscig czy nie..!! :)2

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.gru.2001 20:35:00 
To ten :uśmiech: Na poczatku myslalem ze jakis slabiak wsiadl do szybkiego auta i nie wie co z nim zrobic - to bylo jeszcze przed wrockiem bo co kilka minut musialem czekac na Ciebie ale pozniej we wroclawiu stwierdzilem ze to jednak nie slabiak w szybkim aucie tylko szybki kierowca w nieco wolniejszym aucie.
Pozdrawiam i do ponownego spotkania. Moze tym razem bedzie to piecio litrowe 320 konne porsche 928 a jak nie porsche to zrobie S2 i jeszcze bardziej ja poprawie bo dowiedzialem sie ze jest mozliwosc podciagniecia jej do 400 KM przez wymiane turbiny na "troszke" wieksza (podobna jest w ciezarowkach :uśmiech: ) i wymiane intercoolera na wiekszy z audi rs. Pozdrawiam.
Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2001 02:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
wiesz roznica byla kolosalna(s2 220 km a 2,8 174 km) ale walczylem twardo ... na dniach kupuje s2 robiona u koraszewskiego na 280 km ( rocznik 95 wiec juz nowy silniczek no i 6 skrzynia) :)2

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2001 21:54:00 
Jezeli moge Ci cos poradzic to proponuje zebys zamiast komputera od Koraszewskiego wlozyl chip z VTech'u z Krakowa. Robili mi A6 2,5 TDI - bylem w ciezkim szoku. Silnik wkrecal sie na obroty na kazdym biegu. Robil to w takim tepie ze naprawde na pierwszych biegach trzeba bylo uwazac bo czerwone pole bylo w moment. Wydaje mi sie ze jednak panowie z Krakowa sa w tym lepsi. Zreszta czesto byly w gazetach porownania ich chipow z innym znanych firm i nigdy nie przegrali.
Pozdrawiam
Maciek

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Maciek dnia 2001-12-23 21:55 ]</font>


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: