.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 09:25:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2001 23:18:00 
Ja mam takie jedno pytantko dotyczące znowu silnka 1.8T 180KM...mianowicie jakie są możliwe tuningi i jaki byłby ich ewentualny koszt. Ile mocy dało by się wytrzasnąć i za jaką cene no i moze jeszcze gdzie..?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2001 23:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
z silniczka 1,8 180 km bez wiekszych modernizacji wiele nie wyciagniesz poniewasz jest to juz silniczek orginalnie chipowany przez audi(seryjnie 1,8 turbo ma 150 km).. mozna go podciagnac do 200 km ale nie wiem czy jest sens..

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2001 13:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2001 01:00:00
Posty: 2146
Lokalizacja: Will Race For Food
ooo z 1.8T to można i 350KM wyciągnąć..
IMHO 180 to rozsądny pułap za rozsądną cenę..

_________________
Supra 4 sale


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2001 15:34:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Można to i 420KM wyciągnąć, tylko koszt jest taki że lepiej od razu kupić RS4.
Za jakieś 8000zł mozna ten silnik podciągnąć do jakiś 220-230KM. Jeżeli komuś się marzy 300KM to czeka go inwestycja rzędu 20-25k zł.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2001 19:33:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2001 01:00:00
Posty: 520
Lokalizacja: głogów
volki juz pisal ale powturzę to jeszcze reaz. zobacz sobie przedprzed ostatni numer "audi scene" z pomaranczową a4 na okładce. wlasnie ona ma z 18 turbo wyciagniete 420 koni. wszystko jest po niemiecku ale jak ktos zna jezyk to lepszej gazetki nie ma.

_________________
www.audimania.of.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2001 19:34:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
wg. mnie 180 km w a3 w zupelnosci starcza ... jezdzilem a3 150 km i ostro daje czadu!!!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2001 22:07:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
Ja jeżdziłem A3 fabrycznie 180 kucy, przednionapędową i przyznam że moja 150-ka to muł przy 180 KM w A3, więc polecam, ale jak ktoś jest jescze nie zadowolony z mocy :)11 :)5, no to musi szykować pare złoty i sieknąć Turbo K 04 od TT 225 KM i może zmienić cały wydech, to uzyska efekt, ale to już kosztuje.

ciekawostka: na jednej z Angielskich stron Tuningowych chłopaki mówili właśnie o silnikach 1,8 T i któryś wyliczył że zmiana kół rozrządu na lżejsze (chyba o 1,5 funta) daje 3 KM mocy ( swoją drobą to niezłe dłubki z tych angoli) :)4

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2001 13:06:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Amerykanie wpadli na to już dawno. Kólka takie robi Unorthodox Racing.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2001 14:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
czy orientujecie sie jakie trzeba dokonac zmiany aby wlozyc turbine Turbo K 04 od TT 225 KM na miejsce mojej do a4 !!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2001 17:50:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Żadnych. To pasuje jak klocki lego. K04 i K03 są z zewnątrz dla niewprawnego oka identyczne.

Ale uwaga !

Nie można wstawić większego turbo BEZ ZMIANY ECU !!!!

Jak wstawisz większe turbo bez przeprogramowanego komputera to doprowadzisz do spalania detonacyjnego, które rozwali silnik. Aby proporcja powietrze-wacha została bez zmian, musisz oprócz wiekszej ilości powietrza (większe turbo) dolać do silnika więcej wachy (ECU).

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2001 18:14:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
a czy wydoli mi moj intercooler czy tez trzeba bedzie go zmienic bo z tego co wiem to tt z 225 km ma 2 intercoolery!!??!! :)4

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2001 20:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Zgadza sie, dlatego TT225KM może miec po chiptuningu 250KM.

Dobry, firmowy intercooler do montażu w przednim zderzaku (FMIC - Front Mount InterCooler) to wydatek ok 1000 USD i jakieś 10-15KM wiecej (w zależności od mocy wyjściowej).

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2002 15:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
to wystarczy mi przy zmianie na K 04 od TT moj stary intercoler czy musze zalozyc jeszcze jeden!??!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2002 18:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Można na tym jeździć i niektórzy tak robią, w takim układzie nie uzyskujesz jednak całej mocy jaką mógłbyś potencjalnie uzyskać z większym IC. Powietrze cieplejsze o 4'C na dolocie to ok. 1KM mniej mocy.

Doradzam zmianę na FMIC przy pierwszym nadarzającym się przypływie kasy. Koszt to ok 800USD. Z małym IC będziesz miał jakieś 220-230KM, a z dużym ok 15KM więcej.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2002 18:51:00 
Widzę że dyskusja się toczy...mam kolejna kwetie a mianowicie do kogo jest najlepiej się w tej sprawie zwrócić (oczywiscie pod względem montażu-tak żeby nikt niczego nie spierdolił)? Czy opłaca się kupować używana sprężarkę k04 z jakiejs rozbitej badz uszkodzonej TT`tki? Jaka była by cena sprężarki k04- nowej i używanej oraz ile kosztuje chip który właściwie będzie dawkował benzynkę...?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2002 20:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
a wiec rozumiem ze trzeba przeprogramowac komputer( chip) i zalozyc nowa turbine i wtedy mozna wycisnac jakies 220 km ....ciekawy jestem czy nie da sie wlozyc orginalnego komputera od tt 225 bo silnik i turbina bedzie pasowala!!! :)2

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2002 20:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Nie jest to chyba takie proste. Na pewno inne (większe) są również wtryskiwacze (koszt ok 1000zł), możliwe że również regulator ciśnienia paliwa. Inne sa tez tłoki. Może to nie być takie proste. Jak dostane swoją kopię ETKI to sprawdzę dokładnie jakie części się różnią.

W stanach nikt się w to nie bawi bo wychodzi ok 3x drożej niz kupno gotowego kitu.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: