.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.sty.2025 15:30:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Duże spalanie LPG
PostNapisane: 24.mar.2004 19:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam chłopaki i od razu o radę pytam :
Coś strasznie dużo autko mi pali - ostatniio wyszło mi 16 litrów gazu co jak na silniczek 2.3 w C4 to wydaje mi się dużo a 3500 tys. obrotów raczej nie przekraczam .
Poradźcie mi jak dobrze wyregulować gazik . Mam zwykły bez kompa. I jeszcze jedno - zauważyłem na parowniku u siebie że oprócz pokrętła od regulacji obrotów , jest jeszcze jedno - kiedyś coś słyszałem że od jakichś bajpasów - ale co to jest to nie mam zielonego pojęcia . Otóż jeśli pokręcę tym pokrętłem to autko szybciej wkręca mi się na obroty .. Doradźcie coś .

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 21:04:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

mam ten sam problem tylko ze inne autko ale jezeli masz bez kompa to mamy taka sama instalke

tez mi pali 16L

http://www.lovatogas.com/catalogodef/lovato/inglese/riduttori/704702.html

hmm pewnie masz taki reduktor i masz na mysli te pokrentło po prawej stronie ???

pozdrawiam [/url]

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Duże spalanie LPG
PostNapisane: 24.mar.2004 21:17:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
roofy napisał(a):
Witam chłopaki i od razu o radę pytam :
Coś strasznie dużo autko mi pali - ostatniio wyszło mi 16 litrów gazu co jak na silniczek 2.3 w C4 to wydaje mi się dużo a 3500 tys. obrotów raczej nie przekraczam .
Poradźcie mi jak dobrze wyregulować gazik . Mam zwykły bez kompa. I jeszcze jedno - zauważyłem na parowniku u siebie że oprócz pokrętła od regulacji obrotów , jest jeszcze jedno - kiedyś coś słyszałem że od jakichś bajpasów - ale co to jest to nie mam zielonego pojęcia . Otóż jeśli pokręcę tym pokrętłem to autko szybciej wkręca mi się na obroty .. Doradźcie coś .



to od bypasow najlepiej jak jest wkrecone do konca, odkrecic trzeba tylko delikatnie zeby auto bylo w stanie odpalic awaryjnie na gazie :!!: regulowac dawke tym drugim!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 21:22:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
a czy to od baypassow to jest to co ja podalem wyzej ?? tzn ten regulatorek ???

a jak ktos caly czas odpala na gazie (mam do wymiany pompe i bak )
no to co wtedy ma zrobnic ?? i do czego sa te baypassy jak mozesz powiedziec ???

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 21:38:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
lukasik ja wlasnie zrobilem test-a no rzeczywiscie autko nie zapalilo ale jak zapalilem pozniej wkrecilem na maxa i odkreiclem 1,5 obrotu autko wogle gorzej sie zachowywalo

tzn mulilo sie

dlaczego tak jest ???

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2004 09:49:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juziooo napisał(a):
lukasik ja wlasnie zrobilem test-a no rzeczywiscie autko nie zapalilo ale jak zapalilem pozniej wkrecilem na maxa i odkreiclem 1,5 obrotu autko wogle gorzej sie zachowywalo

tzn mulilo sie

dlaczego tak jest ???

pozdrawiam


wyglada na to ze wczesniej jezdziles na mocno odkreconym bypasie i wiekszosc gazu z reduktora wyplywala wogole bez regulacji (ruch membranki itp.) , poprostu gaz lecial sobie tym bypasem, zamiast byc regulowanym w zaleznosci od podcisnienia. Jesli odkreciles ten bypass tak ze autko ci odpala, ale tak jak napisales jest zmulone, to teraz zwieksz dawke ta druga srubka (naciag membrany) i wtedy ilosc gazu bedzie sie zmieniala prawidlowo w zaleznosci od zapotrzebowania.
Przy testach sprawdz jak auto zachowuje sie na wyzszych obrotach, jesli zamula to troszke odkrec zaworek na przewodzie do mieszacza (ewentualnie skrecaj gdy dawka na duzych obrotach bedzie za duza (chodzi o ekonomie)).
Trzeba troche sie pobawic...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2004 13:25:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
ale ktoro to naciag membramki ???? ja nie mam zadnego imbusa na srodku tak jak ty (prawdopodobnie)

mam tylko ten elektorniczny potenciometr (taka plastikowa srubka ktra mozna krecic palcami)

i jeszcze jakas srubke i wyzej nad nim patrzac od gory jest srobka od ...
wlasnie nie wiem od czego ????

jeszzce jedno jak zakrece ta od odpalania tzn ta plastikowa to autko niskich oborotw nie ma :(

u mnie wysokich oborotw powyzej 4,5 tys nigdy nie bedzie bo mam za slaby reduktor ?? moze to ma duzy wplyw i nie chce przez to smigac ?
tzn duzo pali

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2004 13:39:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
juziooo napisał(a):
...


Jest wiele typow reduktorow, byc moze u ciebie nie ma imbusa, tylko moze byc na np srubokret tak jak u mnie (kreci sie od gory) , w kazdym razie zauwazylem taka regule ze jest ona trudniej dostepna. Zasada jest taka, jedna srubka jest od ww bypasu, lub jak kto woli minimalnej dawki gazu jaka bedzie leciec pomimo braku(bardzo malego) podcisnienia np. przy kreceniu rozrusznikiem. Musi tez być srubka do regulacji naciągu membrany (ustawianie czulosci). Trudno mi powiedziec czy jakis producent nie zastosowal jakichs dodatkowych srubek :peace: Tak jak napisalem najwazniejsze sa te dwie pierwsze , mozna je znalesc doswiadczalnie. Odpalic wozek, jesli po wkreceniu ktorejs do konca samochod nie zgasnie to jest to ta od bypasu, gdyz ona nie powinna miec wplywu na dawke przy odpalonym silniku :!!: no chyba ze jest jakis hardore ustawienie, ze ta od naciagu jest wkrecona na max, wtedy trzeba ja oczywiscie odkrecic, lepiej poprobowac, a na pewno znajdzie sie wyjscie z sytuacji, powodzenia!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: