.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.lut.2025 09:29:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozrząd
PostNapisane: 27.mar.2004 08:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam !!!
Muszę wymienić pasek rozrządu w swoim C4 2.3 AAR . W związku z tym mam do was pytanie - jakie są koszta takiej operacji??
Czy muszę też wymieniać napinacz , czy może zostać stary?? ile mosztuje napinacz do tego silniczka ??
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi..

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2004 12:24:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.gru.2003 13:05:01
Posty: 1155
Lokalizacja: -=Warszawa=-
Witam...
Ja zawsze przy wymianie rozrządu wymieniam rolke napinacza, wtedy mam spokój i świadomość że silniczek jest o jeden gadżet sprawniejszy. Z tego co się przed chwilą dowiedziałem, to w intercarsie rolka do Twojego silnika kosztuje koło 600zł :galy: (- mój rabat 20%) Nie wiem czemu tak drogo bo normalnie kosztuje o połowe mniej :| Właśnie u siebie robie rozrząd w 2.8 AAH i wymieniam obydwie rolki :D Co do ceny za wymiane to trudno mi powiedzieć, bo sam u siebie wymieniam... wydaje mi się że coś koło 100 PLN ale nie jestem pewien.
Doszły fotki z osłoną pod silnik :?:

_________________
Obrazek
www.zaluskart.com
www.audi-quattro.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2004 14:17:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Ja bym wymienił napinacz również. Bardzo często zdarza się, że to właśnie napinacz pada, a nie sam pasek, a efekt końcowy jest ten sam. :(

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2004 19:00:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Pablo Warszawa napisał(a):
Witam...
Ja zawsze przy wymianie rozrządu wymieniam rolke napinacza, wtedy mam spokój i świadomość że silniczek jest o jeden gadżet sprawniejszy. Z tego co się przed chwilą dowiedziałem, to w intercarsie rolka do Twojego silnika kosztuje koło 600zł :galy: (- mój rabat 20%) Nie wiem czemu tak drogo bo normalnie kosztuje o połowe mniej :| Właśnie u siebie robie rozrząd w 2.8 AAH i wymieniam obydwie rolki :D Co do ceny za wymiane to trudno mi powiedzieć, bo sam u siebie wymieniam... wydaje mi się że coś koło 100 PLN ale nie jestem pewien.
Doszły fotki z osłoną pod silnik :?:


Fotki z osłoną pod silnik doszły , myślę że tez się skuszę . Dzięki .
A z tą ceną za napinacz 600 zł to mnie normalnie rozwaliłeś bo nawet w 2.8 jest tańszy . Macie jakieś rady odnośnie tego napinacza ?? W tej chwili trochę nie jestem przy kasie a 800 zł na sam rozrząd to też mi się nie uśmiecha wydawać , tym bardziej że w tym miesiącu mam do wymiany też olej i OC musze zapłacić . Tak więc wydatkó full.

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 10:10:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Jakas bzdura z ta rolka za 800zł,taka rolka w aso 200zł a zamiennik polowe taniej.W AAR wymieniasz pasek,pompe wody oraz rolke,przy okazji pewenie pasek wielorowkowy bedzie do wymiany

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 10:24:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nie pompę wody a o-ring pompy wody ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 10:27:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
DeS napisał(a):
Nie pompę wody a o-ring pompy wody ;)



yyy .. ze jak ? ... mozesz jasniej ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 12:27:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
necro napisał(a):
Jakas bzdura z ta rolka za 800zł,taka rolka w aso 200zł

Napinacz do 1.8T w ASO - 1200 zł. :/

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 12:30:39 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Quattro Pete napisał(a):
necro napisał(a):
Jakas bzdura z ta rolka za 800zł,taka rolka w aso 200zł

Napinacz do 1.8T w ASO - 1200 zł. :/


To mnie pocieszyłeś :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 12:37:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Tak przynajmniej słyszałem od gościa co wymieniał rozrząd w Passacie 1.8T. VTG, gdzie mu wymieniano rozrząd, mu powiedziało, że w ASO tyle trzeba za ten napinacz zapłacić, a zamienników nie ma. Może marnie szukali, nie wiem. :|

W każdym razie nie wymienił tego napinacza ze wzgl. na koszt, ale IMO, wymiana samego paska nie ma sensu, bo w 1.8T to właśnie napinacz pada, a nie sam pasek.

Anyway, sorry za OT. :P

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 13:11:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
A więc odnośnie tego napinacza to nie jest bzdurą że kosztuje on 600 zł bo tyle kosztuje ale cały napinacz , natomiast rolka napinacza chyba 120 zł , ale podobno bardzo ciężko dostać samą rolkę bynjamniej u mnie w okolicy . Macie jakieś może sugestie co z tym fantem zrobić /??

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 13:26:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
054 109 479 napinacz paska wiel. rowkowego - 828 pln ( cana z zeszlego roku) ... jak sama nazwa mowi ... napinacz paska wielorowkowego .... rolki osobno nie ma dostepnej ... napinacz paska rozrzadu nie istnieje w AAR ... napinaczem paska rozrzadu w AAR jest pompa wody ... w AAN jedynie jest rolka odwracajaca ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 20:09:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
Jakos nie chce mi sie wierzyc ze nie ma napinacza rozrzadu. Przeciez pompą wody raczej nie wyreguluje napięcia paska. ale moze sie nie znam
Optycznie wydaje mi sie ze układ 2,3 aar jest bardzo podobny do 2,5 tdi
wiec powinny byc dwie rolki : jedna prowadzaca a druga napinająca
Co do napinacza paska wielorowkowego :
zalezy co ci padło. Jak sama rolka to jest dostepna chyba z Febi, sam to przerabiałem , natomiast jak cały napinacz goni to juz gorzej ( do mojego nowy 1200 PLN), ale kupiłem uzywke za 150. Do 2,3 AAR jak szukałem to było multum tych napinaczy w uzywkach a do mojego troche gorzej.
W samym Kraku chyba trafiłem ze cztery ....
Tak wiec nie ma co sie załamywac tylko trzeba szukać :-)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 20:11:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
hans napisał(a):
DeS napisał(a):
Nie pompę wody a o-ring pompy wody ;)



yyy .. ze jak ? ... mozesz jasniej ?


No u mnie w cygarze (NF) wymieniam uszczelką pompy wody.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 20:19:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a jak to sie ma do wymiany elementow exploatacyjnych podczas wymiany rozrzadu ? ... tylko o-ring sie zuzywa w pompie wody ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 20:22:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Pasek napinasz pompą wody, jak ją ruszysz to wymieniasz oring.. przynajmniej ja tak robię :D

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2004 20:33:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
2.3 AAR ma prawie taki sam rozrzad jak AAN,wymienia sie pompe wody,rolke w napinaczu(nie mylic z napinaczem paska wielorowkowego) oraz pasek,co do wymiany samej uszczelki w pompie wody to jakas pomyłka,pompa zuzywa sie(lozyska itp) i trzeba ja wymieniac

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 09:19:33 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
No wiec temat powraca :P

Jestem na etapie zmiany paska rozrzadu.
Pasek kupilem za 65zl tylko teraz mam problem z rolka napinacza.

Czy mozna ja kupic do tego silnika oddzielnie (tzn. bez napinacza) i jaki jest koszt :?: :?:

Moze ktos wymienial juz pasek z rolka w tym silniku i wiec jakie jest koszt calosci :?: :?:

Pozdrawiam

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: