.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:26:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 00:30:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lut.2002 00:00:00
Posty: 12
Lokalizacja: Łódż
:)5
Witam.
Czy ktos ma doświadczenia z włożeniem do Audi coupe typ 89 QUATTRO silnika 4,2 V8 lub 2,7 biturbo?
Może jakieś linki .
Za info dzięki
Pozdrawiam

_________________
adrenalina-sens zycia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 01:38:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
zycze powodzenia ... musisz wymienic cale zawieszenie ,hamulce i skrzynie biegow ..
widzialem w jakiejs gazecie coupeje b4 z silnikiem 4,2 od a8

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 02:06:00 
Jeśli silnik 4.2 V8 wchodzi bezproblemowo do Coupe typ89 to myślę że najprościej będzie zrobić tak:


1)Kupić Audi Coupe z padniętym silnikiem (lub bez niego, w miarę możliwość z rozwaloną skrzynią oraz wytłuczoną zawiechą.

2)Kupić rozbite Audi V8 4.2 z dobrymi mechanizmami

3)Przekładać do kupejki co się da

4)Wszystkie graty które zostaną z V8 posprzedawać...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 16:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2001 00:00:00
Posty: 1613
Lokalizacja: WROCŁAW
:)21
NASTEPNIE :uśmiech:
1. zamontowac male lotki z przodu a na tylnych nadkolach pelnowymiarowe skrzydla :uśmiech:
2.na dachu ster kierunku dla zwiekszenia manewrowosci :uśmiech:
3.w sklepie dla pilotow odrzutowcow nalezy zakupic kombinezon przeciwprzeciazeniowy
4.w nasa nabyc abonament na przebywanie na ksiezycu :uśmiech::) oraz liste i pozycje satelit zeby w czasie lotu nie doszlo do jakiejs kolizji :uśmiech:

a tak seriio to ten temat (zmiana silnika) byl juz setki razy przerabiany na forum :uśmiech: wystarczy zerknac gdzie niegdzie w historie postow:)
smutne ale prawdziwe:TAKIE PRZEROBKI SA
1.KOSZTOWNE
2.CZASEM NIEWYKONALNE
3.NIE PRZYNOSZA POZADANYCH EFEKTOW
4.NIEBEZPIECZNE

sorry ale tak mi sie wydaje:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 17:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
tutaj jest chyba mowa o dwoch roznych silnikach bo silniczek od audi v8 4,2 (ok 250 km) rozni sie znaczaco od silniczka 4,2 v8 od a8(310 km) ....
mozna probowac ale koszta sa napewno duze!!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 18:03:00 
Zgadzam się. Nie ma sensu ładować 4.2 z A8 do coupe - zbyt duże koszta i za duży zakres przeróbek. Z motorem z Audi V8 (uwzględniając tok prac opisany w moim poprzednim poście) nie będzie chyba kłopotu. Podobną sytuację miałem ze swoim samochodem. Motor z BMW750i '92 przełożyłem bezproblemowo, myślę jednak że z motorem od następnej generacji 750i byłby spory kłopot oraz nieopłacalność finansowa tej przekładki...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 11:12:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.maja.2001 01:00:00
Posty: 585
Lokalizacja: Wroclaw/Poznan
Jeeezu ALF .... Gdzies Ty sie ukrywal ???

_________________
*** Quattro 4ever ***
===== Miodu =====
Audi Klub Polska #51


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: