.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:18:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2002 08:25:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
... jak nie to biorę dla siebie i idę montować. Robię to dlatego, żeby było dla wszystkich łatwiej.

Napiszcie kto ile sztuk jako potwierdzenie.

Narazie mam tyle:

Krzychu_: 1
Rebel: 1 ???
Elberoth: 1
Volki: 1
Mori: 2

Czekam...

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lut.2002 11:13:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
ja 1 i potwierdzam ...
byle szybko bo chce chipka zalozyc a najlepiej najpierw miec zamontowany zawor!!

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2002 22:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
Mori, kilka pytań odnośnie tego zaworu:
1. jaki koszt?
2. jaki producent i kraj pochodzenia?
3. do jakich modeli pasuje
pytam bo kolo sprowadza sobie też taki zaworek z Wielkiej Brytanii za ok. 170 Funtów, w tej chwili nie pamiętam nazwy
jak z nim gadałem to był zainteresowany co wy kupujecie i za ile i dlatego pytam
dzięki z góry za odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 00:19:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
ja juz mam, inny moze sobie potem sam sciagne. Potrzebowalem na gwalt go, bo moj przepuszczal wiec kupilem co bylo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 22:29:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
no i jak Albercik, teraz lepiej fura chodzi?
co to poprawiło, bo znasz z autopsji, bo jeździłeś i na starym i na nowym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 22:36:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
i czy podczas pozbywania sie nadmiaru cisnienia slychac jakis przyjemny dzwiek!!! :)21

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 22:41:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
właśnie podobno w naszych silnikach nie słychać, bo ciśnienie wraca do turbo, a nie tak jak np. w subaru, gdzie jest zawór tzw. atmosferyczny i wali na zewnątrz, co daje taki fajny dźwięk pssssssstt

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2002 23:26:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Chdzi tak samo jak chodziła, za to dzwięk super ! Ludzie sie rozgladaja gdzie jezdzie lokomotywa !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 00:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
U Alberta można było toto zamontować bo niema przepływomierza. W nowszych silnikach, od 99 w górę taki manewr nie przejdzie.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 00:38:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
u mnie chyba jest przeplywomierz a rocznik mam 98 to znaczy ze nie moge go zamontowac u siebie?????

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 10:25:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Jak masz przepływomierz to dupa. Jak to zamontujech to dostaniesz CEL'a (Check Engine Light), a auto może przejść w tryb awaryjny.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 14:55:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Elberoth: cos ci sie pomerdało :oko: mam przepływomiesz a jedno nie ma nic do 2. Czy go masz czy nie masz mozesz zobie zamonować zawór


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2002 16:37:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
to jak to jest ... z tego co wiem to zawor upustowy mozna montowac w wozkach z przeplywomierzem ... przeciez mori tez ma takowy!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 20:45:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Różnica polega na tym gdzie ten przepływomierz jest, jeśli przed zaworem to musi zwracać nadmiar do układu, jeśli za to no problem.

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2002 22:54:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Rozgraniczmy kilka spraw. Są dwa typy zaworów:

1) Blov-Off Valve (BOV)
2) Diverter Valve (DV)

Niestety w polsce na obydwa mówi się tak samo - zawór upustowy i stąd całe zamieszanie.

Zawór BOV wypuszcza nadmiar powietrza do atmosfery robiąc charakterystyczne psssss, natomiast zawór DV odprowadza nadmiar ciśnienia z powrotem do układu, za przepływomierzem, a jeszcze przed turbo.

Wszystkie silniki VAG 1.8T wyposażone są w zawór typu DV.

Nie można zamienić zaworu DV na BOV z tego powodu, że silnik który zmierzył ilość powietrza jaka weszła do układu, nie wie że zostało ono odprowadzone na zewnątrz. W tym momencie, zamiast dostosować dawkę paliwa do zmniejszonej ilości powietrza, komputer wali opór wachy do za małej ilości powietrza (reszta jest już w atmosferze), tworząc tym samym zbyt bogatą mieszankę. A jak wiadomo zbyt bogata mieszanka to słabsze osiągi auta. Jest to odczuwalne szczególnie w momencie bezpośrednio po odpuszczeniu gazu (np. przy zmianie biegu).

Z tego powodu ludzie w stanach, nawet ci którzy pomontowali sobie BOVy, dawno już z nich zrezygnowali.

Rebel: rewelacje o braku przepływomierza w twoim aucie sprzedał mi Grzesiek z Chiptronika. Sam się zdziwiłem, ale pomyślałem, że rozbierał twój silnik to pewnie wie lepiej. Pewnie mu się coś pokiełbasiło.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 04:24:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
>Zawór BOV wypuszcza nadmiar powietrza do
>atmosfery robiąc charakterystyczne psssss,
>natomiast zawór DV odprowadza nadmiar
>ciśnienia z powrotem do układu, za
>przepływomierzem, a jeszcze przed turbo.

Wiec chyba ludzie w us zrezygnowali z DV a nie z BOV ? Chyba chodziło ci o to ze ci ktorzy sobie zamontowali bov zamiast Dv to z tego zrezygnowali.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 16:09:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
W poniedziałem będą nowe ceny, prosto z Angli. Wtępnie cena na poziomie 80 funtów + przesyłka ok. 20 funtów.

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 18:03:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Ludzie w stanach zrezygnowali z DV na rzecz BOVa, po czym wrócili do oryginalnego rozwiązania (do DV, np. Forge).

Poszperaj sobie w Vortexie to znajdziesz tam dużo tekstów na ten temat.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 19:40:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
to wkoncu ile to bedzie nas kosztowalo i czy jest sens wogole montowac DV do swojego wozka??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2002 19:46:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.mar.2001 00:00:00
Posty: 1287
Lokalizacja: Wrocław
Będę wiedział po weekendzie. Narazie 80 funtów + przesyłka/ilość DV.

_________________
Obrazek
http://www.audisport.prv.pl - nowa wersja już ruszyła - częste update-y
http://www.behemot.pl - jest już forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: