.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 05:48:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2002 18:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
IMHO z S4 nic pasować nie będzie

inaczej sprawa ma się z S3 ktore też ma 1.8T 225KM i TT 225KM.

Tu możesz przełożyć
- kolektor
- turbo
- intercoolery
- kawałek downpipe
+ inne badziewia

Nie polecam MTM bo są kosmicznie drodzy ...

jeśli jesteś zainteresowany to znam firmę która to dla ciebie zrobi taniej .... napisz na maila.

Co do mocy do zależy od twojego silnika ale 220<260KM to są wyniki które można osiągnać na silniku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2002 18:34:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
a ja tak z jeszcze innej beczki, bo o silniczku już sporo wiadomo, a mnie interesuje, jak wyhamowujesz je koniki, bo przy tej mocy to seria już chyba nie wytrzymuje?

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.maja.2002 19:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Baczan napisał(a):
Ja moze z innej beczki ma zamiar teraz w wakacje "zaszalec" z A 4 i pobawic sie w wydech, chipa,colektor wlotowy i wylotowy oraz turbinke i ztad kilka pytan:
1czy kolektor wylotowy i wlotowy z jakiejs S4 zapasuje do A4 1.8 quattro?

2Czy po zamontowaniu kolektora wydechowego i pociagniecu pozadniejszych rorek oraz calego wydechu niezakluci to pracy silnika?

3.Czy po matnieciu kolektora wlotowego poza chip tuningiem<ewentualnie montazem innego turba> Cos jeszcze bede mosial wymienic?

4Ile to mnie wyniesie
tzn.
Kolektory
turbinaka
i chip tuning w mtm-ie?

5chyba najwazniejsze :-) ile bede mial konikow???


1. Kolektory z silnika S4 nie pasują z jednego zasadniczego powodu - jest to silnik V6 a nie rzędowa 4 :-D

2. Nie ma potrzeby wymiany kolektora wydechowego i nikt tego nie robi. Osobiście znam tylko jedną firmę która takie cuda wykonuje, ale jest to cakowicie nieopłacalne - 5-10KM (kolektor w 1.8T jest super krótki - ok 10cm) i koszt rzędu 900USD. Przynajmniej jeżeli chodzi o standardowe turbo. Jeżeli byś chciał montować jakieś większe turbo, np kkk K16, GT-28 czy T3/T4, to wtedy kolektor będzie niezbędny aby to wszystko razem poskręcać.

Jeżeli chodzi o układ wydechowy to nie ma najmniejszego problemu, pamiętaj tylko aby nie wsadzać rury zamiast katalizatora bo ci silnik zgłupieje. Zalecana średnica to 2,5 do 3 cali. Polecał bym ci wyroby MTM, Milltek, Scorpion, APR.

3. Tuning 1.8T wyglądać powinien tak:

Etap I - chip - 190KM
Etap II - chip + wydech od kata do końca - 210KM
Etap III - chip + wydech + 5-barowy regulator ciśnienia paliwa + turbo ko4 - 240KM

Jeżeli chodzi o ceny elementów do opcji 3 to możesz sobie kupić od razu cały kit w firmie AWE http://www.awe-tuning.com/ - w jego skład wchodzi chip, turbo i regulator ciśnienia paliwa. Wyjdzie to znacznie taniej bo koszt takiego kitu to 1700USD czyli ok 7000zł.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: 1.8T (176KW) ...hehe polecam
PostNapisane: 02.maja.2002 02:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2002 02:02:26
Posty: 81
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam
Posiadam A4 240KM,tuning wykonala firma ABT ,jest frajda z jazdy hmmm a raczej byla do momentu jak mi pekly 4-tłoki...ale juz sa w drodze kute wiec mam nadzieje ze juz za 3/4 tygodnie wyjade z serwiu,frajda sie konczy na stacji benz. ok.17l/100km...ale i tak warto aaa no i przy tej mocy jest problem ze sprzeglem pali sie ,musze zamienic na jakies mocniejsze moze wie ktos czy np. A TT (225KM) ma mocniejsze bo tak od kogos uslyszalem ze pasuje .

_________________
...pozdrawiam
Audi A4 1.8T Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2002 11:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Jacek, jakiej firmy tłoki w końcu kupiłeś ? Przydały ci się namiary które ci dałem ?

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2002 17:39:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Elberoth
Wielkie dzieki jak poskladam to w wakacje i masz driva umnie jak bedziesz chcial :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2002 17:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Elberoth
Wielkie dzieki jak poskladam to w wakacje i masz driva umnie jak bedziesz chcial :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 10:46:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Zauważyłem rozmowę o kolektorach- jJeśli nie wymienicie kolektora wylotowego to jakakolwiek rzeźba w wydechu jest mało warta. A już napewno trzeba wymieniac kolektor w momencie założenia duzej Turbiny- bo poprostu nie będzie ona osiągała odpowiednich obrotów :D .

Elberoth- dlaczego nie wymieniać Kata na rurę- jaki to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika- skoro sonda lambda siedzi bezpośrednio za turbiną a przed katem? :0 Innych czujników tam brak.... a ciśnienie i przepływ spalin od turbo ma i tak być swobodne- więc nie wpływa na pracę silnika.

Jeśli chodzi o wydech to MOJA opinia jest taka - Wymienić kolektor wylotowy , wsadzić Turbo o większym wydatku, wypierdzielic katalizator oraz środkowy tłumik, zostawic sobie ino przelot na końcu - coby nieogłuchnąć! . :-D :grin:

A inna sprawą jest dobranie odpowiedniego chipa na nową turbinę- bo jesli kupować standardowy upgrade to jest on policzony na seryjną turbinę- i problematyczne jest przemapowanie go do turbiny o większym wydatku- PROBLEMATYCZNE przynajmniej w Polsce- bo ja TUTAJ takiego fachury jeszcze nie spotkałem. :placz: [/code]

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 17:49:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Jacek_1.8T: z jakiego miasta jestes ?

Bullitt: Co do kolektora to wszystko zależy do tego jaką turbine wsadzasz. W podstawowych K04-01 i K04-15 nie trzeba zmieniać kolektora bo pasuje ten od k03. W K04-23 trzeba ale do silników 1.8T pasuje ten z TT225KM. W K16 i innych trzeba dokupywać kolektor sporotowy który jest niestety dość drogi :(

Co do kata to w Audi kiedyś była 1 sonda lambda przed katem. Teraz są 2 przez i po katalizatorze i robi się kłopot.

Do do chipów do K04 to jak narazie znalazłem 1 gotowy.

http://giacusa.com/dyno.htm
242 (not 213) Crank HP, 95+ HP - K04 1998 1.8T

Sadzę ze można by też Unichipa wykalibrować by obsłużył K04


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 22:23:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Bullitt napisał(a):
Zauważyłem rozmowę o kolektorach- jJeśli nie wymienicie kolektora wylotowego to jakakolwiek rzeźba w wydechu jest mało warta. A już napewno trzeba wymieniac kolektor w momencie założenia duzej Turbiny- bo poprostu nie będzie ona osiągała odpowiednich obrotów :D .


Nie masz racji. Mogę ci podać x linków do wykresów z hamowni, na których czarno na białym widać, że wymiana samego wydechu daje ok +10% mocy.


Bullitt napisał(a):
Elberoth- dlaczego nie wymieniać Kata na rurę- jaki to może mieć negatywny wpływ na pracę silnika


W nowych silnikach 1.8T (tych po 98 roku) są DWIE sondy lambda - jedna przed katem a druga za. Jak sobie wstawisz zwykłą rurę to dostaniesz CELa (Check Engine Light).


Bullitt napisał(a):
A inna sprawą jest dobranie odpowiedniego chipa na nową turbinę- bo jesli kupować standardowy upgrade to jest on policzony na seryjną turbinę- i problematyczne jest przemapowanie go do turbiny o większym wydatku- PROBLEMATYCZNE przynajmniej w Polsce- bo ja TUTAJ takiego fachury jeszcze nie spotkałem. :placz:


Zasada jest prosta: Nowa turbina - nowy chip.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 22:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Juro się tak naprawde przekonamy co może dać modyfikacja turbo z K03 na K04-23. Bedzie przeprowadzana w Audi A3 1.8T 150KM. Chłopcy w Chiptronicu będą sprawdzać co tak naprawdę można z tego wyciągnać. Są gotowe wtryskiwacze, kolektor i turbina. Jak tylko poznam wyniki modyfikacji to napisze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 23:00:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
albert jak znasz tego czlowieka z chiptronica ktory byl na bemowie a3 to musze od niego wciagnac zegar cisnienia w turbinie mowil ze ma cos takiego za ok 200 zl ... spytaj sie czy sprawa jest jeszcze aktualna jak tak to go lykne!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.maja.2002 23:05:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Nic prostrzego wystarczy mail do Grzegorza na info@chiptronic.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2002 08:41:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
ok dzieki zaraz do niego napisze!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2002 08:44:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Albert napisał(a):
Juro się tak naprawde przekonamy co może dać modyfikacja turbo z K03 na K04-23. Bedzie przeprowadzana w Audi A3 1.8T 150KM. Chłopcy w Chiptronicu będą sprawdzać co tak naprawdę można z tego wyciągnać. Są gotowe wtryskiwacze, kolektor i turbina. Jak tylko poznam wyniki modyfikacji to napisze


Spotkałem wczoraj grześka w serwisie Audi - taszczył właśnie kolektor od Audi TT :0

To turbo co montuje to od Audi TT. Niestety numeru nie znam. K04-23 to turbo to silników usytuowanych wzdłużnie - A4, Passat.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2002 08:50:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Chodzilo mi o Turbo k04-020


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: