.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 04:29:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: MTM- KTO MA
PostNapisane: 14.maja.2002 10:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
MTM- KTO MA, moze sie podzieli odczuciami, czy sa to dobrze zainwestewane ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 10:27:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
ale co..... chip, wydech........
znaczek z tyłu?

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 13:50:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
O znaczek mi raczej nie chodzi o pełen tuning, chip, wydech itd, jakie sa opinie a moze jakies porownania, czy warto za ta kase? Co do znaczka to najbardziej mnie kreci, jak jakies A4 240 km NIE MA OZNACZEŃ, Taki spioch. wszyscy w necie pisza o MTM a co do innych firm jak wyglada porónanie, no i moze ktos to ma to nich sie wypowie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 14:00:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
no więc tak:
MTM to super specjaliści, może nie ci w Polsce, oni to mogą
ci chipa zrobić i wstawić wydech....
jedno jest pewne ale są drodzy....
natomiast części są najwyższej jakości i chyba najlepiej
dopasowane do naszych autek... (AUDI :lol: )
Ja osobiście myślę bardziej o panu Koraszewski,
to spec od Sek....i jest stanowczo tańszy

MTM - ma bardzo dobrą opinię na całym świecie...
Wydaje mi się, iż mają najbardziej kompleksową ofertę
modyfikacji do Audi/VW

No i zachowujesz gwarancję.

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 14:02:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
moim zdaniem ......zresztą bardzo skromnym..........MTM jest firmą w polsce śieżą i cholernie drogą . dlatego zawsze chwale i polecam ABT. do audic nie ma nic lepszego niż ABT.

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 17:15:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
ABT - nie ma przedstawicielstwa, ale jest odgier (zle napisane), no ale mnie osbiscie przekonuje moment obrotowy w MTM, cała frajda. TZN nikt nie ma MTM W SWOIM BOLIDZIE?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 17:51:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2002 11:53:12
Posty: 109
lightmen napisał(a):
moim zdaniem ......zresztą bardzo skromnym..........MTM jest firmą w polsce śieżą i cholernie drogą . dlatego zawsze chwale i polecam ABT. do audic nie ma nic lepszego niż ABT.

ABT takie sobie i maja bardzi malo oferte chipow i innych exterasow dla AUDI

AUDI to tylko

MTM i SPORTEC

jesli chodzi o same chipy to tez EVOTECH, DIGITECH, SKN lecz nie maja takiej renomy jak MTM czy SPORTEC to prawde ze sa prawie najdrossi lecz jesli chodzi o duzy tuning silnika to nikomu innemu nie oddal bym w rece mojego AUDI!!

_________________
:: at 300 KMH you have no friends ::

Obrazek

http://sms.powerpure.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 17:54:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2002 11:53:12
Posty: 109
026 napisał(a):
. TZN nikt nie ma MTM W SWOIM BOLIDZIE?


chipy maja dobre!!!!

ALe SKN ma tez supewr oferte sa tanssi i dostajesz chipa krojonego na zyczenie:)))

np. jesli chcesz miec wiecej momentu obrotowego przy nizszych obrotach itp.

_________________
:: at 300 KMH you have no friends ::

Obrazek

http://sms.powerpure.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 19:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Chipa MTM ma niejaki BUBA, odwieczny orendownik tej marki.

Jeżeli chodzi o silniki 1.8T z seryjnym turbo K03 to generalnie chipy MTM mają jedna z najwyższych momentów obrotowych na rynku, często nawet o 30-40Nm więcej od konkurencji. Na pierwszy rzut oka to fajnie, entuzjazm jednak szybko mija jak przyjrzysz się krzywej momentu - moment gwałtownie rośnie i osiąga swój peak w punkcie największej sprawności turbosprężarki, czyli ok 3300obr, po czym tak jak gwałtownie rósł tak spada.

Efekt jest taki, że moc dostarczana jest bardzo nieliniowo, tzn najpierw mało, potem przez chwilę max i na końcu znowu mało. Przez ten nagły peak momentu masz zepsutą trakcję - co chwila niezamierzony pisk opon na 1 i 2-gim biegu, a jak jest ślisko to też na 3-cim. Jest to dokładnie to samo co u TT w Suprze - bardzo nagły przyrost momentu zrywa przyczepność.

Dla odmiany firmy takie jak AmD czy ABT, świadomie dają sobie na wstrzymanie w zakresie 3000-4000obr, przez co oczywiście max moment jest niższy, ale jednocześnie krzywa momentu jest praktycznie prosta, bez takich peaków jak w MTM, a jazda znacznie bardziej przyjemna.

Jeżeli chodzi o konwersje na 240KM made by MTM, to moim zdaniem jest to rozbój w biały dzień. Konwersja taka kosztuje ok 15.000 (nie liczę kosztu wydechu) a elementy do jej wykonania kosztują ok 2500-3000zł (turbo + nowy FPR). A MTM kupuje to pewnie jeszcze od producenta więc ma jeszcze taniej.

Jeżeli będzie ci sie chciało czekać, to mozliwe że niedługo jedna z Polskich firm będzie oferować PORZĄDNEGO i PRZEBADANEGO chipa do turba K04. Wtedy koszt takiej konwersji zamknie się w 5000zł.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 19:47:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
TY TO JESTES SKARBNICA WIEDZY O 1.8T, a co do tej firmy to czytałem post na forum o wiekszym turbo tzn k04 w A3, jesli motorek to wytrzyma to piekna sprawa, moze BUBA, podzieli sie opinia na ten temet.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 20:14:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
026 napisał(a):
czytałem post na forum o wiekszym turbo tzn k04 w A3, jesli motorek to wytrzyma to piekna sprawa


Chiptronic wsadza inne turbo, też K04 ale inne, większe, od audi TT 225 (dokładnie K04-20).

MTM i inni wkładaja turbo K04-15 i to daje się wykręcić na ok. 240KM. Natomiast co do chipa to chodziło mi o kogo innego. Chiptronic tak długo jak nie kupi sobie szerokopasmowej lambdy nie będzie figurował w moim zeszycie jako firma mogąca zrobić własnego chipa do benzyniaka. Sorry guys.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 21:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
jak już jesteśmy przy tunerach Audi to co powiecie na firmę "BB" ( nie mylić z Big Brother) jak studiujecie trochę niemieckie gazetki to często można natrafić na tą firmę i chłopaki naprawde robią ciekawe przeróbki, i nie są ekstremalnie drodzy (w AudiScene było ogłoszenie z przykładowymi cenami)

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 21:13:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
no to ja dokladam do pieca i zadaje pytanie Dahlback Racing ? :grin: ile sie cenia i jak z popularnoscia ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 21:23:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
B&B, Dahlback - wszystko erste klasse :-D

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 22:00:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2002 00:00:00
Posty: 374
A gdzie w necie mozna sobie zobaczyc wykresy porównawacze, firm zajmujaćych się 1.8 T. Elberoth, dlaczego jeszcze nie prezrobiłes swojej A4, CZEKSZ NA COS EKSTRA?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 22:48:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
026 napisał(a):
CZEKSZ NA COS EKSTRA?


Czekam na COKOLWIEK bardziej sensownego niż zwykły chip. Tylko na razie nic jeszcze nie ma do tego modelu. Za nowy :placz2: Nawet głupiego regulatora paliwa nie ma :-( A jak juz się znajdzie jakiś wydech to tylko do quattro.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 22:53:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Jedyne co wam moge powiedzieć na temat MTM to to że mam ich chip w moim A4 + k16 i cała wiadoma wam reszta i z tego mam 240 koni- czy wiele jak dla was czy nie- ocena wasza. Jak dla mnie mało o 70- 80. Dylemat jeden co zrobić by tyle dodać- czy bawić się u Grześka w chiptronicu- (ale elberoth wysuną pewne wątpliwości które ja, jako umiarkowany sceptyk popieram- ta ich A3 to pierwszy prortotypowy model dla tej firmy) czy też dać Koraszewskiemu na tuning głowicy skrzyni lub i szpery....
Hmmm sam niewiem- niesądzicie że będzie bardziej interersująco jeśli MOJEGO GABLOTA przygotuje mi Koraszewski a póżniej wystawię go kontra Chiptronic?.... :grin:
Grześ z Chipa mówi że modyfikacje głowicy nie mają sensu ponizej 400 koni- a ja jakoś podswiadomie myślę ze jest inaczej....
Cóż różnica poglądów znaczna a ceny modyfikacji podobne... I tu i tu mogę mieć ze 300 koni. Co wy na to? :D

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 22:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 19:31:59
Posty: 327
Lokalizacja: Jarosław
Ja niedługo będę miał coś dla was. MTM lub Dahlback. Resztę można sobie odpuścić.

_________________
RS4 Unichip
Liczy się tylko czas na 1/4 mili


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 22:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 92
Lokalizacja: goteborg, wawa
Zestawy (upgrade'y) Dahlback Racing to nic innego tylko produkty MTM. BTW, na stronie Szwedow jest znacznie dokladniejszy opis tych modyfikacji. A maja co kto sobie zamarzy, np 1.8T 550 KM...

_________________
atur
Octavia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2002 23:06:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 92
Lokalizacja: goteborg, wawa
Cytuj:
Grześ z Chipa mówi że modyfikacje głowicy nie mają sensu ponizej 400 koni- a ja jakoś podswiadomie myślę ze jest inaczej....


To samo (ze seryjna glowica 1.8T wystarcza do okolo 400 KM) mowi znajomy szwed, ktory dlubnal swojego Passata 1.8T na 280 KM.

_________________
atur
Octavia


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron