.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 10:46:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: NIESZCZĘŚCIE!!!
PostNapisane: 06.cze.2002 21:47:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Żałoba! Moja S2 poważnie zaniemogła! Pomóżcie zdiagnozować problem :-( :-( :-( :-x :-x :-x

Jechałem z Wrocka eską, od mechanika, bo skończył robić ją. Już prawie dojechałem do domciu, a jakieś 5 KM przed chatką co widzę ?!
CHMURA BIAŁEGO DYMU ZA MNĄ, SILNIK BEZ MOCY, I JESZCZE ZACZĄŁ PISZCZEĆ!!!

No to ja zaraz halt, i dzwonię, żeby mnie scholowali...

PANOWIE, co się stało mojej niuni??? Czy to turbo, czy może uszczelka pod głowicą a może jeszcze się po prostu zatarł???
Ręce mi opadły... Szlag mnie trafia już, chyba pójdę się upić...

Co jest grane? Jutro jestem umówiony do mechanika, mojego, sprawdzonego.... Pomocy.,...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.cze.2002 21:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jak duza biala chmura to pewnie poszla uszczelka pod glowica , a to ze cos zaczelo piszczec ...hmm ... moze turbina , przez to ze dostala pare wodna na lopaty ? ... nie wiem ... wez najpierw rozbierz i bedziesz wiedzial

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 10:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
ja tak miałem w Mitsubishi 2.4 turbo..... (STARION)
poszła wtedy turbina... poprostu puszczała olej do wydechu...
da się jeździć, ale potrafi się zapalić się olej :-D
czasami ją gasiłem piaskiem :grin:

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 11:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Masz rację, poszła turbina. Ukręciła się po prostu.

I teraz pytanie: czy przez taki defekt mogło się coś w silniku stać? Czy po założeniu nowej turbiny jest możliwe wystąpienie tego samego defektu? Co mogło być przyczyną ukręcenia turbiny (wirniki od powietrza i od spalin kręcą się osobno) ??? Czy to może być z powodu zużytej turbiny?

Muszę pytać bo nie chciałbym jeszcze raz przez to przechodzić, bo bym się pociął...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 12:25:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 20:37:29
Posty: 329
Lokalizacja: Kraków/Budzów
Wisz albo ja szlag trafil z racji przebiegu, albo dostawala malo oleju, albo lipne chlodzenie...
Jak puscila olej wczesniej, to mogl sie silnik przytrzec...

_________________
Powered by Holden Barina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 13:13:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Kurde napewno przed założeniem nowej turbiny sprawdz ciśnienie oleju !!. A co do samej turbiny to kup tylko nową nic nie regeneruj. Poprostu kup nowy zespół wirowy, a same pierdółki, pokrywy weź ze starej. Dowiadywałem się do B4 1.9 Tdi kosztuje nowy !! zespół wirowy 1500zł. Mysle że 2500zł wydasz max. Kumpel kupywał do Mazdy 323 GTR High Power (240km) i zapłacił 2700zł. Ile masz przejechane FAKTYCZNIE na szafie ??????????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 13:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
130 000 z kawałkiem. Kurde nie wiem, ale to ciśnienie oleju muszę sprawdzić... Możliwe że to turbo, przez to, że stało poza autem (było rozebrane jak kupowałem) jakieś paprochy się dostały...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 13:24:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
A ten zespół wirowy to w serwisie takie ceny są??? Bo to trochę mało... Chociaż nie wiem.

Tą turbinę co mam na wymianę to mam z innego auta, jest sprawna, auto było rozbite. Jest całkiem w porządku...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 13:32:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Czyli mam rozumieć że turbina już wczesniej była regenerowana ?. Nie zastanawiaj się jezeli chcesz nią jeszcze pojeździć, kup nową. Szkoda że nie jesteś z warszawy bo mam kumpla który by Ci złożył ten silnik tak żeby było dobrze. jeżeli chcesz to mogę uruchomić kontakt i dowiedzieć się ile kosztowałby nowy zespół wirowy. Ale musisz mi podac jej typ. Ten zespół od TDi normalnie w serwisie kosztuje 3900zł a to jest kontakt z innej firmy (nie serwis) ale mają dostęp odrazu do Garreta za granicę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 18:06:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
:bardzozly: :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:
leo czemu nie dales znaku ze byles we wrocku !!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 21:08:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
VOLKI, Nie dałem znać, bo byłem przejazdem a poza tym nie mogłem się zatrzymać, bo jechałem na waleta bez flepów i mnie szwagier prowadził przede mną.

Wracam od mechanika. Założona nowa turbina. Tamta poszła dlatego, że śrubka mocująca wirnik od strony powietrza miała 1 cm luzu i przez to wirnik tarł a w konsekwencji ukręcił.

ALE jak nie urok to sraczka. Mechanik po założeniu turbiny przejechał się i co? Poszła uszczelka pod głowicą. I Ku... czeka mnie rozebranie wszystkiego do głowicy. Zobaczy się przynajmniej jaki stan jest.


Konkluzja: czeka mnie przynajmniej tygodniowy pobyt jeszcze w warsztacie. FUCK!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 21:38:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
u mnie tez kicha potrzebuje calej instalacji elektrycznej silnika bo moja jest polatana !!!!!!
brales cos takiego od tych ludzi !!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 21:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Zapomnij, tam już połowę elektryki nie ma. Komp poszedł pierwszy.

Mam jeszcze jeden problem z eską. Jak byla dobra turbina to przy 3 Kobr/min silnik przerywa krztusi sie. Czy to moze byc wina tylko tej uszczelki czy cos z elektryka? Robil tak juz z nowa turbina zanim poszla uszczelka... Czy to moze juz uszczelka powodowala to, ze byla juz lekko przepalona i nie trzymal cisnienia i dostawal troche wody? Bo nie wiem jak daleko ten defekt moze siegac... Nie chce zeby ponownie cos poszlo...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2002 22:50:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
chodzi mi tylko o wiazke kabli elektrycznych .. ale jak nie ma to szukam dalej ... okazalo sie ze u mnie jest wielka rzezba i najlepiej bylo by wymienic !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2002 01:07:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Przyznam się, że nie wiem. Musiałbyś się ich spytać.

Kurcze ja się tylko modlę, żeby to była TYLKO uszczelka...

:-(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2002 16:41:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
jak to jest ten numer jaki mi wczesniej wyslales to sam do nich w poniedzialek zadzwonie !!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2002 19:38:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Oto wizytówka:

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2002 12:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Złych wiadomości ciąg dalszy.

Po założeniu uszczelki i wymianie tego co trzeba było, silnik został złożony. Zapalił i co? Dupa. Palił na 4 gary. Po stwierdzeniu który to gar, odkręciliśmy świecę. Zapaliliśmy silnik. No i dostaliśmy po twarzy wodą z olejem!!! I to niewąsko leciało. Teraz tak. Pytanie jest co poszło? Z mechanikiem zastanawialiśmy się, co i dlaczego tak się dzieje. Stanęło na pękniętej głowicy :-( W poniedziałek rozbiórka ponowna silnika i sprawdzenie. NA SZCZĘŚCIE jest nowa głowica więc w razie czego można wymienić. Nie zmienia to faktu , że autko sprawia nadal poważne problemy i data wyjazdu na ulicę się oddala w bliżej nieokreśloną przyszłość. Toruń odpada :-(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2002 12:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
moze glowica byla zle splanowana ? ....

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2002 12:34:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
No kurcze, nie bardzo. Bo by ciśnienie wypychało olej i wodę do bloku a nie do cylindra. Uszczelka by byla spocona przynajmniej a tam z otworu świecy to leciała fontanna białego oleju, wymieszanego z wodą.

Szlag.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: