.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 10:45:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Gaz w 2,2 T ?????
PostNapisane: 09.lip.2002 13:32:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2002 22:48:39
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowsze
Czy ktoś miał do czynienia z gazem w silniku 2,2 T 230 KM ????
tylko nie piszcie o zwykłej instalacji na reduktor bo to musi być fatalne,
może ktoś spotkał się z instalacją na WTRYSK GAZU 8)
w tym silniku, może mają Wasi znajomi, albo słyszeliście cosik na ten temat
"+"y i "-"y LPG ....
:lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2002 18:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
ano ja mam cos takiego u siebie ale w 2.8 ... nazywa sie to SGI ( sequential gas injection ) i jest produkcji holenderskiej ... bajer polega na tym ze gaz do wtryskiwaczy gazu jest doprowadzany pod cisnieniem .... i dlatego bez wzgledu czy w kolektorze ssacym panuje pod czy nadcisnienie gaz jest podawany .... generalnie jedynym minusem tej instalacji jest cena .... a o awaryjnosci to na razie nic nie moge powiedziec bo mam ja dopiero pol roku ... jedyny warunek tego zeby ta instalacja dzialala to to ze musi ja zalozyc ktos kto na prawde sie na niej zna a nie jakis jolop od instalacji gazu w polonezach i skodach ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2002 22:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2002 00:00:00
Posty: 275
Lokalizacja: wawa/poznan
zgoda z przedmowca. slyszalem nawet ze do SGI trzeba miec specjalna licencjie, zeby to zakladac.
a tak na marginsie Hans, jak sie ma sprawa z Turbosprezara? slyszalem, ze nawet przy SGI bywa roznie i bywa, ze nie pracuje prawidlowo. co oznacza, ze silnik staje sie mulem, bo silniki z turbo bez turbo sa...... kiszkowate.

michu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2002 23:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2002 12:45:34
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa grohoof
poszperaj tu www.audi100.topnet.pl jest tam coś o gazie w 2.2T (jakiś gość tam ma), z tego co słyszałem to mało kto chce w to sie bawić i jak już założy to nie gwarantuje że turbina będzie poprawnie działać.

_________________
200TQ.....jedna rzecz dla której warto żyć!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 07:57:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
bazujac na domniemaniach mozna bardzo skutecznie sie zrazic do gazu , ale fakty sa takie ze cokolwiek moze dzialc zle jezeli sie tego nie umie obslugiwac , albo sie o tym nie ma zielonego pojecia jak sie to zaklada ...a co do licencji na zakladanie gazu to kazdy warsztat ktory zaklada gaz w samochodach musi miec zgode ministra transportu bo inaczej samochod w ktorym zakladal gaz nie moglby byc zarejestrowany ... a jezeli chodzi o pogloski to slyszalem ze jest czlowiek w wiwie ktory bardzo dobrze zaklada wtrysk gazu to 2.2 T .

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 10:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2002 22:48:39
Posty: 21
Lokalizacja: Mazowsze
Hansik, a wiesz dokładnie kto to robi w W-wie???
albo dowiedź się jeśli masz okazję...
z wkładaniem gazu do 2.8 czy 2.6 to bym się nawet nie zastanawiał,
miałem kiedyś normalną instalację w 2.0 /monowtrysk/
i było zajebiście, zero problemów
ale chodzi właśnie o tą T`urbinę 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2002 22:13:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
JARQ napisał(a):
Hansik, a wiesz dokładnie kto to robi w W-wie???
albo dowiedź się jeśli masz okazję...
z wkładaniem gazu do 2.8 czy 2.6 to bym się nawet nie zastanawiał,
miałem kiedyś normalną instalację w 2.0 /monowtrysk/
i było zajebiście, zero problemów
ale chodzi właśnie o tą T`urbinę 8)


Moja propozycja jest taka- odpuść sobie ten gaz bo zniszczysz sobie auto!

Jak chcesz mniej płacic to kup sobie cinkłeczento albo cos takiego.

Praktycznie żadne AUDI a już na pewno te na turbinie nie są GODNE zakładania GAZU. A dlaczego?- bo ich silniki są zasilane ETYLINA a nie jakimś suchym niedooktanowionym ch**@wstem.

Gaz dobry jest- a jakze - ale tylko do kuchenki co by sobie chińską zupkę podgrzać tylko.....


Pozdr

Bullit- doswiadczony.

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 00:36:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Bullitku drogi , takie mity z ktorymi ty sie spotkales zabijaja prawdziwe oblicze gazu ...przede wszystkim to gaz jest o wiele czystszym paliwem od eltyliny ( nie zostawia nagaru wiec silnik sie mniej zuzywa ) po drugie gaz ma okolo 114 oktanow ... jedynym problemem ktory powoduje spadek sprawnosci instalacji gazowej do etylinowej to sposob montazu tej instalacji ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 09:40:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Hansik- no dobra niech ci bedzie nie znam się na gazie tyle co ty, ale ja bym sobie gazu do takiej fury nie założył......

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 10:44:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 20:41:14
Posty: 139
Lokalizacja: Kluczbork
Jak mówi przysłowie "oszczędzają bogaci", stać na konia , stać na bat -tylko dlaczego taki drogi/benzyna/ , skoro jest dostępny i leszy i tańszy gaz , a tak jak napisał Hans , dobra instalacja podnosi tylko wartość auta , a nie obniża .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 23:20:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
ja powiem tylko tyle silnik byl konstruowany na paliwo i uwazam ze tylko paliwo i paliwo zadna ekonomi to jest poprostu jak kat na tak codowny silnik :-( :-( :-(

ps. tak nawiasem widzialem 2 tyg temu niezlych montereow gazu montowali go podajze w corsie cos nie zadzialalo skomolowal sie gaz i bom peknelo co.

benzyna forever zaden ekonomiczny gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 10:45:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Baczan a jezdziles kiedys swoim samochodem na gazie ? ..tak troche dluzej ... ja zrobilem ponad 220 tkm na gazie przez 2.5 roku ...samochod mial jak go sprzedalwalem prawie 400 tkm i jedna z niewielu rzeczy w tym samochodzie ktora nie miala oznak zuzycia byl silnik ... konkretnie blok glowica wal , tloki itp ... skad wiem ... jakies 50 tkm przed sprzedarza wyminialem gumki na zaworach ... sciagana byla glowica ... zadnych rantow na gladziach cylindrow , jeszcze widoczne byly fabryczne naciecia na cylindrach ... i zero nagaru na tlokach czy na glowicy ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 11:10:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
no dobra ale jak myslisz jak robiono ten samochud to on mial jezdzic na gaz czy na paliwo???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 11:29:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
Hansik masz na mysli cygaro 2.3?
Jezeli tak to nasze cygaro 2.2 z gazem wytrzymało 100kkm,głowica,zawory,tłoki,pierscienie poszły sie pierdo...
a przed gazem furka na benzynce latała az milo,wszystko robione na biezaco(oleje,filtry,regulacje) a i tak nie dało rady
Dopuki mam na to kase to leje benzyne a potem kupie sobie diesla i tyle
nigdy wiecej gazu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin: :grin: :grin: :grin:

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 11:32:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
Baczan napisał(a):
no dobra ale jak myslisz jak robiono ten samochud to on mial jezdzic na gaz czy na paliwo???


niech ja zgadne: na paliwo
ale nie na tak gówniane paliwo jakie sie sprzedaje w polsce

gaz jest czystszym paliwem dzieki temu, ze nie mozna go spieprzyc i robic ludzi w ch@ja (oprocz manipulacji temperatura gazu, no i pomiarem przeplywu). jednak to ze gaz jest tanszym paliwem wynika tylko z paranoidalnego systemu fiskalnego. sytuacja moze sie zmienic.

prywatnie jestem za benzyna ale dlatego ze malo jezdze.
a benzyna nie forever bo za x lat sie skonczy ropa ale pewnie nie doczekamy :)24


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 11:33:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie no oczywiscie masz racje ale nie wynika z tego ze gaz jest gorszym paliwam bo tak nie jest ... jedyna roznica miedzy gazem a etylina jest taka ze gaz ma wyzsza temperature spalania ze wzgledu na forme lotna a benzyna jest podawana w formie cieklej przez co zanim dojdzie do zaplonu komora spalnia jest minimalnie schlodzona .... suma sumarum roznice miedzy gazem a benzyna sa, a to ze samochod byl projektowany na zasilanie benzyna to widac bo na benzynie samochody chodza prawidlowo a jak ktos probuje zalozyc jakis zwykly gaz i ingeruje w osprzet samochodu zmieniajac go nieumiejetnie to wtedy pojawiaja sie problemy w pracy silnika ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 11:50:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Dobra pocholere sie klucic kazdy sam oceni naco lepiej jezdzic wkoncu on zato placi.

a benzyna nie forever bo za x lat sie skonczy ropa ale pewnie nie doczekamy

a co to tego zdanka powiem tyle jak sie skonczy to bedziemy jezdzic na co innego np na wode :grin: :grin: :grin: (ktorej tez zreszta niebedzie)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2002 21:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Hansik jeśli możesz daj na priv numer do siebie, bo mam zamiar zapiąć sobie gaz do B4 2,3 NG i chciałbym chwilkę pogadać o tych plusach i minusach.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2002 12:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
moich dwoch znajomych ma gaz w silnikach 2.2 turbo 20v
zadnych problemow
koszt instalacji 4 tys
a instalacje zakladal im bardzo dobry fachman mag.inz.
jest 10 procentowy spadek mocy
w ch** instalacjach penkaja swiece a swiece doo 2.2 t sa platynowe i kosztuja 600zl

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron