.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 09:37:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 14:15:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
zasadniczo to Audi z gaznikiem juz nie wystepuje a przynajmniej nie wystepowalo w B4 ale teoretycznie powinno byc tak jak mowisz .... bo w praktyce to jeszcze zalezy kto to montuje ....zawsze przeciez moze sie nie znac na regulacji gazu ... w koncu teraz najprostsza instalacja gazowa do silnikow z sonda lambda i kataliztorem posiada komputerek ktory pobiera informacje z sondy lambda i tu czsami tez technika moze przerosnac mozliwosci "speca" od gazu , ale ogolnie nie jest tak zle ... przy silniku 2.0 8V na jednopunktowym wtrysku instalacja gazowa dziala bez zarzutu jak jest dobrze zalozona

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 14:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
ooo szybki jestes w odpowiedzach ale to fajnie, więc w B4 na jednympunkcie tylko jest 2.0 (90km) nie wiecej? zaden z tych wielu 1.8 nie jest na jednym pkt.........?

no i ostatnia sprawa, ty jakbys kupowął b4 i chciał na gaz, cobys zrobił?
kupił z gazem , sam montował i jaki motor?

dzienks i nie chce juz przeszkadzac 8-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 15:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2001 00:00:00
Posty: 430
Lokalizacja: wawa
a 2,3 10V?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 17:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jezeli mialbym kupowac to wolalbym kupic bez gazu i sam zamontowac ... instalacje kilkuletnie maja to do siebie ze pozniej jest problem ze znalezieniem sarwisu w przypadkach zadszych instalacji gazowych ... a jezeli chodzi o pojemnosc to w B4 chyba nie bylo 1.8 ... byl 2.0 i pozniej 1.6 ... a jezeli chodzi o 2.3 to mialem taki silnik w cygarze ... ze wzgledu na troche delikatne rozwiazenie KE III - Jetronic wolalbym w tym silniku zainwestowac we wtrysk .... instalacja podcisnieniowaa ktora jest w 2.3 jak i z reszta we wszystkich wielopunktowych wtryskach jest bardzo czula na ingerencje w uklad i wystarczy niewielkie niedomaganie ukladu i samochod zaczyna sie koszmarnie zachowywac na wolnych obrotach zwlaszcza w 2.3 gdzie uklad wtrysku jest mechaniczny i nie posiada czujnikwo ktore moglyby korygowac wahania parametrow

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2002 23:02:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2001 00:00:00
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Moj sasiad ma cygaro 2,3na gazie (zwykla instalacja), jezdzi tym na taxie i trzaska kupe kilometrow. Jest zadowolony i nie narzeka - furke troche przymulilo, ale od 2 lat nie mial zadnej awarii zw. z instalacja. Tak wiec jezeli w b4 jest ten sam silnik to chyba nie powinno byc problemu. :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2002 10:05:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
wiesz , to o czym ja pisze to nie jest 100 % przypadkow ...kazdy moze miec swoj wlasny dramat .... zalezy to od indywidualnego stanu technicznego osprzetu silnika oraz rodzaju instalacji gazowej .... widzialem juz nawet instalacje od samochodow gaznikowych montowane w samochodach z wielopunktowym wtryskiem ... tyle ze wszystkie bledy jakie komputer wtedy mogl wyswietlic to wyswietlal i na benzynie samochod przestawal jezdzic ....

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2002 22:11:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
:-D Jako gazownik z B3 1.8s z monwtryskiem moge powiedziec ze duzo zalezy od tego kto zaklada wam instalacje.Ja najpierw zebralem wywiad na temat warsztatow.Poskutkowalo to bezproblemowa eksplatacja przez 20tkm i jak na razie jest oki.Nie wiem co to problemy z gazem,ani nawet roznice w jakosci gazu.Mam nastawiona bogata mieszanke wiec nie utyskuje na spdek dynamiki.....az sam sie dziwie ze na nic nie narzekam.......a jezszcze jedno kto powiedzial ze b4 jest ladniesze :0 :-D z ta technika to zgoda jest lepiej ale co do wygladu to bym sie wstrzymal z osadami :D Pozdrowka

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2002 22:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2001 01:00:00
Posty: 118
Lokalizacja: Tychy
a jak koledze wychodzi spalanie gazu w tej B3? ile ltr na 100 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2002 23:04:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2001 00:00:00
Posty: 1006
Lokalizacja: z Polski
jak pisalem mam tzw bogata mieszanke wiec ponosze tego konsekwencje.Spalanie to 10-19 l gazu na 100km.10 litrow to spokojna jazda na trasie 90-110km/h ale to malo realne,19 to ostre ganianie po miescie.Realnie to 12.5 l gazu na 100,przypominam ze to trzystopniowy automat ktory spalal 7-15 l benzyny na 100km.Setka kosztuje kolo 15 zloty a moze na benzynie ponad 30 wiec jest taniej :D

_________________
Audi 80 1.8S
.-Automatic-.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSNbot Media i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: