Czes
co prawda nie mam Audi ale w blizej nieokreslonej przyszlosci (kasa) zamierzam sobie takie sprawic.
mialo sie to stac wlasnie w te wakacji (nawet znalazlem juz auto - A4 96' 2.8 quattro
)
niestety pewna katastrofa finansowa dosiegnela mnie i teraz mam problem zeby poldzia utrzymac (mysle o gazie)
ale jak to mowia nadzieje matka.... i w zwiazku z tym pare pytan
moglbym zrezygnowac z A4 na rzecz 80 2.8... najlepiej coupe...
Jak wyglada porownanie tych dwoch modeli tz a4 2.8 30V do 80 2.8 12V
roznice katalogowe duze a praktyka??
poza tym interesuje mnie awaryjnosc tych silnikow i ich slabe punkty
jeszcze jedno katalogowo modele 4X4 maja identyczne osiagi a wage o ok 100 kg wieksza - jak to jest?????
jak te silniki podatne sa na chiptuning albo inne wzmocnienie
jesli kupie takie auto to tylko z gazem (zamontuje) ktos wie jak to wtedy chodzi????
i jeszcze jedno kiedys pytale o porownanie osiagow silnika 1.8 T do 2.8 dostalem odpowiedz ze 1.8 T gora... a katalog mowi co innego...
czy zawieszenie w coupe w porownaniu do 80 jest takie samo???
sory za tyle pytan ale jesli ktos mialby ochote zarazic Audi kolejna ofiare... to jestem gotow
moze chociaz kilka stron na ten temat....