.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 19:38:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: dodatkowe zegary.....Finisz prac!
PostNapisane: 13.maja.2004 17:02:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
W koncu zakonczylem montaz.Jak wiecie w aucie sa juz kilka miesiecy ale dopiero dzisiaj zamontowalem czujnik cisnienia oleju na manometr.Podmienilem im czujnik 0.3 bara.Temp oleju zamontowalem obok po usunieciu jednej zaslepki z podstawy filtra.No i zadzialolo.Na zimnym silniku pokazuje kolo 4bar i szybko rosnie na rozgrzanym jest tak miedzy 0.8 a 1.2 tak sie dziwnie kiwa i przy 3500 obr jest juz chyba 5 barow.fajny bajerek......a drogi jak nie wiem co.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2004 17:37:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dobra robota.
Tylko te ciśnienie przy rozgrzanym, troche za niskie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2004 19:14:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Troche dziwne masz to cisnieie

Ja na zimnym mam 5, a na rozgrzanym na woolnych 2 i stoi prosto, aha ponoc powinno byc 3 przy 2000obr/min, z tego co gdzies wyczytalem, u mnie tak na szczescie jest :)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: dodatkowe zegary.....Finisz prac!
PostNapisane: 13.maja.2004 19:23:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Bilo napisał(a):
barow.fajny bajerek......a drogi jak nie wiem co.

Jakie skromne podkreslenie ;)

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2004 07:05:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
na rozgdzanym do 90 powino byc okolo 2 bara!jak masz ponizej 1,5 bara to silnik ''nie tegi''.Najprawdopodobniej panewki lub pompa dowymiany

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2004 09:43:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
No wiec tak....male poprawki......na zimnym ma praktycznie 5.0 bara przy 2000obr mam prawie 3.0 natomiast na rozgrzanym mam nadal 1.0 bara....dzwonilem do mechanika i powiedzial ze to norma i jak najbardziej ok......i co teraz :P

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2004 10:17:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
No, jak dla mnie przy mało te 1 bar. Poszukaj na technicznym, było tego troche.
Książka popdaje że przy 2700obr/min jest 1,8 bar o ile dobrze pamietam, a na jałowym 0,3 bar to jeszcze jest ok. Ale to jest chyba wartość graniczna, minimalna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2004 10:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
Bilo napisał(a):
No wiec tak....male poprawki......na zimnym ma praktycznie 5.0 bara przy 2000obr mam prawie 3.0 natomiast na rozgrzanym mam nadal 1.0 bara....dzwonilem do mechanika i powiedzial ze to norma i jak najbardziej ok......i co teraz :P


W moich obu B2 GTE było tak : Na zimnym maksimum, czyli 5.0, na rozgrzanym na wolnych obrotach trochę powyżej 1, natomiast pod obciązeniem między 4.0 a 5.0, z tym ,że raczej bliżej 5.0 - w czasie jazdy praktycznie nie spadało.
Ponieważ w pierwszym GTE miałem jakieś zwarcie brzęczyka informującego o niskim ciśnieniu oleju (potrafiło wyć mimo, ze wskażnik pokazywał 5.0), więc pojechałem do ASO (jeszcze wtedy - 1994 rok, nie byli tacy drodzy) i tam zmierzyli mi ciśnienie oleju swoim przyrządem - wyszło, że zgadza się z tym co pokazuje zegar. W związku z tym powiedzieli, że ciśnienie jest prawidłowe.
Myślę, że powinieneś dokonać niezależnego pomiaru i okaże się, jak jest naprawdę.
Może sam zegar pokazuje co chce - np u mnie w B3 po zmianie czujnika temp. płynu pokazuje non stop na rozgrzanym silniku między 90 a 100 stopni - wcześniej zanim padł stary czujnik pokazywał równe 90 stopni. Mechanik mierzył temp. i wyszło, że wskaźnik pokazuje trochę więcej niż jest naprawdę, ale że temp. jest prawidłowa.
Pozdrawiam,
Maciek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: