.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 06:37:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.3 20V
PostNapisane: 17.sie.2002 00:16:48 
Cześć

Kończy mi się w cygarze silniczek (2,3 10V), poszukuję 2,3 20V (max. do 150 tyś. km) z kompletna elektroniką.
Pozdrawiam.
mam klime do V8 :grin: jak by ktoś reflektował lub podmienię na klime do 100 cygaro.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2002 16:49:58 
Witam.Znam ten bol.Mam cygaro z roku '88,tez 2.3 10V. Silnik padl mi w listopadzie zeszlego roku i do tej pory moja fura stoi w garazu i sie kurzy :( Mam ogromne problemy z dobraniem czegos,co by w tym aucie chcialo jezdzic. Moze wiesz,co mogloby pasowac zamiast silnika 2.3 10V o symbolu NF? Czy przy wymianie silnika na inny model musze tez zmienic caly jego osprzet? Chodzi mi glownie o urzadzenie wtryskowe,bo zalezy od modelu silnika.Z gory dzieki za pomoc,powodzenia w poszukiwaniu motorka ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2002 21:43:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
chcac wsadzic cos innego zamiast silnika NF musisz wymienic skrzynie biegow a przynajmniej obudowe oraz caly osprzet ... w NF jest KE III Jetronic ( mechaniczny wtrysk) a w 2.3 20V jest Motronic ( elektroniczny wtrysk ) a inne silniki to tez inne sterowanie ... poza tym trzeba wymienic komputery ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2002 07:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
...hm może ktoś mnie oświeci :0 :0 :0
Bo z tego co ja wiem to Motronic (w Audi z tamtych lat produkcji) to tez wtrysk mechaniczny tyle tylko,że jednoczy w sobie KE III Jetronic i układ sterowania zapłonem w wspólnym urządzeniu sterującym...... :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:
Ale moge się mylić ,jak ktos jest w temacie to prosze o wyjaśnienie.... :zakrecony:
Pozdra....

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2002 10:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
otorz Jetronic to system wielopunktowego wtrysku benzyny opartego ma mechanicznym wtrysku benzyny poprzez rozdzielacz wtrysku i mechamiczne wtryskiwacze otwierane cisnieniowo , natomiast system wtrysku oparty na elektromagnetycznych wtryskiwaczach to Motronic .

oprocz tego jest jeszcze system zaplonowy ktory dla Jetronic'a wystepowal w 2 rodzajach ukl.zaplonowych : TSZ-H, VEZ. Natomiast system zaplonowy dla Motronic'a rowniez nazywa sie Motronic ... te dane dotycza samochodow do 1990 roku ... w pozniejszym okresie doszly jeszcze nowe systemy sterowania takie jak mono Motronic , KE Motronic, Digifant - dla silnikow 2.0 , oraz MPI dla silnikow V6

a to mala rozpiska, co prawda tylko silnokow w 100kach i tylko 5 cylindrowe , ale silniki w innych autkach byly podobne :

Obrazek
Obrazek[/img]

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: