Hmm
Nie myślałem o dystansach. Z tego co się przyglądałem to jest poprostu inny kształt błotnika szerokość pozostaje ta sama.
Co masz Hans na myśli pisząc zrobić pożądnie
Bo ja się boje najbardziej miejsc gdzie blacha była by przyspawana do orginalnego błotnika. Ktoś w tej mojej tak tylni prawy błotnik wspawał. Na to nałożył szpachle i pojawiło się pęknięcie. Zastanawiam się tylko ile czasu to wytrzymało. Szkoda mi troche przednich błotników bo są w idealnym stanie. A jeśli by to robić z żywicy to jakiej użyć
Wystarczy taka zwykła co w byle sklepie sprzedają czy musi być jakaś speszial.
Cytuj:
PittuS lepiej nie mieszaj, bo blotnik od Audi Quattro w Coupe GL niezbyt ciekawie moim zdaniem beda wygladaly, no chyba zebys 5 cyl z turbina pod mache wsadzil
Kto wie co przyszłość przyniesie
A tak bajdełej to buda w Coupe i Coupe Quattro jest ta sama. Dopiero Sport jest przeca skroocony. Poprawcie mnie jeśli się myle.
Jakby ktoś miał jakieś za albo przeciw to pisać śmiało. Wszelkie opinie, przemyślenia i pomysły mile widziane
A o efekt końcowy to się nie martwie bo jakby miał z tego wyjść sztruclo-malucho-wymiatacz to bym się nawet nad tym nie zastanawiał.
Baj de łej Jmm, Ty to tam u siebie masz chyba kopalnie tych linkuf