.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.gru.2024 20:41:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak najlepiej wymienić tylne sprężyny w coupe b2?
PostNapisane: 18.maja.2004 13:13:33 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Tak jak w temacie. Jak to zrobić. Mniewam, że trzeba
odkręcić dolne mocowanie amorów do belki skrętnej
i wyciągnąć spręzyny od dołu? Bo amorów to chyba nie trzeba
do tego wyjmować?I jeszcze jedno czy ten
kielich na którym umocowana jest dolna część spręzyny
jakoś się zdejmuje czy odkręca,żeby ściągnąć sprężynę,
bo to mnie głownie nuruje?
Pzdr

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 13:33:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
O ile dobrze pamietam to sie go nakłada właśnie od góry, czyli amorek tez trza wyciagnąc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 14:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 02:56:05
Posty: 1270
Lokalizacja: Wrocław
niestety amortyzator musisz od gory tez odkrecic w srodku auta, a pozniej na dole przy belce.

nastepnie zrobic tak aby belka opadla na dolczyli musisz podniesc auto za progi a nie za belke, a to robilem w warsztacie na podnosniku wiec szybko poszlo :]

_________________
DS, AAH, JS, AVF, PJ, ANJ, AXG, PM"Q", ACK, ANJ, CAHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 15:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Dokładnie tak jak piszą koledzy. Trza amorexa wyjąć. I uwaga jak będziesz przykręcał. Ten gwint na górze bywa za krootki i nakrętka potrafi z niego spaść :galy: Sic. A wtedy to już nie jest wesoło. Proponuje przy zakładaniu jakąś grubą podkładke daś pod nakrętke. A wymiana to minuta 10. Nawet sprężyn nie musisz żadnym ściągaczem ściskać. Wkładasz amorek przekładasz dolną śroobe i pomału opuszczasz żeby ci góra weszła. To samo z 2 strony i jesteś w domu :]

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 16:06:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
witam
jeżeli nakrętka jest wysoka to można zrobić taki patent ale nowa samokontrująca powinna wystarczyć. zazwyczaj jes tak że nakrętka kończy się równo z gwintem (UWAGA!!!!!!!!!!!! gwint drobnozwojowy)
POZDRAWIAM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: