.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 05:22:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fotki po obnizeniu -40
PostNapisane: 03.wrz.2003 16:14:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Obiecalem zrobic fotki auta po obnizeniu.Oto one.Zdjecia nie oddaja rzeczywistej zmiany w wygladzie.Nawet wsiada sie do auta inaczej :)



http://bilo77.republika.pl/n2.jpg

http://bilo77.republika.pl/n3.jpg

http://bilo77.republika.pl/n4.jpg

http://bilo77.republika.pl/n5.jpg

http://bilo77.republika.pl/n6.jpg

http://bilo77.republika.pl/n7.jpg

http://bilo77.republika.pl/n1.jpg

http://bilo77.republika.pl/n8.jpg

http://bilo77.republika.pl/n9.jpg

No i jak?

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 16:17:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Nisko :D - nie pozbywaj sie seryjnych jeszcze :wink:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 16:35:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
mniam!!!
mam tylko nadzieje ze widok i jazda w trasie utwierdzi cie w twojej decyzji a stan polskich drog szybko :wink: sie poprawi
teraz az sie prosi o alu 16" :P

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 17:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Wyglada bardzo ładnie po obniżeniu.
Ale to raczej nie na nasz drogi ;)

Nie wiem jak Wam ale mnie nie zbyt podoba sie ten badlook...
i byłbym raczej za tym żeby go zdjać ;)

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 17:53:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bosko !! Bilo tego brakowało !! Super.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 17:55:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Simpson napisał(a):
Nie wiem jak Wam ale mnie nie zbyt podoba sie ten badlook...
i byłbym raczej za tym żeby go zdjać ;)


Nie jestes w tym osamotniony....decyzje zapadaja jednak gdzie indziej :wink:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 18:06:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Zawiezszenie jest rzeczywiscie niskie.Nie jest to najepsze rozwiazanie na nasze drogi.Problemem nie sa dziury lecz nagle uskoki lub zaglebienia w plaszczyznie asfaltu kiedy to sprezyny nagle sie utwardzaja by potem szybko sie rozprezyc.Jazda nie jest juz tak bezdtroska ale np po dzisiejszych testach na suchym rownym odcinku drogi pelnym zakretow.... :P :P :P radosc nie miala konca...luki pokonuje sie pewnie z zawrotna predkoscia...zero wzdluznego kiwnia karoserii znikome wychylenie.Jazda jest przyjemnie sprezysta i co dziwne ale to bardzo dziwne zawiecha jest caloscia tzn zero stukow luzow itp zjawisk jak w nowym aucie.Niestety nierowny asfalt nawet bez dziur zmusza do ograniczenia Vmax.Karoseria nie dociera podczas jazdy o podloze...natomiast silne udezenie powduje usztywnienie sprezyny ktora ma progresywna charakterystyke i efekt drewnianego kolka gotowy...potezne gruchniecie.Auto nie nurkuje tak bardzo przy hamowaniu i nie siada przy przyspieszaniu.....wszystko jest lepiej gdyby jednak nie te momenty kiedy konczy sie ugiecie :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 19:16:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
dzisiaj kupiłem B4 z zamontowanymi niższymi sprężynkami (nie wiem o ile obniżają ale felgi są 16, opona o profilu 45 i zostało około 2 cm do błotnika) Nie jest to straszna taczka ale fakt na nierówniościach to trzeba uważać na zakrętach bo odrazu się przeskakuje kilka centymetrów na zewnętrzną, a dziury t takie nieprzyjemne ŁUP. Zato po gładkim jest pięknie i zaczyna się przydawać prędkościomierz :) . Powiedz mi czy amorki też zmieniałeś na jakieś inne??
PS
ale ile jeszcze roboty z tym autkiem to u chu chu..

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Ostatnio edytowano 03.wrz.2003 19:17:59 przez Czarek_S, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 19:17:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Wow - wygląda bardzo rasowo 8)
Życzę wytrwałości ;)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 19:49:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:13:03
Posty: 439
Lokalizacja: Katowice
Autko jest teraz poprostu piekne, tylko zeby nasze drogi nie zmusily cie do zmiany sprezyn z powrotem na serie :roll:

_________________
pozdrawiam cBr - Grzesiek
Audi 100 C3 (1990) 1,8 (PH) + LPG (2003 - 2014)
Audi 100 C3 (1989) 2,0 (RT) (2000 - 2003)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2003 22:52:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D Kolejny wieczor testow za mna!Robi sie niebezpiecznie szybko :D poczynam sobie odwazniej niz kiedys,niesamowite zachowanie na zakretach ale czasami zdarza sie porzadne LUP :roll: Czasami stuknie prawe lozysko McPhersona ale to juz chyba tak bylo,zreszta jak zdejmowalismy kolumny to oba lataly na niezlym luzie :( ,ale to szczegol.
Amortyzatorow nie zmienialem.Mam oryginalne olejowki z przebiegiem 146tys km i na badaniu wychodza na 75%, nowe maja po 80%.Musza starczyc na razie.
Ogolnie problemu nie stanowi przeswit,nie traktuje auta jako tereowke ani autobus,dziury sie omija natomiast zapadniete i wyniesine czesci asfaltu przeszkadzaja 8)

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 01:22:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 15.lip.2003 04:07:55
Posty: 855
Lokalizacja: BRESLAU
cholera..szkoda ze niepowiedzialem ci ze lozyska mcpersona...bedziesz mial teraz w cenach hurtowych :D :o :o :o :o wiesz jak cos sie kupuje .... kilka razy do roku sie ... dostaje lepsze ceny :D ........

lozyska mc persona... kolejna wada B4 :( .... a obnizonego B4 i utwardzonego .... to CHOROBA :( .... chociaz gdyby nie polskie nawierzchnie :(..... ech..........................................................

_________________
<b>NA POCZATKU BYLA WIELKA SZCZWANA LANDRYNA !!!</b>
Obrazek
........LUB CZASOPISMA CLUB [ CAN I BE A MEMBER?? ]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 06:23:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Wygląda ładnie. Co do twardości to ja już się przyzwyczaiłem, ale na początku chcałem przełożyć na zwykłe B4 tylko że to by był gwałt na modelu Competition.
Faktem jest że to dobijanie nie jest przyjemne.

Pamiętaj żebyś dobrze dokręcił amortyzator. To jest ważne przy takim zawieszenieu.

A w quattro zawieszenie jest wzmocnione (wymieniałem tuleje trzymające belke i Pan się zdziwił jak zobaczył że jest większa niż wszystkie na sklepie. Czekał pół dnia aż mu je dowiozą z kąś tam).

Pozdrawiam.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 06:24:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Czarek_S napisał(a):
dzisiaj kupiłem B4 z zamontowanymi niższymi sprężynkami (nie wiem o ile obniżają ale felgi są 16, opona o profilu 45 i zostało około 2 cm do błotnika) Nie jest to straszna taczka ale fakt na nierówniościach to trzeba uważać na zakrętach bo odrazu się przeskakuje kilka centymetrów na zewnętrzną, a dziury t takie nieprzyjemne ŁUP. Zato po gładkim jest pięknie i zaczyna się przydawać prędkościomierz :) . Powiedz mi czy amorki też zmieniałeś na jakieś inne??
PS
ale ile jeszcze roboty z tym autkiem to u chu chu..


Czarku. Gratuluje. Po takim czasie w końcu coś dorwałeś i znając ciebie chyba w stabie porządnym, albo byłeś zdesperowany i wziąłeś co popadło. Napisz na PW lub maila.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 07:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Bardzo ładne autko! Większe fele załaduj jeszcze i będzie cycuś :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 08:55:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ładnie to wygląda. Teraz tylko jakies ładne fele i będzie git.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 12:34:17 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Rzeczywiście prezentuje się superowo!!!Jakieś 16-tki założyć i luz. Sam zastanawiam się nad obniżeniem mojej kupejki o 40mm ale jeszcze nie wiem jakiej firmy sprężyny wrzucić.

_________________
Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą :D mile widziani ;)

-> SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...
<-

-> Śmigło ze szperą :D

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 12:47:35 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Kurcze nie wiem czy to tylko moje odczucie, ale moja b4 jest cholernie twarda. Nie wiem czy to normalne. Ale sprężyn nie zmieniałem amorki mam gazowe zawieszenie ok. Jeździłem kilkoma autami i porównując je do mojego to jakbym jechał limuzyną amerykańską. Nawet jak jadę za ojcem to auto trzęsie się na dołkach jakby było utwardzone. Dziwne.

Ps. Bardzo fajnie teraz wygląda po obniżeniu. :roll:

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 13:59:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Panowie wszyscy krzyczycie żeby większe fele wsadzić. Nie widzieliście tego autka ostatnio na tych felach. Są naprawdę bardzo OK. Nie widzę sensu zamieniania dobrych i dużych jak na B3 1.8 kołach.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.wrz.2003 19:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
DeS napisał(a):
Panowie wszyscy krzyczycie żeby większe fele wsadzić. Nie widzieliście tego autka ostatnio na tych felach. Są naprawdę bardzo OK. Nie widzę sensu zamieniania dobrych i dużych jak na B3 1.8 kołach.



Eeee DeS kola moim zdaniem to polowa wygladu samochodu jak nie wiecej... :wink: Kola musza byc 8)

No ale tym samochodem nie jezdze ja tylko Bilo i to jemu ma sie podobac :wink:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: