.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.mar.2025 23:12:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy kupic Audi ?
PostNapisane: 03.cze.2004 19:54:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2004 19:47:30
Posty: 6
Witam !

Jako calkiem nowy na tym forum, witam i od razu mowie o co chodzi.
Mam szanse kupic Audika 100 (c4) rocznik 91/92 z silnikiem 1.8 benzyna.
Pytam ekspertow - warto ?

Co wiem o tym samochodzie :
1. jezdzil pod spokojnym czlowiekiem (nie jest zajechany)
2. brak dzwonów
3. stan wizualny ok
4. przebieg jakies ~230.000
5. cena okolo 2.200 E
6. jest jeszcze w Niemczech

Prosze o opinie - bede bardzo wdzieczny.

Bad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 22:22:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Na pewno jest to C4 i 1.8? Bo coś mi się wydaje,ze nie było takich silników w C4. Były w cygarze (90KM) i w A6 (101 KM chyba albo 125). Ale w C4? Ogólnie C4 super bryka, jak z Niemiec to jeszcze lepiej. Patrz na zawiechę, bo póżniej lubi wszystko stukać a ogólnie na to co w większości samochodów. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 22:44:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2004 19:47:30
Posty: 6
Zrobilem male sledztwo i wychodzi mi ze to to ma 1984 cm3 pojemnosci i 101 koni czy cos kolo tego...
Tak czy inaczej - dzieki za odpowiedź :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 06:25:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
czyli 2.0 Monomotronic ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 09:01:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Załóż, ze po pół roku w Polsce będzie zawiechę do zrobienia i o ile nie przeszkadza CI, że tym autem raczej nie poszalejesz, bierz i smigaj po naszych autobanach.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 09:16:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> no nie wiem czy jest to warte zachodu, 101ps na 100c4 to troche malo ale mozesz sprobowac...w koncu od czegos trzeba zaczac a i cena jest przyzwoita (2000euro) :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 10:27:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W/g mnie to ciut za mały silniczek do B4 ale do spokojnej jazdy wystarczy. Bedzie również dość ekonomiczny po zagazowaniu. C4 to fajna furka, więc jesl i autko bedzie sluzylo bardziej do jazdy niz do wyścigów to brałbym je.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 10:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.cze.2004 19:47:30
Posty: 6
Dzieki wielkie za opinie :) Zdecydowanie ma jezdzic spokojnie i dlugo (o ile to mozliwe hehe)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:11:14 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jezeli jest to 2.0 to ma albo 90 albo 115 KM .... mozna powiedziec ze stanowczo za malo do tej budy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:14:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
oooj nie zgodze sie ... w C4 byly silniki AAE o mocy 100 lub 101 KM na jednopunkcie ofcorzz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:15:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
2,0, 100KM - są takie silniki w C4.
silnik słaby, ale jesli Ci to nie przeszkadza to kupuj :)
Cała reszta będzie O.K.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:18:05 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
fakt .... ale to i tak lipa bezwzglednym minimum do C4 jest silnik 2.3 a do quattro , 2.8 ...inaczej auto nie dosc ze bedzie mulowate to jeszcze silnik bedzie po dupie dostawa bo non stop bedzie pilowany z pedalem w podloge zeby to wogole jechalo

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:29:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
zależy od oczekiwań, potrzeb i od stylu jazdy. Są ludzie, którym 2,0 wystarczy.

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 12:00:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zgadza sie ...ale jak kolega nie jezdzil takim autem jeszcze to niech najpierw sobie pojezdzi zanim sie napali i kupi .

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 14:54:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Jeśli Ci nie przeszkadza, że do 140 km/h będą Cię objeżdżały cieniasy i inne tica to kupuj :-). Ale ogólnie spoko. A jekieś bajery ma? Klimę, komputer czy coś? Bo taką biedę to później nawet gorzej sprzedać. Jak ja kupowałem to byłem pewny, ze 2.3 to jest rakieta. Ale teraz widze, że zrobiłem błąd. 2.8 to jest minimum, ewentualnie 2.2T, ale to już inna historia. ALe na początek i tak będziesz miał duzo przyjemności z jazdy. Spokój, cisza, nic się nie dzieje, nic nie stuka, silnik nie wyskakuje z karoserii, w ogóle go zreszta nie słychać. Przejedź się passatem z tego rocznika i tym to sie załamiesz. Audi jednak ma to "coś. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 15:14:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam w C3 też 2.0 (tylko trochę mocniejszy, bo 115KM) i jeździ mi to auto bardzo rześko, nie ma co narzekać.
Takie C4 100KM też będzie jeździć, jak nie chce kolega uprawiać wyścigów, to spokojnie mu starczy. Przecież nie każdy zaraz jeździ jak wariat i musi każdego wyprzedzać na trasie lub w mieście.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 16:02:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 08:23:41
Posty: 12
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Witam,
pewnie 115KM w C3 to coś w sam raz pomiędzy ekonomią a dynamiką.
Ale pamiętajmy, że C4 są o kilkaset kilo cięższe....
Swoją drogą zawsze się zastanawiałem, skąd się bierze aż taka różnica w wadze: moje C3 z DS 1.8 ponoć waży 1090kg, a przeciętne C4 1400-1500kg. Część tej różnicy to silnik zapewne... a reszta? Lepsze (cięższe) zabezpieczenia boczne?
Pozdrawiam serdecznie!

_________________
Monty
było 100 C3 CD '85 1.8 lpg
A8 2006 quattro
A6 '96 quattro ACK lpg
jest S8 2001 i Saab 9-3 2008


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 16:14:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 11:36:08
Posty: 553
Lokalizacja: Płock
ja bym chyba sobie odpuscil. no chyba ze chcesz naprawde spokojnie jezdzic. ja mam 90 konikow w b3 (czyli na jakies 1000kg) i to stanowczo za malo na szybsza jazde

_________________
Audi 80 B3 1.8S NE
Audi 80 B4 Avant 1.9tdi 1Z
Opel Corsa D CDTI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 16:37:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
moj starszy ma taki wozek C4 2.o 100 KM, powiem ze nie jest to taki straszny mul. To prawda ze nie poscigasz sie tym ale jezdzi calkiem niezle. Na trasie jazda bezproblemowa 140-160 powiem ze niekt mnie nie wyprzedzal no moze niekiedy jakies sportowe auto. Ale ogolnie jest wart zakupu zawieche zrobisz za rozsadne pieniadze. Wiec jak jezdzisz normalnie to bierz :) . A jak silnik bedziesz trzymal na obrotach to i bedzie jechal. Moj ma 225 tys. i nie ma zadnych sladow zuzycia. Radek od S2 sam sie zdziwil jak jechal ze to nawet nie jest taki mul. :diabel:
Mam teraz golfa ale to przepasc w porownaniu C4 ktorym poprzednio jezdzilem. :(

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 19:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
Monty napisał(a):
Witam,
pewnie 115KM w C3 to coś w sam raz pomiędzy ekonomią a dynamiką.
Ale pamiętajmy, że C4 są o kilkaset kilo cięższe....
Swoją drogą zawsze się zastanawiałem, skąd się bierze aż taka różnica w wadze: moje C3 z DS 1.8 ponoć waży 1090kg, a przeciętne C4 1400-1500kg. Część tej różnicy to silnik zapewne... a reszta? Lepsze (cięższe) zabezpieczenia boczne?
Pozdrawiam serdecznie!

Te 1090kg to wielka ściema. Też mam C3 1.8 DS i na dwóch wagach sprawdzałem. Bez paliwa w baku (może 3 litry były :) ) gazu w butli na rezerwie też prawie nic, bez radia i sprzętu, no praktycznie pusty samochód, jeszcze felgi 14" alu a więc troche lżej powinno być i wyszło 1250kg w obydwu przypadkach więc po odliczeniu masy butli do gazu i pierdół z instalacji to wychodzi ponad 1200 kg więc gdzie te 100 pare jak producent podaje? Wracając do tematu to myślę że stukonne C4 ma te same osiągi co 90 KM w C3 (a nie jest najgorzej bo w mieście też niektórzy mają problemy i wcale nie kręcę wysoko bo niepamiętam kiedy ostatnio silnik przekroczył 4500obr/min) No i takie C4 to na gazie 14 l na maxa spali więc ja bym brał!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: